Gå til innhold

Gutter, er dette feil holdning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med Tholmer her over.  Flott at du har en kropp du er svært tilfreds med, og som du får positive tilbakemeldinger på.  Noen mennesker er heldige og blir født med gode gener og arvebetingelser. Andre igjen må jobbe mer for å ha et utseende og kropp man er fornøyd med.  Vi mennesker blir ofte berørt og tiltrukket av det visuelle, det vi ser.  Allikevel er det i bunn og grunn et indre som også må være i balanse. At man har noen verdier i bunn som utfyller deg og at kroppen ikke får alt fokus.

Fint å ha god selvtillit på kroppslige betingelser, men det er hodet, hjertet og dine handlinger som vil ha overordnet betydning når regnskapet ditt gjøres opp........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fortalt at jeg har den drømmekroppen, den trange musen osv. Du er ikke alene om det TS :)

Anonymous poster hash: e9abb...754
Skrevet

Jeg er en kvinne i starten av 20 årene og jeg er så ufattelig fornøyd med kroppen min. Har stor rund sprettrumpe, flat mage, faste lår og legger, lang elgegant hals, struttende pupper,  ingen strekkmerker, få føflekker, silkemyk hud. Dessuten har jeg sjelett på alle de riktige stedene, markerte kragebein, markerte fingte og føtter, og hoftebein. I tillegg har jeg en trang mus og ingen hengete kjønnslepper. Føler at kroppen min er et jævla tempel. Så og si alle jeg har hatt sex med har sagt at jeg er den diggeste jenta de noen sinne har sett, og de klarer ikke å ta hendene sine vekk fra meg. Er det feil å ha så høye tanker om egen kropp? Understreker ordet tanker, da jeg aldri aldri aldri snakker med noen om at jeg synes dette om meg selv. 

Anonymous poster hash: a6cdd...f31

spørs, Hvis det virker som om at du bader i selvgodhet, er arrogant og får skyhøye standarder hvor nærmest alle er out of your league, så er det veldig negativt ja. Det som derimot er positivt er om du føler deg sexy, ter og kler deg sexy og viser at du liker oppmerksomheten du får. Da får du en god dose ekstra sex appeal in my book

Skrevet

Selvtillit er alltid fint, så lenge du blir for overpå. Bitchy kvinnefolk er lite tiltrekkende, uansett hvordan de ser ut.

Skrevet

Jeg er en kvinne i starten av 20 årene og jeg er så ufattelig fornøyd med kroppen min. Har stor rund sprettrumpe, flat mage, faste lår og legger, lang elgegant hals, struttende pupper,  ingen strekkmerker, få føflekker, silkemyk hud. Dessuten har jeg sjelett på alle de riktige stedene, markerte kragebein, markerte fingte og føtter, og hoftebein. I tillegg har jeg en trang mus og ingen hengete kjønnslepper. Føler at kroppen min er et jævla tempel. Så og si alle jeg har hatt sex med har sagt at jeg er den diggeste jenta de noen sinne har sett, og de klarer ikke å ta hendene sine vekk fra meg. Er det feil å ha så høye tanker om egen kropp? Understreker ordet tanker, da jeg aldri aldri aldri snakker med noen om at jeg synes dette om meg selv. 

Anonymous poster hash: a6cdd...f31

Nei det er ikke feil. Flott å være så fornøyd med sin egen kropp, det er jo ingenting å føle skam for.. Du sier du aldri hoverer om dette, så da er det jo hvert fall ikke noe problem :)

• Liker 1
Skrevet

Har du både fingre, kragebein og føtter også? :P

Lurer på hvor mange som ikke har markert fingre og føtter, forresten. Tror ikke jeg har sett noen som ikke har det.

Sikkert de uten fingre og føtter.

Skrevet

Sikkert de uten fingre og føtter.

Hm, jeg KAN jo se for meg at de sliter litt på datingmarkedet, og at TS derfor er fornøyd med at hun er så heldig å ha disse kroppsdelene.
Skrevet

Så lenge du ikke sier det der jævlig høyt så er det greit

Skrevet

Og jeg er sååå missunnelig!  :grine:  Jeg vil også ha en fin kropp uten strekkmerker og det der.. haha, jaja. men jeg lever da fint sånn jeg er og ;)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit!

Jeg er superfornøyd selv, jeg! Men jeg er ikke perfekt, har veldig små pupper f eks.og er dessuten over 40. Har et realistisk syn på kropp og er veldig glad i min. Men den definerer meg ikke som person, det er ikke den jeg får mest oppmerksomhet for. Heldigvis!

Fortsett å elsk kroppen din, men ikke legg for mye egenverd i den, for da sliter du senere i livet!

Skrevet

hva med noen bilder?

Anonymous poster hash: ac71a...c92
Skrevet

Ler meg ihjel av skjelett på riktig sted, og markerte fingre og føtter :fnise:

Uansett, selvtilitt er alltid bra(nå er jeg jente da), men det høres jo ikke helt realistisk ut. Er du sikker på at du ikke har for høye tanker om deg selv? Supert at du er fornøyd altså, men det kan jo være du mangler litt selvinnstikt også, som ikke er så positivt.

Legg gjerne ut bilde!

Skrevet (endret)

Bra med jenter med selvtillit så lenge de ikke føler seg bedre enn alle andre, at det er kun de som er noe og alle andre kan bare drite å dra. Synes flere burde ha god selvtillit om sin egen kropp. Alle er fine på sin måte og alle har fått den kroppen de skal ha. Så vær fornøyd så lenge dere har en sunn kropp.

Endret av Piraten
Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: 1bf5a...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...