AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Er det turn off med en full sleeve på armen? Selv har jeg dette på min venstre arm.. Er ikke helt ferdig, men jobber med saken. Motivene på mine tatoveringer forteller livshistorien min, så de er nøye planlagt alle sammen og det er kun svart blekk. Jeg er også en jente som liker å kle meg i hullete jeans og kanskje litt trangere topper, jeg liker den casual/rocka stilen samtidig som jeg er veldig feminin. Så mitt spørsmål er egentlig- er jeg en du kunne datet? Eller hadde du du droppet meg for tatoveringene mine? Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe
Gjest Castielz Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Tatoveringer på jenter er turnoff, men ikke dealbreaker.
KRSby Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Det kan være både og. Kommer ann på kroppen din og personligheten din. 1
Katana Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Ikke noe jeg synes er spesielt pent på en jente, men jeg ville ikke droppet noen på grunn av det. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Det kan være både og. Kommer ann på kroppen din og personligheten din. Jeg er ikke supermodell, men relativt slank. 62 kg og 176 høy. Jeg er ganske morsom, en liten smule paranoid og full av selvironi Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Ikke noe jeg synes er spesielt pent på en jente, men jeg ville ikke droppet noen på grunn av det. Godt å høre Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe
KRSby Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Jeg er ikke supermodell, men relativt slank. 62 kg og 176 høy. Jeg er ganske morsom, en liten smule paranoid og full av selvironi Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe Okei, du høres ut som en typisk tattoo chick hehe. Kjenner ei med full sleeve på venstre arm Du går godkjent fra meg. 1
Cathrine88 Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Så lenge det ikke er hakekors, logoene til visse politiske partier, eller en diger tatovering av ansiktet til Chris Martin fra Coldplay (ja, jeg har sett det på ei dame), så tviler jeg på at det er et stort problem. 14
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Okei, du høres ut som en typisk tattoo chick hehe. Kjenner ei med full sleeve på venstre arm Du går godkjent fra meg. Haha kult Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe
KRSby Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Haha kult Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe Har du bilde av sleeve? ble litt interessert.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Så lenge det ikke er hakekors, logoene til visse politiske partier, eller en diger tatovering av ansiktet til Chris Martin fra Coldplay (ja, jeg har sett det på ei dame), så tviler jeg på at det er et stort problem. Ingen Chris Martin her i gården Tatoveringene mine er vel på en måte mer et symbol pæ det livet jeg har levd og tingene som jeg har gått igjennom. Jeg vil at det skal være en evig påminnelse om at jeg til slutt klarte å komme meg fri Og btw Chris Martin over hele ryggen.. Har ikke ord 😂Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Har du bilde av sleeve? ble litt interessert. Jeg har bilder ja Men vet ikke helt om jeg tør å legge det ut her i tilfelle noen skulle kjenne meg igjen Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe
KRSby Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Jeg har bilder ja Men vet ikke helt om jeg tør å legge det ut her i tilfelle noen skulle kjenne meg igjen Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe Okei skjønner det. går det ann og sende på melding?
tørkestativ Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Flere av mine kompiser syns tattoveringer på jenter er dritsexy 1
Testosteron Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Så mitt spørsmål er egentlig- er jeg en du kunne datet? Eller hadde du du droppet meg for tatoveringene mine? Jeg hadde ikke droppet noen pga tatoveringene hennes da jeg ikke velger jenter pga kroppen deres, men pga personligheten deres 3
Cathrine88 Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Ingen Chris Martin her i gården Tatoveringene mine er vel på en måte mer et symbol pæ det livet jeg har levd og tingene som jeg har gått igjennom. Jeg vil at det skal være en evig påminnelse om at jeg til slutt klarte å komme meg fri Det høres ut som en fin påminnelse. Og btw Chris Martin over hele ryggen.. Har ikke ord 😂Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe Ja, den var et spektakulært syn. 3
Summers Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Forstår ikke hvordan man tør å spørre om sånt etter man har tatt tatoveringen(eller er nesten ferdig) 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Forstår ikke hvordan man tør å spørre om sånt etter man har tatt tatoveringen(eller er nesten ferdig) Altså.. Jeg er ikke redd for at jeg kommer til å dø alene 😜 Men var bare interessert i å høre hva folk mener om det. Selv så liker jeg jo tatoveringene mine og jeg angret ikke på at jeg tok de. Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde ikke droppet noen pga tatoveringene hennes da jeg ikke velger jenter pga kroppen deres, men pga personligheten deres Bra svar Anonymous poster hash: 6dc4a...bfe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå