AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #21 Skrevet 25. september 2015 22 er altfor ungt! I mine øyne ser de overhodet ikke attraktive ut heller. Det sagt så ble min nedre grense utfordret når jeg møtte kjærestemannen. alderen hans var et hinder, ikke en fordel. Men jeg merker ikke at han er yngre. Vi er veldig like. Han er forøvrig 30 nå, 28 når han ble kjærestemannen min. Kjærestemannen?Anonymous poster hash: 6ebab...0d7 1
Sapientia Skrevet 25. september 2015 #22 Skrevet 25. september 2015 Kjærestemannen?Anonymous poster hash: 6ebab...0d7 Er det jeg kaller ham. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er et ord i norske ordbøker.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #23 Skrevet 25. september 2015 Lært han mye i senga?? Hva da liksom? Han er 22, hva i all verden er det han ikke kan?Anonymous poster hash: 4c9df...bbb Haha, som om en 22-åring er utlært i senga! Det må være en veldig ung person som kan si noe sånn. Det er stoooor forskjell på en 22-åring og en 40-åring i senga, bare så du er klar over det. 22 er for øvrig for ungt for meg, da jeg har en sønn på 23 Anonymous poster hash: 5d100...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #24 Skrevet 25. september 2015 Jeg ville følt meg som en milf sammen med en 22-åring, noe som ikke kjennes helt bra. Vil heller føle meg som en attraktiv kvinne (og ikke gammel), noe jeg gjør sammen med en mann i egen aldersgruppe. Anonymous poster hash: 612fa...ad0
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #25 Skrevet 25. september 2015 Haha, som om en 22-åring er utlært i senga! Det må være en veldig ung person som kan si noe sånn. Det er stoooor forskjell på en 22-åring og en 40-åring i senga, bare så du er klar over det. 22 er for øvrig for ungt for meg, da jeg har en sønn på 23 Anonymous poster hash: 5d100...dcb Kan jeg spørre hvordan det er stor forskjell? Jeg har minimalt med erfaring ... TS Anonymous poster hash: ffca1...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå