Miranda16 Skrevet 27. september 2015 #1 Del Skrevet 27. september 2015 Det har vært en trend lenge at toppbloggerne stenger kommentar feltet. For min del er kommentarfeltet noe av underholdningen ved bloggene. Noen som tenker det samme og har sluttet å lese dem? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 27. september 2015 #2 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg synes det er en smule narsissistisk å skrive en blogg om seg selv, så jeg leser dem ikke. Det at de ikke orker at andre kritiserer dem forundrer meg ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 27. september 2015 #3 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg synes det er en smule narsissistisk å skrive en blogg om seg selv, så jeg leser dem ikke. Det at de ikke orker at andre kritiserer dem forundrer meg ikke. Det er vel ikke direkte kritikken som gjør at de stenger kommentarfeltet. Det er vel mer drapstruslene og drittslengingen som gjør det. Jeg kan til dels forstå det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. september 2015 #4 Del Skrevet 27. september 2015 Anna og Sophie Elise har stengt det. Noen flere som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 27. september 2015 #5 Del Skrevet 27. september 2015 Anna og Sophie Elise har stengt det. Noen flere som har gjort det? Andrea Badendyck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 27. september 2015 #6 Del Skrevet 27. september 2015 Det er et smart triks for å få flere til å følge dem på facebook/instagram og kommentere der i stedet. Flere followers på plattformene = mer penger i kassa. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 27. september 2015 #7 Del Skrevet 27. september 2015 Anna og Sophie Elise har stengt det. Noen flere som har gjort det? Har ikke mammatilmichelle også gjort det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2015 #8 Del Skrevet 27. september 2015 Har ikke mammatilmichelle også gjort det? Anna er vel mammantilmichelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 28. september 2015 #9 Del Skrevet 28. september 2015 Anna er vel mammantilmichelle. Så det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 28. september 2015 #10 Del Skrevet 28. september 2015 Mulig at jeg er helt på jordet her men leserene kan vel fortsatt skrive kommentarer de blir bare ikke publisert på bloggen slik at andre lesere kan se kommentarene? For under bloggposten hos feks Mamma til michelle så kan jeg jo skrive en kommentar og trykke send? Så hun kan vel se det? Så da blir altså poenget at bloggerene ikke vil at andre skal se evt kritikk de får på bloggen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 28. september 2015 #11 Del Skrevet 28. september 2015 Mulig at jeg er helt på jordet her men leserene kan vel fortsatt skrive kommentarer de blir bare ikke publisert på bloggen slik at andre lesere kan se kommentarene? For under bloggposten hos feks Mamma til michelle så kan jeg jo skrive en kommentar og trykke send? Så hun kan vel se det? Så da blir altså poenget at bloggerene ikke vil at andre skal se evt kritikk de får på bloggen? Andrea og Sophie E har stengt det helt slik at man ikke kan sende inn kommentarer i det hele tatt på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 28. september 2015 #12 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Ok, testet kun hos mammatilmichelle. Da forstår jeg SE og Andrea men ikke helt poenget til mammatilmichelle når hun fortsatt kan motta kommentarer Endret 28. september 2015 av Tarese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. oktober 2015 #13 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er litt for at mange ikke gidder å skrive så frekke kommentarer når de vet at det ikke kommer ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 8. oktober 2015 #14 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg skjønner det godt jeg. Har inntrykk av at det at mange mennesker som leser blogger har en TRANG til å kritisere alt de gjør og kommentere negativt. Både Badendyck og Sophie Elise har nevnt flere ganger at de ikke har turt/orket å skrive om meninger de har, fordi de vet at de får mye pes i kommentarfeltet og ikke vil ta stilling til å måtte forsvare seg selv. For ja, det må være slitsomt å få slengt dritt hver gang man åpner seg om noe annet enn dagens antrekk eller helgefrokosten. Får noen ganger inntrykk av at det er sårt for folk når bloggere tar seg slike "friheter". Som å ikke blogge på en dag, ikke kommunisere godt nok eller som det å stenge kommentarfeltet. Noen ser på det som at bloggere må gjøre jobben sin fullt og helt på grunn av det privilegiet de har som toppbloggere. Men tro det eller ei, det er opp til hver enkelt person å bestemme hvordan sin egen blogg fungerer. Det er tross alt vi lesere som lar dem holde plassen sin uansett. Får man, som Sophie Elise (som har litt mindre filter en mange av de andre toppbloggerne - takk gud), store mengder stygge kommentarer, trusler og det som verre er - kan det nok være fristende å gjøre tiltak for å slippe det. Som å stenge hele kommentarfeltet. Hadde jeg vært i samme situasjon som flere av dem, hadde jeg nok gjort det samme selv etter hvert. Det tror jeg mange andre ville gjort også, selv om det er fordeler med å ha åpent kommentarfelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 8. oktober 2015 #15 Del Skrevet 8. oktober 2015 Forstår det godt. De leserne du mister var jo ikke genuine lesere som likte bloggen i utgangspunktet, de likte bare drama og å kunne slenge med leppa. Du mister kun den dårlige delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. oktober 2015 #16 Del Skrevet 8. oktober 2015 Forstår det godt. De leserne du mister var jo ikke genuine lesere som likte bloggen i utgangspunktet, de likte bare drama og å kunne slenge med leppa. Du mister kun den dårlige delen. Ulempen er at de mister klikk. Klikk generert av ufyselige nettroll gir like mye penger som de fra fansen. Når det er sagt skjønner jeg godt de bloggere som velger å stenge. De får selv velge om det er verdt det eller ikke. Jeg personlig hadde ikke orket å ha et slik kommentarfelt, men jeg lever heller ikke av blogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. oktober 2015 #17 Del Skrevet 8. oktober 2015 Men så lenge KG finnes, så vil de alltid få mange klikk, for det er så mange her inne som bare må inn å lese disse bloggene for å løpe tilbake hit å vri på alt og snakke dritt om de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg