AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #41 Skrevet 25. september 2015 Jeg blir litt sjokkert over å lese dette. Vi har selv seks barn og huset stadig fyllt av barn på besøk og jeg opplever aldri at noen av disse barna griser med vilje og oppfører seg som villmenn. Tvert i mot. Syns de aller fleste oppfører seg veldig fint, er takknemlige og setter oppvask mm på plass etter seg. Lydnivået kan ofte være en historie for seg, men generell oppførsel syns jeg er bra hos de fleste. Man får de barna man fortjener (også besøkende barn) og barn som blir behandlet med forståelse og respekt gir gjerne det samme tilbake. Det er fullt mulig å si til barn på besøk at man er veldig redd for den nye sofaen sin f.eks og be om at de er forsiktige med den. Vi har lyse møbler i store deler av huset og har ikke til dd vært nødt til å levere noe på rens. Og det ser ikke ut som et grisehus her likevel. Og det er faktisk lov til å snakke til andres barn i sitt eget hjem. Men gjør det på en ok måte som viser barna at du setter pris på dem. Ikke kom med trusler om renseriregninger og lignende. Anonymous poster hash: d40c2...fd8 Nå får du jekke deg ned litt. Jeg truet ingen med renseregning. Jeg spurte om de var villige til å ta regningen side det var deres barn som hadde sittet på en japp som smeltet seg godt ned I puta. Og siden faren ga dem sjokolade når jeg klart og tydelig sa nei. Mor til barna var egentlig villig til å ta den regninga, men ble overstyrt av far. Det ble ikke noe stort drama, men jeg er jo et menneske som viser følelser og jeg ble lei meg. Endelig en ordentlig sofa i hus, slippe å sitte på en sovesofa fra jysk. Hadde sofaen i 3 dagen før den ble tilgriset.. ikke at jeg gråt eller noe, jeg kjeftet ikke på barn. Og jeg truet ingen som du her sitter å sier jeg gjorde.Anonymous poster hash: 6da53...581 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå