AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Jeg er en kvinne i starten av 20 årene og jeg er så ufattelig fornøyd med kroppen min. Har stor rund sprettrumpe, flat mage, faste lår og legger, lang elgegant hals, struttende pupper, ingen strekkmerker, få føflekker, silkemyk hud. Dessuten har jeg sjelett på alle de riktige stedene, markerte kragebein, markerte fingte og føtter, og hoftebein. I tillegg har jeg en trang mus og ingen hengete kjønnslepper. Føler at kroppen min er et jævla tempel. Så og si alle jeg har hatt sex med har sagt at jeg er den diggeste jenta de noen sinne har sett, og de klarer ikke å ta hendene sine vekk fra meg. Er det feil å ha så høye tanker om egen kropp? Understreker ordet tanker, da jeg aldri aldri aldri snakker med noen om at jeg synes dette om meg selv. Anonymous poster hash: a6cdd...f31 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Neida, er bare fint det. Bra at det finnes damer med selvtillit. Rydd opp i skrivefeilene dine også, så blir du enda mer perfekt Anonymous poster hash: 64330...911 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Det er bare sunt å være fornøyd med egen kropp, så lenge du ikke føler at du kan heve deg over andre på en nedlatende måte. Jeg tenker du har en kombinasjon av å være heldig/flink til å ta vare på egen kropp. Samtidig kan det være usunt om du blir for opptatt av deg selv og egen kropp, eller om du ikke er bevisst på at kroppen din kan forandre seg med årene. (ikke skjønner jeg hva som er stygt med kjønnslepper som henger, men...) Men nyt din egen kropp. Altfor mange jenter (og gutter) leter etter feil med seg selv, framfor det positive. Anonymous poster hash: c5cb2...a7e 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Dessuten har jeg sjelett på alle de riktige stedene, Anonymous poster hash: a6cdd...f31 Anonymous poster hash: db222...d2c 22
Summers Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Det kommer jo an på om tankene stemmer med virkeligheten. Vanskelig å avgjøre uten bilde.
Cashbah Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Jeg har også skjelett på alle de riktig stedene... 24
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Jeg har også skjelett på alle de riktig stedene... Hehe, kunne vel sagt estetisk fin beinbygning. Altså bein som viser ser der det er feminint at det vises. Type rygg med "vinger", markerte skuldre og hoftebein. Altså bein som synes på de "rette" stedene uten at man er radmager og knoklete ellers. Det kommer jo an på om tankene stemmer med virkeligheten. Vanskelig å avgjøre uten bilde. Om det stemmer med virkeligheten vet jeg ikke. Jeg får en del komplimenter fra både kvinner og menn når det kommer til kroppen min, men det trenger ikke bety noe. Uansett har jeg disse tankene om min egen kropp, så for meg er det virkelig. Anonymous poster hash: a6cdd...f31
KRSby Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Jenter med selvtillit er fint. Men her blir det litt for mye. Fint --------------------------------|-- Selvopptatt Du må balansere deg litt. 14
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Jenter med selvtillit er fint. Men her blir det litt for mye. Fint --------------------------------|-- Selvopptatt Du må balansere deg litt. Det er akkurat dette jeg mener og frykter… Om mine tanker grenser til grov egoisme Anonymous poster hash: a6cdd...f31
KRSby Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Det er akkurat dette jeg mener og frykter… Om mine tanker grenser til grov egoisme Anonymous poster hash: a6cdd...f31 Tør du vise et bilde av deg selv? Har ikke noe tro på at dette er et ekte dilemma, heller en måte og starte en debatt. 3
Gjest Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 (endret) Så lenge det er tanker du har og ikke noe du går rundt å sier til folk burde det vel være greit Endret 26. september 2015 av Ailinel 1
Cathrine88 Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 Hva vil "markerte fingre og føtter" si? At du ikke har poter? 22
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Legg ut et bilde da, så får vi se om du er så lekker som du tror du er. Bare å sensurere evt kjennetegn da vettu.Anonymous poster hash: 7ba05...bf0 3
Erazor Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 Å ha høye tanker om egen kropp er lov. Synes for øvrig at det er lurt å være bevisst på at du er mer enn kroppen din. Utseendet er en ting, men om du bygger opp hele deg vil du ha noe å tilby menneskene som kommer tett innpå deg og som ikke bryr seg om utseendet, og du vil ha flere bein å stå på om noe skulle skje slik at du ikke lenger har den kroppen du har nå. 2
fotosyntesen Skrevet 26. september 2015 #15 Skrevet 26. september 2015 Hva vil "markerte fingre og føtter" si? At du ikke har poter? :skratte: Fantastisk kommentar 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #16 Skrevet 26. september 2015 Jeg er en kvinne i starten av 20 årene og jeg er så ufattelig fornøyd med kroppen min. Har stor rund sprettrumpe, flat mage, faste lår og legger, lang elgegant hals, struttende pupper, ingen strekkmerker, få føflekker, silkemyk hud. Dessuten har jeg sjelett på alle de riktige stedene, markerte kragebein, markerte fingte og føtter, og hoftebein. I tillegg har jeg en trang mus og ingen hengete kjønnslepper. Føler at kroppen min er et jævla tempel. Så og si alle jeg har hatt sex med har sagt at jeg er den diggeste jenta de noen sinne har sett, og de klarer ikke å ta hendene sine vekk fra meg. Er det feil å ha så høye tanker om egen kropp? Understreker ordet tanker, da jeg aldri aldri aldri snakker med noen om at jeg synes dette om meg selv. Anonymous poster hash: a6cdd...f31 Ble veldig intressert i musa de. Den hørtes meget pen ut. Er det "overklasse-mus"?Anonymous poster hash: 4c75d...fed
guttemann Skrevet 26. september 2015 #17 Skrevet 26. september 2015 Jeg har også skjelett på alle de riktig stedene... Har du både fingre, kragebein og føtter også? Lurer på hvor mange som ikke har markert fingre og føtter, forresten. Tror ikke jeg har sett noen som ikke har det. 1
Gjest Angry Man Skrevet 26. september 2015 #18 Skrevet 26. september 2015 Alle burde egentlig se på kroppen sin som et tempel, desverre er det alt for mange som bruker den som en søpplefylling.
Tholmer Skrevet 26. september 2015 #19 Skrevet 26. september 2015 Jeg er en kvinne i starten av 20 årene og jeg er så ufattelig fornøyd med kroppen min. Har stor rund sprettrumpe, flat mage, faste lår og legger, lang elgegant hals, struttende pupper, ingen strekkmerker, få føflekker, silkemyk hud. Dessuten har jeg sjelett på alle de riktige stedene, markerte kragebein, markerte fingte og føtter, og hoftebein. I tillegg har jeg en trang mus og ingen hengete kjønnslepper. Føler at kroppen min er et jævla tempel. Så og si alle jeg har hatt sex med har sagt at jeg er den diggeste jenta de noen sinne har sett, og de klarer ikke å ta hendene sine vekk fra meg. Er det feil å ha så høye tanker om egen kropp? Understreker ordet tanker, da jeg aldri aldri aldri snakker med noen om at jeg synes dette om meg selv. Anonymous poster hash: a6cdd...f31 Men såklart. Du kan ha så høye tanker om den som du bare vil. Feilen forekommer når du verdsetter din egen kropp over viktigere faktorer, i livet ellers og i hele ditt levende vesen. Jeg hadde bekymret meg mer over hvor viktige disse høye tankene rundt egen kropp er for meg, enn å lage en lang tråd på KG om at kroppen min er så sykt digg men jeg burde ikke tenke sånn om den, selv om den er det da, et jævla tempel er den. Det at du føler det er feil å være fullt viten over hvor deilig du er vitner til at det å være fysisk deilig er litt vel viktig for deg. 2
Livan Skrevet 26. september 2015 #20 Skrevet 26. september 2015 (endret) Å ha høye tanker om egen kropp er lov. Synes for øvrig at det er lurt å være bevisst på at du er mer enn kroppen din. Utseendet er en ting, men om du bygger opp hele deg vil du ha noe å tilby menneskene som kommer tett innpå deg og som ikke bryr seg om utseendet, og du vil ha flere bein å stå på om noe skulle skje slik at du ikke lenger har den kroppen du har nå. ... også kjent som tiden. Endret 26. september 2015 av Livan 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå