Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #1 Del Skrevet 21. september 2004 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: litt flau nå. samboeren skal til legen får å finne ut om det er liv i svømmerene. har fått time hos fastlegen neste uke, men kan han skjekke svømmere? :oops: :oops: Jeg kasta pillene for lenge siden og det skjer ikke noe så vi tenkte vi måtte skjekke om alt var i orden med oss. trenger sårt litt info :oops: hva gjøres fra her? hva skal jeg sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #2 Del Skrevet 21. september 2004 Dette er da ikke noe å være flau over! Sa dere i fra hva dere ville gjøre når dere bestillte time hos fastlegen? Fikk han beskjed om å ta med sædprøve, eller om han skulle ta prøve der. Kanskje har dere bare fått time for å snakke om det, og blir sendt videre til (eller får ny time) for undersøkelser og prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Dere blir sansynligvis henvist til for eksempel en fertilitetsavdeling. Der vil dere få sjekket sædkvaliteten, og det blir sikkert også tatt en ultralydundersøkelse av deg, for å utelukke at det er noe som hindrer dere i å bli gravide. Dette er et helt vanlig problem, som helsepersonell har fått lang erfaring med. Herfra vil dere også få råd og oppfølging. Vi er mange i samme båt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #4 Del Skrevet 21. september 2004 :oops: takker for svar ble litt klokere nå. han sa ikke hva det var han ville ha time for. så da blir det sikkert flere legebesøk. og jeg får vel også bare få ring min lege. alt tar jo så lang tid i det norske helsevesenet. :cry: :cry: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bizzy i.i. Skrevet 22. september 2004 #5 Del Skrevet 22. september 2004 Vi gav beskjed i forkant da vi hadde vår første legetime i forbindelse med utredning, men tror nok ikke det skal være noe forskjell på hva legen vil gjøre. Mannen fikk rekvisisjon til sædprøve og beskjed om å ringe haukeland for å bestille time til levering. Deretter tok det i mellom en til to uker før vi fikk svaret i postkassen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå