AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Føler jenter/damer har glemt hvordan ting var "back in the days" da "alle" men var gentlemens. Åpner dørene, drar ut stolen osv. (klisjeene fortsetter) Ingen som savner en ekte gentleman? Anonymous poster hash: cdfed...8d2 1
skreppamedleppa Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 (endret) Nei igrunn ikke. Klarer helt fint å dra stolen bak og frem selv. Åpner av og til døren for andre og av og til gjør noen det for meg men det har ingenting med gentleman å gjøre men vanlig høflighet av begge kjønn. Skal en ta med hvordan ting var før back in the days så kan en også si noe om hvilken forventninger det var til kvinner og at disse bare skulle sitte som noen nikkedukker med beina i kryss og ikke si så mye. Er glad for at ting er litt annerledes i dag jeg Men selvsagt, en høfelig mann er langt bedre enn en uhøflig mann, det gjelder vel begge kjønn antar jeg. Endret 24. september 2015 av skreppamedleppa 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Nei igrunn ikke. Klarer helt fint å dra stolen bak og frem selv. Åpner av og til døren for andre og av og til gjør noen det for meg men det har ingenting med gentleman å gjøre men vanlig høflighet av begge kjønn. Skal en ta med hvordan ting var før back in the days så kan en også si noe om hvilken forventninger det var til kvinner og at disse bare skulle sitte som noen nikkedukker med beina i kryss og ikke si så mye. Er glad for at ting er litt annerledes i dag jeg Men selvsagt, en høfelig mann er langt bedre enn en uhøflig mann, det gjelder vel begge kjønn antar jeg. Er de medlem i ottar? Anonymous poster hash: cdfed...8d2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Jo, hvor ble de av?? Anonymous poster hash: ca925...66e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Noen etterlyste det i en tråd nylig. De fikk sine pass påskrevet. Her er den; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=967577 Anonymous poster hash: 68300...48f
Summers Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Jo, hvor ble de av?? Anonymous poster hash: ca925...66e
skreppamedleppa Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Er de medlem i ottar? Anonymous poster hash: cdfed...8d2 Ja gid en må jo være det for å klare å trekke ut sin egen stol Stupid.. 1
Gjest Mythic Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Helt greit med gentlemen, bare det ikke blir overdrevent og kunstig.
Gjest Piraten Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Jeg åpner alltid dørene og tar frem stolene til damene. Kanskje jeg er den eneste gjenlevende gentleman.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Det med gentlemen forsvant når likestillingen kom skikkelig på plass. Anonymous poster hash: 5b2c8...2a6
Cathrine88 Skrevet 24. september 2015 #11 Skrevet 24. september 2015 Gentleman in the streets, but a freak in the sheets er vel ikke helt feil. Å dra ut stoler blir litt overdrevent for min del, men jeg synes alle mennesker bør være høflige, uansett kjønn. 5
Sugerøret Skrevet 24. september 2015 #12 Skrevet 24. september 2015 Føler jenter/damer har glemt hvordan ting var "back in the days" da "alle" men var gentlemens. Åpner dørene, drar ut stolen osv. (klisjeene fortsetter) Ingen som savner en ekte gentleman? Anonymous poster hash: cdfed...8d2 Jeg er gift med en
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #13 Skrevet 24. september 2015 Jeg kommer aldri til å legge fra meg den høflighet jeg ble oppdratt til. Selv om det finnes kvinner som ikke setter pris på det. Mange sådanne. Men jeg holder på formene. Jeg er oppdratt slik. Det kan jeg leve med. Kan dere, kvinner?Anonymous poster hash: fcef2...a75
Silfen Skrevet 24. september 2015 #14 Skrevet 24. september 2015 Jeg kommer aldri til å legge fra meg den høflighet jeg ble oppdratt til. Selv om det finnes kvinner som ikke setter pris på det. Mange sådanne. Men jeg holder på formene. Jeg er oppdratt slik. Det kan jeg leve med. Kan dere, kvinner?Anonymous poster hash: fcef2...a75 Det er sexy med en mann som kan være en gentleman når situasjonen tilsier at han kan det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Det er sexy med en mann som kan være en gentleman når situasjonen tilsier at han kan det. Situasjonen tilsier alltid at man kan det.Anonymous poster hash: fcef2...a75
Silfen Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 Situasjonen tilsier alltid at man kan det.Anonymous poster hash: fcef2...a75 Tja, er det slik? Så om noen ikke er interessert i gentlemanoppførsel, så skal det påtvinges likevel? Det er jo tydelig at det finnes mennesker som ikke liker dette. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #17 Skrevet 24. september 2015 Tja, er det slik? Så om noen ikke er interessert i gentlemanoppførsel, så skal det påtvinges likevel? Det er jo tydelig at det finnes mennesker som ikke liker dette. Å være gentleman er en livsstil, ikke en rolle. Om det føles påtvunget for noen er det ikke ekte. Derimot kan man velge å betrakte høflighet og ektefølt engasjement som noe påtvunget og vanskelig. Da velger man også bort gode opplevelser. En hver kvinne får svare for seg selv. Om god vilje tolkes vondt er det beste man kan gjøre å trekke seg bort.Anonymous poster hash: fcef2...a75 1
Silfen Skrevet 24. september 2015 #18 Skrevet 24. september 2015 Å være gentleman er en livsstil, ikke en rolle. Om det føles påtvunget for noen er det ikke ekte. Derimot kan man velge å betrakte høflighet og ektefølt engasjement som noe påtvunget og vanskelig. Da velger man også bort gode opplevelser. En hver kvinne får svare for seg selv. Om god vilje tolkes vondt er det beste man kan gjøre å trekke seg bort.Anonymous poster hash: fcef2...a75 Alt er roller.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #19 Skrevet 24. september 2015 Alt er roller. Om det er slik du oppfatter det, så er det vel slik det er.Anonymous poster hash: fcef2...a75
Mona Sax Skrevet 26. september 2015 #20 Skrevet 26. september 2015 Tja.... sexy og sexy, men jeg setter pris på at mannen min gjør det, selv om det ikke er noe jeg forventer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå