Gå til innhold

Til kvinner mellom 35-42

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 22 år og synes mange av dere kvinner i den alderen er utrolig flotte! Synes at litt mer voksne kvinner i deres aldersgruppe er mer tiltrekkende enn jenter rundt min egen alder.. 

Jeg kunne vel aldri hatt noe forhold til en kvinne som er så mye eldre da vi er på forskjellig stadie i livet, men skjer det at dere også "fantaserer" litt om vi yngre ? 

Anonymous poster hash: ffca1...2e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,jeg er 35 og 22 år blir "barnerov" for min del.Kan strekke meg ned mot 30,men under synes jeg blir litt for ungt.Utseendemessig skal jeg være ærlig å si at menn under 30 ser veldig bra ut,og myyyye bedre enn de over fleste over 40.

Anonymous poster hash: 379d1...009
  • Liker 1
Skrevet

Veldig mange voksne kvinner som er åpne for sex med yngre menn. For mange er det en bekreftelse på attraktivitet.

Flere menn jeg kjenner har en gående rutine her.

- Sjekk opp moden kvinne på bar.

- Gjett alder ti år yngre enn realistisk.

- Dersom hun selv oppgir - uttrykk sjokk og vantro.

Overraskende mange er svake for smiger.

Anonymous poster hash: 85e29...eca
  • Liker 4
Skrevet

Ja ikke sant ;)

Jeg synes det er svært tiltrekkende med litt modne kvinner i 35-40 års aldersen, der er jo så mye bra! Men jeg føler meg jo veldig moden selv (ikke at det betyr noe), og jeg har selvinnsikt nok til å innse at jeg er veldig ung i forhold..

men jeg lurte litt på hva damene synes om vi yngre menn rundt min alder? Om de er interessert i en flørt? (men ikke tørr å si det), så svar gjerne anonymt :)  om det er det det står på!

Skrevet

Nei, det blir for ungt .

Skrevet

22 blir nok for ungt for meg. Kan strekke meg til 30, men 22 år gamle menn har jeg lite til felles med...

Anonymous poster hash: 0b9d4...14b

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange voksne kvinner som er åpne for sex med yngre menn. For mange er det en bekreftelse på attraktivitet.

- Gjett alder ti år yngre enn realistisk.

Den er gammel og oppbrukt.Pleier bare å gå derifra hvis noen prøver med den der..

• Liker 5
Skrevet

Jeg er en mann på 22 år og synes mange av dere kvinner i den alderen er utrolig flotte! Synes at litt mer voksne kvinner i deres aldersgruppe er mer tiltrekkende enn jenter rundt min egen alder..

Jeg kunne vel aldri hatt noe forhold til en kvinne som er så mye eldre da vi er på forskjellig stadie i livet, men skjer det at dere også "fantaserer" litt om vi yngre ?

En ung mann vil jo kunne være en personlig ungdomskilde og en bekreftelse for eget ego. Og statistisk sett så er det jo smart da kvinner i snitt lever syv år lengre enn menn. Jeg har definitivt sett mye sprettent, vitalt og sexy hos menn i starten/midten av tjueårene. Ingen hemmelighet at menn (i likhet med kvinner) blir ofre for tyngdekraften når de nærmer seg slutten av trettiårene. Men jeg er ikke interessert pga det du selv sier; vi lever forskjellige liv. Jeg ønsker meg ikke uforpliktende sex eller å måtte sammenligne meg/konkurrere mot dine jevnaldrende venninner. Kunne garantert ha lært deg mye i senga men jeg foretrekker sex med menn som har like mye erfaring som meg.

Anonymous poster hash: 04acc...704

• Liker 2
Skrevet

Den er gammel og oppbrukt.Pleier bare å gå derifra hvis noen prøver med den der..

De fleste oppegående kvinner vil det, men jeg har t.o.m. lest på KG utsagn om hvordan enkelte "alltid blir tatt for yngre" og "fortsatt har draget på unge menn". Så den fungerer kanskje ofte nok til at noen menn (gutter) fortsatt gidder.

Skrevet

Jeg liker yngre gutter. Men det er ikke det jeg er på jakt etter. Det blir egentlig bare slik. Og jeg tror snittalderen på de jeg havner med ligger på ca 24. Selv er jeg snart 35.

Anonymous poster hash: 59d7c...6f1

Skrevet

Jeg liker yngre gutter. Men det er ikke det jeg er på jakt etter. Det blir egentlig bare slik. Og jeg tror snittalderen på de jeg havner med ligger på ca 24. Selv er jeg snart 35.

Hvor møter du de yngre guttene henn ? Byen ?

Skrevet

Veldig mange voksne kvinner som er åpne for sex med yngre menn. For mange er det en bekreftelse på attraktivitet.

- Gjett alder ti år yngre enn realistisk.

Hehe ja gjør dette selv. Hvis dama på byen spør hvor gammel jeg tror hun er, tenker jeg alderen hennes og trekker fra 10 år. Blir alltid milf på meg da, hehe. :fnise:

Anonymous poster hash: 6ebab...0d7

Skrevet

Hvor møter du de yngre guttene henn ? Byen ?

Aldri på byen. Byen gir meg ingenting. Mest på ferieturer og et par ganger på nettet. Er aldri jeg som sjekker opp heller. Så et råd til de som liker eldre damer: Ta initiativ :)

• Liker 1
Skrevet

Interessant!!

Skrevet

Var 32 hadde en på 22. Ikke forhold selvsagt. Han visste ikke hvor gammel jeg var før vi hadde hatt oss et par ganger. Han trodde jeg var 26. Jeg trodde han var eldre enn 22. Holdt det gående tre mnd eller noe

Anonymous poster hash: ee8f5...c06

Skrevet

Jepp

Men tror kanskje der er flere kvinner i 34-40 år som ser på yngre menn og er interesssert? Men ikke tillater seg noe mer :) om jeg tenker rett?

TS

Skrevet

Forhold er vel å strekke den litt langt, men det er mange i den aldersgruppen som vil ha sex med yngre menn på 20-25.

• Liker 1
Skrevet

En ung mann vil jo kunne være en personlig ungdomskilde og en bekreftelse for eget ego. Og statistisk sett så er det jo smart da kvinner i snitt lever syv år lengre enn menn. Jeg har definitivt sett mye sprettent, vitalt og sexy hos menn i starten/midten av tjueårene. Ingen hemmelighet at menn (i likhet med kvinner) blir ofre for tyngdekraften når de nærmer seg slutten av trettiårene. Men jeg er ikke interessert pga det du selv sier; vi lever forskjellige liv. Jeg ønsker meg ikke uforpliktende sex eller å måtte sammenligne meg/konkurrere mot dine jevnaldrende venninner. Kunne garantert ha lært deg mye i senga men jeg foretrekker sex med menn som har like mye erfaring som meg.

Anonymous poster hash: 04acc...704

Lært han mye i senga?? Hva da liksom? Han er 22, hva i all verden er det han ikke kan?

Anonymous poster hash: 4c9df...bbb

Skrevet

Lært han mye i senga?? Hva da liksom? Han er 22, hva i all verden er det han ikke kan?

Anonymous poster hash: 4c9df...bbb

Sikkert veldig individuelt. Tror du ikke?

Anonymous poster hash: d30c4...5bb

Skrevet

22 er altfor ungt!

I mine øyne ser de overhodet ikke attraktive ut heller. Det sagt så ble min nedre grense utfordret når jeg møtte kjærestemannen. alderen hans var et hinder, ikke en fordel. Men jeg merker ikke at han er yngre. Vi er veldig like. Han er forøvrig 30 nå, 28 når han ble kjærestemannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...