Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #1 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg er ringevikar i barnehage, og har fått et lite vikariat på et par uker. Nå har jeg fått tilbud om et lengre engasjement en annen plass, som jeg mye heller vil, jeg orker ikke en dag mer hos de ungene. Kan jeg gå før de to ukene er omme? Har ikke kontrakt. Kan nåværende arbeidsgiver kreve å få sjekke at jeg faktisk har fått et nytt tilbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. september 2004 #2 Del Skrevet 21. september 2004 jeg vet ikke noe om formalitetene, men jeg ville mene at med en såpass løs forbindelse til arbeidsplassen bør du stå temmelig fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Del Skrevet 21. september 2004 uten arbeidsavtale kan du gå på dagen vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #4 Del Skrevet 21. september 2004 uten arbeidsavtale kan du gå på dagen vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 21. september 2004 #5 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis vi ser bort i fra moral og samvittighet- så kan du gå når det passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 21. september 2004 #6 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis vi ser bort i fra moral og samvittighet- så kan du gå når det passer deg. Ja dette var jo en nødvendig kommentar. Jeg hadde heller ikke vært så medhjelpelig hos en arbeidsgiver som ikke hadde gitt meg arbeid på 14 dager. Om du snakker med dagli leder, er h*n sikkert forståelsesfull med tanke på at du kan få bedre ansettelse betingelser et annet sted. Og at h*n har mulighet til å skaffe en ny vikar. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå