Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #1 Del Skrevet 25. september 2015 Godjente har nylig slettet seg selv og jeg tror at hun gjorde det fordi hun fikk mye hets osv. Godjente er en av de mest snilleste og hyggeligste brukeren jeg har møtt på Kg. Godjente hvis du leser dette, vi savner deg og vil at du skal komme tilbake! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. september 2015 #2 Del Skrevet 25. september 2015 Enig! Godjente hvis du leser dette, vi savner deg og vil at du skal komme tilbake! GODJENTE!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 25. september 2015 #3 Del Skrevet 25. september 2015 Enig kom tilbake goooodjente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #4 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg savner henne fortsatt veldig mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 9. oktober 2015 #5 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg og goooooodjeeentee kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 9. oktober 2015 #6 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er kjipt resultatet av at andre ikke klarer å være saklig eller la være å komme med stygge kommentarer. Håper Godjente kommer tilbake <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #7 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Jeg koste meg veldig mye når jeg chattet med henne, hun er et stort savn I tillegg så er hun den vakreste og heiteste 42 åringen jeg noen gang har sett Ikke at det gjør at jeg savner henne noe mer men jeg følte at jeg ville nevne det Endret 9. oktober 2015 av Jacklost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 9. oktober 2015 #8 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Det er et kjipt resultatet av at andre ikke klarer å være saklig eller la være å komme med stygge kommentarer. C'est la vie ! Endret 9. oktober 2015 av MinnisMus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #9 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg og goooooodjeeentee kom tilbake! Helt enig, Fru Kg vil jeg også ha tilbak. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2016 #10 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg savner henne fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå