AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg er på jakt etter slike gode gammeldagse takkekort med "lomme" til bilde, har letet over alt uten hell! Noen her som vet om butikker/nettbutikker som selger slike? Send gjerne med link Anonymous poster hash: f1782...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Del Skrevet 27. september 2015 Ingen?Anonymous poster hash: 6959f...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Del Skrevet 5. mars 2016 Løfter, for er på jakt etter det samme, men finner ingen sted... Noen som vet om butikk eller nettside som selger? Helst sort kort. Anonymkode: 1602a...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 15. april 2016 #4 Del Skrevet 15. april 2016 Den 25. september 2015 at 11.14, AnonymBruker skrev: Jeg er på jakt etter slike gode gammeldagse takkekort med "lomme" til bilde, har letet over alt uten hell! Noen her som vet om butikker/nettbutikker som selger slike? Send gjerne med link Anonymous poster hash: f1782...8af Europris, Nille, Panduro og Japan Photo er steder jeg har fått tak i slike! I diverse farger. (De fleste fotoforetninger selger slike, gjorde i alle fall) Får du ikke tak i, kjøp limputer/dobbeltsidig tape og fest bildet inni et vanlig dobbelt kort, evt kjøp fotohjørner som bildet festes i, da blir effekten mer nostalgisk, dersom du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå