QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2015 #41 Del Skrevet 25. september 2015 Så mange useriøse svar Jeg har etter en diskusjon med en venninne bestemt meg for å si ifra, hvilken måte er best? Direkte konfrontasjon, lapp i posten?Anonymous poster hash: c6e92...869 Direkte, siden dama kan finne lappen i posten og ødelegge den før den kommer fram til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #42 Del Skrevet 25. september 2015 Naboene er 50+, så tror ikke at de trenger prevensjon lenger. Visste ikke at så gamle folk hadde sex i det hele tatt jeg? :sAnonymous poster hash: c6e92...869 Jeg har et godt råd til deg: En vakker dag vil du bli 50 år også og da tror jeg pipen får en annen lyd... Anonymous poster hash: d73e4...824 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #43 Del Skrevet 25. september 2015 Så mange useriøse svar Jeg har etter en diskusjon med en venninne bestemt meg for å si ifra, hvilken måte er best? Direkte konfrontasjon, lapp i posten?Anonymous poster hash: c6e92...869 Du burde ærlig talt passe på dine egne saker Anonymous poster hash: d73e4...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #44 Del Skrevet 25. september 2015 Kan jo hende hun kjøpte kondom for barnebarnet sitt. Siden du sier at hun ikke kan få barn. Ektemannen kan f eks ha fått sopp eller andre ting på snolken og at de derfor må bruke kondom. Jeg håper flere godt voksne naboer kjøper kondomer på samme butikken, med deg som vitne, så kan du jo få en ny hobby med å løpe rundt og sladre. Anonymous poster hash: d73e4...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #45 Del Skrevet 25. september 2015 Naboene er 50+, så tror ikke at de trenger prevensjon lenger. Visste ikke at så gamle folk hadde sex i det hele tatt jeg? :sAnonymous poster hash: c6e92...869 Gud bedre assa. Kondomer beskytter mot annet enn bare graviditet. Vi måtte bruke kondom da jeg hadde eggtokkbetennelse.Anonymous poster hash: c875e...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 25. september 2015 #46 Del Skrevet 25. september 2015 Ja. Selvfølgelig. Det er det eneste logiske i denne situasjonen. Jeg ringer naboen hvis jeg ser kona kjøpe brød. - "Hei, Lars, kona di kjøpte Kneipp istad på Rema". "Åh, tusen takk, fy flate, hva skulle jeg gjort uten denne opplysningen?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 25. september 2015 #47 Del Skrevet 25. september 2015 Eh, jeg lurer mer på hva TS gjorde på butikken i nabobygda.. Hva skulle du ha, som du ikke kunne kjøpe på nærbutikken? Jeg må vite det så jeg kan varsle rette instans. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2015 #48 Del Skrevet 25. september 2015 Kan jo hende hun kjøpte kondom for barnebarnet sitt. Siden du sier at hun ikke kan få barn. Ektemannen kan f eks ha fått sopp eller andre ting på snolken og at de derfor må bruke kondom. Jeg håper flere godt voksne naboer kjøper kondomer på samme butikken, med deg som vitne, så kan du jo få en ny hobby med å løpe rundt og sladre. Anonymous poster hash: d73e4...824 Så ekkelt, det burde rapporteres til presten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #49 Del Skrevet 25. september 2015 Kjøpe kondomer i disse dager? Vi lager jo altfor lite kidz! Si ifra til mannen! Slik at denne dama ikke får puttet på han en kondom når han ikke følger med! Ta ansvar! Anonymous poster hash: 4594b...f17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. september 2015 #50 Del Skrevet 26. september 2015 Seriøst TS. Dette er virkelig ikke din bussines! Om dette er det eneste du har å gå etter så holder du det for deg selv. Hadde naboen her kommet på døra og sagt at samboeren min har kjøpt kondomer i nabobyen så hadde jeg konkludert med at personen ikke var riktig vel bevart og hadde holdt meg langt unna etterpå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 26. september 2015 #51 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg var innom en kiwibutikk i nabobygda i dag, hvor jeg så nabokona kjøpe kondomer. Burde jeg gi beskjed til mannen?Anonymous poster hash: c6e92...869 Sånne som deg er faktisk litt av grunnen til at jeg handler i nabobygda... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 26. september 2015 #52 Del Skrevet 26. september 2015 Naboene er 50+, så tror ikke at de trenger prevensjon lenger. Visste ikke at så gamle folk hadde sex i det hele tatt jeg? :sAnonymous poster hash: c6e92...869 Du tuller nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 21. desember 2016 #53 Del Skrevet 21. desember 2016 På 25.9.2015 den 19.01, AnonymBruker skrev: Jeg var innom en kiwibutikk i nabobygda i dag, hvor jeg så nabokona kjøpe kondomer. Burde jeg gi beskjed til mannen? Anonymous poster hash: c6e92...869 Skjerpings. Bryr du deg om resten av handlelisten hennes også? Kjøper hun snop midt i uken også? Hva er det du tror, at folk ikke puler fordi de er gift eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 21. desember 2016 #54 Del Skrevet 21. desember 2016 På 25.9.2015 den 17.01, AnonymBruker skrev: Jeg var innom en kiwibutikk i nabobygda i dag, hvor jeg så nabokona kjøpe kondomer. Burde jeg gi beskjed til mannen? Anonymous poster hash: c6e92...869 Nei altså, det kan ha vært til datter'n eller en veninne for alt du vet - altså, hva vet vel du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #55 Del Skrevet 21. desember 2016 På 25.9.2015 den 19.34, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man dra til nabobygda for å kjøpe kondomer til barna? Nei, jeg synes dette høres forferdelig suspekt ut. Greit nok at nabomannen er sikkert nærmere 60 med ølmage og måne, men hvorfor dra til nabobygda av den grunn? For å skjule at de har sex? Anonymous poster hash: c6e92...869 Med slike naboer som deg tror jeg jeg ville gjort samtlige innkjøp i nabobygda... Anonymkode: 2ccff...c4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #56 Del Skrevet 21. desember 2016 Gammel tråd. Anonymkode: faf46...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 23. desember 2016 #57 Del Skrevet 23. desember 2016 omfg:O hadde aldri ville hatt naboer som du ts!! du virker som en typisk bygdetulling som bryr deg om hva alle andre gjør og må slarve om det fyfaen! hva dem gjør og ikke er non of your buisnies!!... skjerpings. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 23. desember 2016 #58 Del Skrevet 23. desember 2016 Kanskje denne stakkars kona var helt uskyldig og ville bare få litt liv i mannen og skulle ikke bruke kondomen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #59 Del Skrevet 23. desember 2016 Ser at det er en gammel tråd. Lurer på om TS sa noe til naboene? Anonymkode: 214ac...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #60 Del Skrevet 23. desember 2016 OMG, seriøst? Kan være at de bruker det til analsex, på dildoen eller at de kjøper til noen ungdommer. Vi bruker kondomer til analsex og jeg bruker de på dildoen. Kan også være greit å bruke under mensen:) Og om jeg skal pules av andre menn når mannen min ser på bruker vi selvsagt kondom😉 Anonymkode: c4b9c...38a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå