AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #81 Del Skrevet 27. september 2015 Hva med han fyren du pulte på og var utro med, - kanskje han drømmer om å være far? Jeg skjønner meg ikke på kvinner jeg. Når jeg forteller folk at man ikke behøver å straffe menn som har voldtatt med streng straff så maser alle om at straff er godt fordi det gir terapi. Men når kvinner gjør noe rart, - som for eksempel pule på andre enn samboeren sin, - nei da skal vi aldri straffe. Da er plutselig ikke konsekvenser viktige lengre. Fortell meg kjære kvinner, - er det at det er er lov å være utro som gjør at det ikke betyr noe? Hvorfor er dere sånn? Hvorfor er du blind for alle oss som skriver at det TS har gjort og gjør er feil??Anonymous poster hash: 1abe9...97a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #82 Del Skrevet 27. september 2015 Det der er dine ord, ikke mine. Ikke fremstill deg selv som et offer i denne situasjonen, det er du den eneste som ikke er. Jeg forstår at du har bestemt deg, og at sånn blir det. Når det nå blir sånn, så får du krysse fingrene for at han du var utro med ikke begynner å stille spørsmål. Du spiller et falig spill, må jeg si. jeg feremstiller meg ikke som ett offer, jeg er ikke noe offer, ikke putt ord i munnen min! Jeg har bestemt meg ja, det er ikke derfor jeg opprettet denne tråden. Han jeg var utro med bor ikke i vår del av landet og vi har ikke kontekt så det ordner seg... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #83 Del Skrevet 27. september 2015 jeg feremstiller meg ikke som ett offer, jeg er ikke noe offer, ikke putt ord i munnen min! Jeg har bestemt meg ja, det er ikke derfor jeg opprettet denne tråden. Han jeg var utro med bor ikke i vår del av landet og vi har ikke kontekt så det ordner seg... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Hvorfor opprettet du tråden? Anonymous poster hash: 1abe9...97a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #84 Del Skrevet 27. september 2015 Ok, då er det opp til deg. Men, trur du ikkje at dette kjem til å tære på deg resten av livet om du vel å lat vere? Edit: skrivefeil jo absolutt, men heller at det tærer på meg enn på noen andre... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 27. september 2015 #85 Del Skrevet 27. september 2015 For ett råttent menneske du er TS, håper sannheten kommer frem en dag. Stakkars mann. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #86 Del Skrevet 27. september 2015 Du får ingen DNA-test med "knabbet" DNA fra tannkoster og hårbørster. Sånt er det bare politiet som driver med. Du må ha samtykke.Anonymous poster hash: 44020...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #87 Del Skrevet 27. september 2015 jeg feremstiller meg ikke som ett offer, jeg er ikke noe offer, ikke putt ord i munnen min! Jeg har bestemt meg ja, det er ikke derfor jeg opprettet denne tråden. Han jeg var utro med bor ikke i vår del av landet og vi har ikke kontekt så det ordner seg... TSAnonymous poster hash: 9b0cf...15b Når dette kommer for en dag, og jeg skriver når, ikke hvis, hva gjør du da? Om denne mannen finner ut at gutten ikke er hans, kanskje om 5 eller 10 år, hvordan tror du livet hans blir da? Og gutten, som kanskje mister pappaen sin pga det. Hva tror du gutten kommer til å tenke om deg når han blir større? Anonymous poster hash: 417b2...404 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. september 2015 #88 Del Skrevet 27. september 2015 Hvis denne damen ikke førte min samboer opp som far og ikke krevde bidrag (slik min situasjon evt. er) så hadde jeg ikke brydd meg. TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Hvorfor ville du brydd deg hvis han betalte bidrag da? Hmm, kanskje samboeren din har god råd mens han du pulte på bare var en fattig slask? Hva ikke økonomi kan gjøre med mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. september 2015 #89 Del Skrevet 27. september 2015 jo absolutt, men heller at det tærer på meg enn på noen andre... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Plutselig behøver sønnen din benmargtransplantasjon vil du da opplyse din elskede sønn om hans sanne far, - eller ville du gitt ham den lykkelige begravelse, lykkelig av uvitenhet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. september 2015 #90 Del Skrevet 27. september 2015 Hvorfor er du blind for alle oss som skriver at det TS har gjort og gjør er feil??Anonymous poster hash: 1abe9...97a Dere vil ikke kriminalisere slik jeg ønsker. Dere vil bare snakke sånne kvinner til fornuft. Jeg vil ha strenge straffer for silke bedragerske kvinnefolk. Først og fremst for samfunnets skyld, - deretter for den enkeltes skyld, - og til slutt for barnas skyld. Jaja, det er forakt som er bakgrunn for straffelyst. Ja og jeg vet at å sette mødre i fengsel ikke hjelper barna deres. Men slik ønsker ikke jeg å reflektere over valgene jeg tar, for meg er det viktigst å straffe fordi det er gøyalt og fordi det er lov! Er det ikke derfor vi allesammen er for straff, - fordi det er lov og fordi det er rett! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 27. september 2015 #91 Del Skrevet 27. september 2015 Åh nei du, det frister veldig å fortelle TS om hvilken type person hun er, men akkurat nå så beskytter jeg samboeren mer. Det er bedre at han lever i troen at det er hans akkurat nå enn at TS skal ødelegge hele forholdet mellom han og barnet hvis det bare er en falsk alarm. Falsk alaram? Hun har vel fortsatt vært utro, så det er vel noe samboeren fortjener i vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #92 Del Skrevet 27. september 2015 ja det er det, men jeg vet at uansett hva svaret er så endrer det ikke noe annet enn at da vet jeg. Jeg kommer ikke til å si noe til min samboer, den andre barnefaren eller min sønn av den grunn. Det hadde jeg aldri kunnet leve med. Da må jeg evt. leve med det at jeg vet og jeg ver ikke om det er bedre eller værre enn å ikke vite... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Det er bedre for deg å vite! Det tror jeg helt ærlig! Du distanserer deg ubevisst til samboeren din pga av dette her når det sannsynligvis ikke er grunn til det. Anonymous poster hash: f89ab...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 27. september 2015 #93 Del Skrevet 27. september 2015 Falsk alaram? Hun har vel fortsatt vært utro, så det er vel noe samboeren fortjener i vite? Det gjør han, jeg mente falsk alarm om babyen. Det er stor forskjell på å si "jeg har vært utro og vet ikke om barnet er ditt" og "jeg har vært utro, men barnet er ditt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. september 2015 #94 Del Skrevet 27. september 2015 Det gjør han, jeg mente falsk alarm om babyen. Det er stor forskjell på å si "jeg har vært utro og vet ikke om barnet er ditt" og "jeg har vært utro, men barnet er ditt". forklar forskjellen på når du mener det er riktig å være ærlig, og når du mener at det er riktig å lyve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. september 2015 #95 Del Skrevet 27. september 2015 Det er bedre for deg å vite! Det tror jeg helt ærlig! Du distanserer deg ubevisst til samboeren din pga av dette her når det sannsynligvis ikke er grunn til det. Anonymous poster hash: f89ab...1f6 Hun re respektløs som holder mennesker og barn for narr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #96 Del Skrevet 27. september 2015 Dere vil ikke kriminalisere slik jeg ønsker. Dere vil bare snakke sånne kvinner til fornuft. Jeg vil ha strenge straffer for silke bedragerske kvinnefolk. Først og fremst for samfunnets skyld, - deretter for den enkeltes skyld, - og til slutt for barnas skyld. Jaja, det er forakt som er bakgrunn for straffelyst. Ja og jeg vet at å sette mødre i fengsel ikke hjelper barna deres. Men slik ønsker ikke jeg å reflektere over valgene jeg tar, for meg er det viktigst å straffe fordi det er gøyalt og fordi det er lov! Er det ikke derfor vi allesammen er for straff, - fordi det er lov og fordi det er rett! =) Hva er bakgrunnen for at du skal spore av hver bidige tråd med det straffesnakket ditt?Anonymous poster hash: 1abe9...97a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. september 2015 #97 Del Skrevet 27. september 2015 Hva er bakgrunnen for at du skal spore av hver bidige tråd med det straffesnakket ditt?Anonymous poster hash: 1abe9...97a Er det noen som sporer av her, så er det vel deg? Jeg forsøker bare å forklare hvorfor jeg er for en kriminalisering av slike kvinner. Dette er viktige ting du kanskje ikke behøver å forstå noe av. Så slapp av. Mens jeg diskuter temaer så diskuterer du meg. Hvorfor kan du ikke heller forsøke å snakke litt om det jeg snakker om? Forstår du ikke, er det derfor du heller vil snakke om meg? Men da avsporer du jo trådstarter her som snakker om de edle hensiktene hennes for hun er jo så glad i samboeren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #98 Del Skrevet 27. september 2015 Når dette kommer for en dag, og jeg skriver når, ikke hvis, hva gjør du da? Om denne mannen finner ut at gutten ikke er hans, kanskje om 5 eller 10 år, hvordan tror du livet hans blir da? Og gutten, som kanskje mister pappaen sin pga det. Hva tror du gutten kommer til å tenke om deg når han blir større?Anonymous poster hash: 417b2...404 hvorfor i all verden skulle det komme for en dag? tudenvis av barn vokser opp med "feil" far, det er ingen grunn til å tro at dette skulle bli oppdaget. Jeg tar heller den bittelille sjansen for at han skulle miste sin far som 10 åring enn at han skal miste han i dag. TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #99 Del Skrevet 27. september 2015 Plutselig behøver sønnen din benmargtransplantasjon vil du da opplyse din elskede sønn om hans sanne far, - eller ville du gitt ham den lykkelige begravelse, lykkelig av uvitenhet? det er det faktisk utrolig utrolig liten sannsynlighet for, og om så så er det ikke kjemperart om faren ikke er en mach... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #100 Del Skrevet 27. september 2015 Hun re respektløs som holder mennesker og barn for narr. ja vel kall meg gjerne respektløs, jeg gjør det som er best for mitt barn. Koste hva det koste vil... Jeg kan ikke bare gamble hardt og heftig med livet og tilknytningen hans bare for at jeg skal få lettet på sannvittigheten.... TS Anonymous poster hash: 9b0cf...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå