Gå til innhold

Billappen


Braah

Anbefalte innlegg

Spiller ingen rolle om purken dukker opp. Det er like fullt ulovlig.

Forresten så er det like greit å bare ta TG med en gang. Du får ikke lappen om du ikke har kurset, men kanskje du er en av dem som kommer til å kjøre rundt uten lappen.

 

Et spørsmål igjen.

Når jeg skulle til å starte bilen så slipper jeg clutchen litt mens jeg gir litt gass. Men jeg har en tendens til å holde clutchen for lenge ettee at bilen begynner å gå.

Så da kommer det en veldig vond lukt fra motoren, noe jeg tror skyldes clutchen og pga jeg holder den inne for lenge?
Noen sammenheng?

 

Det kan du spørre kjørelæreren din om. Man lærer ikke å kjøre bil på et forum... :balltre:

Endret av lisamari
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjørte på dag 3 Idag. Clutchen luktes nesten ikke Idag, og jeg klarer å både rygge, og bytte gir fra 1-2 og 2-1. Fattern at det er veldig bra til å bare ha kjørt i 3 dager.

Regner med å få lappen ganske kjapt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på dag 3 Idag. Clutchen luktes nesten ikke Idag, og jeg klarer å både rygge, og bytte gir fra 1-2 og 2-1. Fattern at det er veldig bra til å bare ha kjørt i 3 dager.

Regner med å få lappen ganske kjapt ja

hahahhahahaha wooow.. Lykke til med den innstillinga!

Anonymous poster hash: c8aa3...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen seff. Men etter det tenker jeg å kjøpe en automat bil. Lurt? Må det ikke væte jævla digg å kjøre en slik bil, med bare gass og brems?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på dag 3 Idag. Clutchen luktes nesten ikke Idag, og jeg klarer å både rygge, og bytte gir fra 1-2 og 2-1. Fattern at det er veldig bra til å bare ha kjørt i 3 dager.

Regner med å få lappen ganske kjapt ja

 

Hvis du ikke tar trafikalt grunnkurs så regner jeg med at du ikke får lappen så kjapt for da kan du ikke kjøre opp. Skummelt å tenke på at folk faktisk øvelseskjører ulovlig. Blir så irritert av sånt! Men håper at du bare har holdt deg på en tom parkeringsplass. Og det er ikke akkurat kult av faren din heller å støtte dette her. ​

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...