Gå til innhold

Menn som er sammen med eldre kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS her igjen. Jeg vil påpeke at jeg og har lurt på dette fordi jeg vet han har lyst på barn, og hun har barn fra før og er mest sannsynlig over overgangsalder og kan ikke lenger produsere barn. Altså, han er kjekk og kunne fått ei mye yngre som kan gi han barn, men allikevel vil han være med henne som er 50 år... Skjønner det ikke. 

Det er ikke snakk om aldersforskjell i seg selv som et problem, men dere skjønner vel og at 20 år er stor aldersforskjell der man faktisk stusser litt

Tror du ikke den mannen klarer å tenke selv? Trenger du egentlig forstå hvorfor han har valgt henne?  Er det kanskje sånn at du helst vil ha han selv?

Anonymous poster hash: e0482...a8c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke den mannen klarer å tenke selv? Trenger du egentlig forstå hvorfor han har valgt henne?  Er det kanskje sånn at du helst vil ha han selv?

Anonymous poster hash: e0482...a8c

Noen mennesker, som TS, er oppriktig interessert i menneskers atferd, psykologi og liv Jeg er slik selv; jeg synes det er spennende å lese om personer som tar utradisjonelle valg, enten privat eller yrkesmessig, og jeg undres på hvorfor. Det er en mate å utvide sine horisonter på, og selv lære å se saker fra flere hold. Men så er det jo slike om er totalt uinteressert i andre mennesker, som har nok med seg selv og som ikke er i stand til åleve seg inn i andre menneskers liv, på langt nær filosofere over det. Og de vil joikke skjønner poenget med en slik diskusjon eller menignsutveksling. De mest trangsynte, anser det som noe negativt og fordømmer det. Uten å fostå at uten denne type menneskelig nysgjerrighet og interesse, ville aldri en biografi vært skreve og aldri lærdom hentet fra andre menneskers liv.

Jeg tenker at den unge mannen velger å leve ut sin forelskelse, lev i nuet og ikke tar problemene på forskudd. Kanskje han finner seg en ny når han er 40, barneønsket overdøver forelskelse, kan hende trøster de seg med at surrogati er en mulighetom det varer. Men han er opplagt mer i stand til å koble bort slike fremtidstanker enn det jeg selv ville vært.  

Anonymous poster hash: ec12a...27d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje noen av oss rett

og slett tenner mer på eldre kvinner. "Det enkleste er ofte det beste"

Anonymous poster hash: 588b2...a12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fyller snart 37 og har noe på gang med en mann som snart fyller 34.

Er jeg da å regne som eldre?

Føler noen ganger at jeg er på barnerov,men prøver å ta meg sammen.

Anonymous poster hash: 6d4c6...50a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Noen mennesker, som TS, er oppriktig interessert i menneskers atferd, psykologi og liv Jeg er slik selv; jeg synes det er spennende å lese om personer som tar utradisjonelle valg, enten privat eller yrkesmessig, og jeg undres på hvorfor. Det er en mate å utvide sine horisonter på, og selv lære å se saker fra flere hold. Men så er det jo slike om er totalt uinteressert i andre mennesker, som har nok med seg selv og som ikke er i stand til åleve seg inn i andre menneskers liv, på langt nær filosofere over det. Og de vil joikke skjønner poenget med en slik diskusjon eller menignsutveksling. De mest trangsynte, anser det som noe negativt og fordømmer det. Uten å fostå at uten denne type menneskelig nysgjerrighet og interesse, ville aldri en biografi vært skreve og aldri lærdom hentet fra andre menneskers liv.

Jeg tenker at den unge mannen velger å leve ut sin forelskelse, lev i nuet og ikke tar problemene på forskudd. Kanskje han finner seg en ny når han er 40, barneønsket overdøver forelskelse, kan hende trøster de seg med at surrogati er en mulighetom det varer. Men han er opplagt mer i stand til å koble bort slike fremtidstanker enn det jeg selv ville vært.  

Anonymous poster hash: ec12a...27d

Takk for bra svar :) Det er som du sier bare en iboende nysgjerrighet noen har. Bare sunt - som du får frem i din kommentar. Jeg er sånn at jeg vil skjønne forskjellige mennesker, det har og hjulpet meg i å ikke være fordomsfull. Ser flere kanskje fikk inntrykk av at jeg dømmer, men det er jo egentlig det motsatte. Og det er nok som du sier, en person som lever i nuet og ikke tenker på de problemene jeg ser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Nei. Du er ikke en gang 5 år eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du er ikke en gang 5 år eldre. 

Takk,godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Takk,godt å høre.

Var litt vanskelig å ta deg seriøst, men hvis du er det er det absolutt ingen grunn til bekymring! :) Høres bare ut som sunn aldersforskjell.

Litt morsomt at du føler du er på barnerov når han er 3 år yngre, mens de som har 20 års alderforskjell sier "alder er bare et tall". Folk er forskjellige ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jAMEN ..... Alder er jo bare et tall...... Altså, jeg kan ikke skjønne .... Når 2 personer nyter hverandre til fulle og vil det av hele sitt hjerte, hvorfor skal samfunnet rundt dem da stille spørsmål, fordømme, finne forklaring....  osv. osv. 

Jeg kan ikke svare for alle menn, men det er nå bare engang sånn at eldre/modne damer har en større erotisk tltrekningskraft på meg enn yngre. Må jeg idiotforklares eller stilles til "doms" for det ??

Ikke bare selve sengeakten men flørten, jakten, ja ... hele "spillet rundt" er mye mer "lekent" og spennende. " It turns me on" til de grader. Nytelsen og gleden de utviser gjør at for meg blir hele totalopplevelsen "mindblowing". 

Svar godt nok ??? ........ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldre kvinner er gjerne mer avslappa, fører med seg mindre drama enn de yngre, har selvtillit og ro i sjela, i større grad enn yngre. Kanskje det er dette som appellerer til han? Og hvorfor i alle dager er dette noe du trenger å ha noen mening eller tanker om? 

Hvorfor er det mindre greit å starte en tråd om dette enn absolutt alle andre tråder under samliv som handler om ting folk genuint lurer på? Fordi godt voksne kvinner kanskje ikke er så avslappet som de vil ha det til? Personlig synes jeg mange voksne kvinner her ikke virker "dramafri" eller avslappet overhodet, men som om man må gå på nåler rundt dem...

Anonymous poster hash: 95f22...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre kvinner er mye mer interessante enn de yngre. De er tryggere seksuelt, har selvtillit og vet  hva de vil ha

Støttes 110 % :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 års aldersforskjell er barnerov? :fnise: Da tør jeg ikke å tenke på meg som var sammen med ei på 18 og jeg var 29.:P

Anonymous poster hash: b584e...3be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva dere menn ser i eldre kvinner? Da snakker jeg om en større aldersforskjell. Har f.eks en veldig kjekk bekjent som er sammen med ei dame som er 20 år eldre. (Han er 30 år og hun 50 år). Lurer på hva han kan se i henne. Er det "mommy issues", man ville jo kanskje sagt om det var motsatt at en kvinne hadde "daddy issues" eller var golddigger. uansett, har fascinert meg over dette siden han er veldig kjekk og kan få mye "bedre" i mine øyne. Hva ser menn i eldre kvinner??

Anonymous poster hash: 901e7...353

Jeg er en av disse fæle kvinnene. Er 23 og typen er 19!  :fnise:

Anonymous poster hash: b7494...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse fæle kvinnene. Er 23 og typen er 19!  :fnise:

Anonymous poster hash: b7494...5fb

4 år er jo mer som jevngamle, hadde du vært 23 år eldre ...... da snakker vi her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da noen kompiser som hooka opp med "eldre" damer.

Var nok sexen med ei erfaren selsikker dame som trakk først. Så blir det mer formelt av seg selv, så går årene fort. Selv om det antagelig ikke var planlagt at ve som 25 åringer skulle gi avkall på egne barn så blei det sånn...

En som ble sammen med sin mors vennine er faktisk sammen med henne på 19 året. Han er nå 44, hun er ca. 65 og har en sønn på 36 fra et tidligere forhold. Bittelitt weird, men hver sin smak......

Anonymous poster hash: 7f7c9...db9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...