AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #21 Del Skrevet 25. september 2015 Hvorfor skal man dra til nabobygda for å kjøpe kondomer til barna? Nei, jeg synes dette høres forferdelig suspekt ut. Greit nok at nabomannen er sikkert nærmere 60 med ølmage og måne, men hvorfor dra til nabobygda av den grunn? For å skjule at de har sex?Anonymous poster hash: c6e92...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 25. september 2015 #22 Del Skrevet 25. september 2015 Det skulle vært øvre aldersgrense på 49 år på kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 25. september 2015 #23 Del Skrevet 25. september 2015 De skal vel ha et swingerstreff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 25. september 2015 #24 Del Skrevet 25. september 2015 Det skulle vært øvre aldersgrense på 49 år på kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 25. september 2015 #25 Del Skrevet 25. september 2015 Dump de, han, hun eller kanskje deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 25. september 2015 #26 Del Skrevet 25. september 2015 Hvorfor skal man dra til nabobygda for å kjøpe kondomer til barna? Nei, jeg synes dette høres forferdelig suspekt ut. Greit nok at nabomannen er sikkert nærmere 60 med ølmage og måne, men hvorfor dra til nabobygda av den grunn? For å skjule at de har sex?Anonymous poster hash: c6e92...869 Så det er helt umulig å dra innom butikken om du faktisk befinner deg i nabobygda? Vært innom butikken i nabobygda mange ganger selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #27 Del Skrevet 25. september 2015 Sykt spør du meg. Jeg ville sagt fra. Anonymous poster hash: 1c7ce...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #28 Del Skrevet 25. september 2015 Hva skjer med nordmenn? Holder vi på å bli gale? Mannen og jeg bruker kondomAnonymous poster hash: 24ffc...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 25. september 2015 #29 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg synes du bør ringe mora hennes og si hva dattera hennes holder på med! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #30 Del Skrevet 25. september 2015 Altså, man trenger ikke dra til nabobygden for å kjøpe kondomer! Altså, det finnes også de som drar til nabobygda for å kjøpe tamponger Anonymous poster hash: 15c70...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #31 Del Skrevet 25. september 2015 Hva skjer med nordmenn? Holder vi på å bli gale? Mannen og jeg bruker kondomAnonymous poster hash: 24ffc...07a Gift i over 10 år og jada, også her i gården er det kondomer som gjelder. Anonymous poster hash: 15c70...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 25. september 2015 #32 Del Skrevet 25. september 2015 Kjedelig trolling, men også et kjedelig forhold om de bruker dong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 25. september 2015 #33 Del Skrevet 25. september 2015 Hvorfor skal man dra til nabobygda for å kjøpe kondomer til barna? Nei, jeg synes dette høres forferdelig suspekt ut. Greit nok at nabomannen er sikkert nærmere 60 med ølmage og måne, men hvorfor dra til nabobygda av den grunn? For å skjule at de har sex?Anonymous poster hash: c6e92...869 Kanskje fordi de synes det er flaut å kjøpe kondomer på nærbutikken? Alle kjenner alle på bygden! Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke bor på bygden. Hadde vært livredd for at alt mulig vissvass skulle blitt sladret om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #34 Del Skrevet 25. september 2015 Naboene er 50+, så tror ikke at de trenger prevensjon lenger. Visste ikke at så gamle folk hadde sex i det hele tatt jeg? :sAnonymous poster hash: c6e92...869 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!Anonymous poster hash: 0a227...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #35 Del Skrevet 25. september 2015 Så mange useriøse svar Jeg har etter en diskusjon med en venninne bestemt meg for å si ifra, hvilken måte er best? Direkte konfrontasjon, lapp i posten?Anonymous poster hash: c6e92...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. september 2015 #36 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg foreslår et notat på tavlen i kirken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 25. september 2015 #37 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg foreslår et notat på tavlen i kirken. Blir det ikke riktigere å slå det opp på kirkedøra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 25. september 2015 #38 Del Skrevet 25. september 2015 Så mange useriøse svar Jeg har etter en diskusjon med en venninne bestemt meg for å si ifra, hvilken måte er best? Direkte konfrontasjon, lapp i posten?Anonymous poster hash: c6e92...869 Legg en lapp i postkassa der du skriver "Jeg vet hva du gjorde forrige sommer butikktur!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. september 2015 #39 Del Skrevet 25. september 2015 Blir det ikke riktigere å slå det opp på kirkedøra? Kanskje man blir tatt for vandalisme om man spikrer ting opp på døren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2015 #40 Del Skrevet 25. september 2015 Løp til naboen å si det. Helst skulle du tatt bilde og fått kassadama til å skrive ut kvitteringen, sånn at du legger fram bevis for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå