Gå til innhold

Menn som er sammen med eldre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Har da noen kompiser som hooka opp med "eldre" damer.

Var nok sexen med ei erfaren selsikker dame som trakk først. Så blir det mer formelt av seg selv, så går årene fort. Selv om det antagelig ikke var planlagt at ve som 25 åringer skulle gi avkall på egne barn så blei det sånn...

 

En som ble sammen med sin mors vennine er faktisk sammen med henne på 19 året. Han er nå 44, hun er ca. 65 og har en sønn på 36 fra et tidligere forhold. Bittelitt weird, men hver sin smak......

Anonymous poster hash: 7f7c9...db9

 

 

Vel ..... Bli sammen med dem i etablert forhold er en ting,men  å leke litt derimot .......

          Har selv vert i binga med ei somvar eldre enn min egen mor en gang. Fikk sjokk da jeg sjekka alderen hennes på  nettet i ettertid. Måtte bare finne det ut av ren nysgjerrighet. Hun var j.... HOT !

Blanding av Hillary Clinton og tidl. forsvarsministe rA nne Grethe Strøm-Erichsen.

          Vil ikke damene si alderen sin, så maser ikke jeg mer med det. Enten så er de knullbare eller så ikke.

          Hvis du som ungjente blir sur eller fornærmet fordi hunken du har lyst på heller tar ei på din mors alder enn deg, så tenk istedet positivt ..... Tenk på så mye bra du har i vente. Damer er som vin, bedre og bedre med årene ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så enkelt at vi synes det er dritkult at de som er mye eldre enn oss er hypp på å kulle oss.

Da jeg var 20 lå jeg ofte med damer mellom 40-64 år, fikk en kjempeboost av det. I dag når jeg er 45, så har det blitt omvendt ☺.

Vi er ikke noe anderledes enn damer.

Anonymous poster hash: 0a36e...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt vanskelig å ta deg seriøst, men hvis du er det er det absolutt ingen grunn til bekymring! :) Høres bare ut som sunn aldersforskjell.

Litt morsomt at du føler du er på barnerov når han er 3 år yngre, mens de som har 20 års alderforskjell sier "alder er bare et tall". Folk er forskjellige ja. 

 

Ja,jeg kommer aldri til å bli en slik kvinne som er sammen med en 20 år yngre mann men reagerer ikke neagtivt på det når jeg ser andre.Verre med meg selv.Har visst en mental sperre mot sånt. Datet en som var 3 år yngre ifjor og samme følelsen kom.Akkurat som en stemme inni hodet roper "Barnerooooov!!! Barneroooooooov!!!!!!!!!" Hver gang vi møttes  :fnise: 

 

3 års aldersforskjell er barnerov? :fnise: Da tør jeg ikke å tenke på meg som var sammen med ei på 18 og jeg var 29. :P

Anonymous poster hash: b584e...3be

 

:fnise: Barnerov-følelsen kommer opp med jevne mellomrom,men jeg er mer avslappet nå  etter å ha lest her :)

Anonymous poster hash: 6d4c6...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sånn at når det går andre veien,så er det mange menn som mener at det er helt normalt,mens når kvinnen er den som er eldst så er det rart. Jaja.

Selv så må jeg jo innrømme at jeg synes det er litt rart uansett,men spørs jo endel på aldersforskjellen. 5-10 år er ganske normalt vil jeg si,men 20 år blir jo noe annet.

Da tenker jeg ikke på bare sex,men å ha et forhold med en så mye eldre mann eller dame.

Jeg prøver jo å være åpen og nysgjerrig,men synes det er vanskelig å være det i alle de trådene om yngre damer og eldre menn. Det skrives jo så mye stygt,og man blir ikke akkurat nysgjerrig og interessert av det.

Anonymous poster hash: 525b5...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og det er ikke noe ekstraordinært hokuspokus med vårt forhold av den grunn. Vi er helt vanlige samboere som er glad i hverandre og har helt vanlige liv.

Har ikke opplevd noen spesielle utfordringer pga aldersforskjellen. Men at jeg har mange barn fra før + at vi har vært igjennom en total omveltning i livet mens vi har vært sammen har bydd på visse utfordringer. Men dette ville ha vært det samme om han hadde vært eldre enn meg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en ung mann som er sammen med en kvinne som kunne vært moren hans, og han har faktisk mommy issues  :fnise:  Forlatt av moren som barn, aldri hatt et godt/normalt forhold til henne.

 

Kan være en tilfeldighet det da, samtidig er det jo en klisjé av en grunn tenker jeg. 

Uten å påstå at alle som går opp i alder har mommy issues, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg lurer på hva dere menn ser i eldre kvinner? Da snakker jeg om en større aldersforskjell. Har f.eks en veldig kjekk bekjent som er sammen med ei dame som er 20 år eldre. (Han er 30 år og hun 50 år). Lurer på hva han kan se i henne. Er det "mommy issues", man ville jo kanskje sagt om det var motsatt at en kvinne hadde "daddy issues" eller var golddigger. uansett, har fascinert meg over dette siden han er veldig kjekk og kan få mye "bedre" i mine øyne. Hva ser menn i eldre kvinner??

Anonymous poster hash: 901e7...353

 

 

Kompisen min er sammen med ei som er ca 15 år eldre. Han er 32, hun i slutten av 40-årene. Hans forklaring er ihvertfall at han føler seg langt mer likestilt i forholdet enn med yngre kvinner.

Anonymous poster hash: 63458...742

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirrede ungjenter som ikke vet at fram på seg selv og må ut å drikke seg til mot for å ha sex. Nei takke meg til ei eldre ei



Anonymous poster hash: dd1f6...512
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt at vi synes det er dritkult at de som er mye eldre enn oss er hypp på å kulle oss.

Da jeg var 20 lå jeg ofte med damer mellom 40-64 år, fikk en kjempeboost av det. I dag når jeg er 45, så har det blitt omvendt ☺.

Vi er ikke noe anderledes enn damer.

Anonymous poster hash: 0a36e...b59

 

64 når du var 20 ???? Respect man ,,, (om du ikke troller da)  Si meg, var det type Hokksund/kløfta damer i grøftefylla på danskebåten ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han er en som synes det er kinky å være sammen med en eldre/uattraktiv? dame.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han er en som synes det er kinky å være sammen med en eldre/uattraktiv? dame.

 

Det liker forsåvidt jeg og men ...... Det er forskjell på å barbere seg å skjære av seg hele haka .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han er en som synes det er kinky å være sammen med en eldre/uattraktiv? dame.

Eldre og  attraktiv tenker jeg vi sier :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...