Gå til innhold

Hvorfor sletter folk meg fra fb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det samme skjer med meg, flere som har slettet meg på kort tid..

Anonymous poster hash: b1c01...93b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike sletter jeg.........

Da burde du ikke bruke facebook ;)

For noe fjas, jeg er selv på facebook og har aldri skrevet noe på siden min og har aldri hatt noe interesse av det...

Anonymous poster hash: 0f76a...7bc

:klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer med meg, flere som har slettet meg på kort tid..

Anonymous poster hash: b1c01...93b

Har du lagt ut propaganda fra Pegia i det siste? Eller delt gamle artikler uten hold i virkeligheten?

Det er i hvert fall slettegrunn nr 1.

Greit å ytre sine meninger, men folk er så lite kildekritiske at det er helt latterlig.

Ikke at dette gjelder deg - det er en generell greie.

Anonymous poster hash: 51f46...bf3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt ut propaganda fra Pegia i det siste? Eller delt gamle artikler uten hold i virkeligheten?

Det er i hvert fall slettegrunn nr 1.

Greit å ytre sine meninger, men folk er så lite kildekritiske at det er helt latterlig.

Ikke at dette gjelder deg - det er en generell greie.

Anonymous poster hash: 51f46...bf3

Hva er Pegia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Jeg sletter de som poster bilder av barna sine på face. Blir helt kvalm av sånne folk!

Anonymous poster hash: 18413...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sletta en del av folkene jeg har gått i klasse med før, rett og slett fordi man var venner på FB bare fordi man gikk i klasse. Føler det er meningsløst å ha "venner" på FB som såvidt sier hei om du treffer på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er sårt å bli slettet som venn, hva har jeg gjort for at noen skal tenke at, nei hun der er ikke verdig min venteliste lenger?

En KG-venn slettet meg, men er fremdeles venn med alle de andre i 'gjengen' herfra. Ikke driver jeg og deler alle disse irriterende tingene dere nevner her i tråden heller.

Vet det er dumt, men jeg ble faktisk lei meg. :tristbla:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at om noen irriterer seg over nyhetsoppdateringene til en person på Facebook, så går det faktisk an å skjule oppdateringen fra vedkommende en stund, isteden for å slette personen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at facebook-vennskap ikke skal tas så alvorlig:) 

Avogtil har jeg opprydning, og når jeg finner noen som jeg tenker "oj, hu hadde jeg nesten glemt, også har jeg hu på facebook!?" så slettes de ganske fort. Eller klassekamerater som fortsatt bor i samme bygd som meg men som ikke en gang sier hei når vi møtes. En ting er de som bor i byen og studerer, kan liksom ikke forvente så mye mer av de - men om de flytter tilbake til bygda eller vi møtes i ferien og de ikke en gang sier hei når du møter blikket, har jeg egentlig ikke behov for å ha de på facebook heller... Bare et eksempel :)

Og det handler aldri om at jeg "ikke liker" en person, for jeg har egentlig ingen jeg ikke liker. Jeg bare har ikke behov for at alle ser det som er sånn halvpersonlig på nettet..

Anonymous poster hash: 6a09c...515
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er sårt å bli slettet som venn, hva har jeg gjort for at noen skal tenke at, nei hun der er ikke verdig min venteliste lenger?

En KG-venn slettet meg, men er fremdeles venn med alle de andre i 'gjengen' herfra. Ikke driver jeg og deler alle disse irriterende tingene dere nevner her i tråden heller.

Vet det er dumt, men jeg ble faktisk lei meg. :tristbla:

Loffen! Lenge siden! :klemmer: (Jeg var Pixie Plaid før)

Jeg har slettet folk som jeg liker veldig godt fordi vi snakker ikke sammen lenger, jeg er kronisk syk og har en til tider vanskelig hverdag, så jeg føler meg ikke komfortabel med å dele hverdagslivet mitt med de jeg ikke har jevn kontakt med. Så jeg rydder opp i vennelista relativt ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loffen! Lenge siden! :klemmer: (Jeg var Pixie Plaid før)

Jeg har slettet folk som jeg liker veldig godt fordi vi snakker ikke sammen lenger, jeg er kronisk syk og har en til tider vanskelig hverdag, så jeg føler meg ikke komfortabel med å dele hverdagslivet mitt med de jeg ikke har jevn kontakt med. Så jeg rydder opp i vennelista relativt ofte.

Å, så koselig å se deg igjen! :smilbla::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sterke meninger og deler dem? Jeg har slettet noen venner pga at de deler artikkler osv som jeg personlig finner fullstendig usmakelig.... Bare en tanke :)

Samme her. Like før jeg slettet en fyr for noen dager siden, som helt ukritisk hadde delt et idiotisk bilde. Men han trakk det tilbake rett etterpå, da han leste responsen. Mye humbug som deles på facebook, og jeg gidder ikke "være venner" med folk som ikke klarer å tenke selv, eller som rakker ned på andre ved bruk av utsagn som ikke er sanne engang.

Men folk som "bare" deler uinteressante ting (hundre tusen bilder av hunden sin etc.), de sletter jeg ikke. Jeg bare trykker på "unfollow". :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så koselig å se deg igjen! :smilbla::klemmer:

Jeg blir sulten når jeg ser på avataren din :P  Loff :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg sletter folk jeg ikke prater mye med, evnt folk jeg ikke har noe utbytte av. Dvs at jeg kan ha enkelte på vennelista jeg nesten aldri utveksler et ord med fordi det finnes en nytteverdi av å ha den personen som venn

Ellers sletter jeg kjapt de som legger ut femhundredeogfjorten innlegg hver dag om usynlige sykdommer, bilder med visdomsord og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerna hele klasselista mi fra facebook tidligere i år fordi jeg så ikke vitsen med å ha dem der...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...