AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Del Skrevet 23. september 2015 Noen som vet om en side som viser oversikt over bussavganger fra Moss til Jeløy? Eller om det i det heletatt går busser dithen? Anonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 23. september 2015 #2 Del Skrevet 23. september 2015 Skjønner du ikke er østfolding.. Kollektivtrafikken for Moss finner du her: http://www.ostfold-kollektiv.no/artikkel.aspx?maincat=5608&cat=5673&id=6071&mid=6071 Til Jeløya går bussene 415, 416 og Metrolinje 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Del Skrevet 23. september 2015 Skjønner du ikke er østfolding.. Kollektivtrafikken for Moss finner du her: http://www.ostfold-kollektiv.no/artikkel.aspx?maincat=5608&cat=5673&id=6071&mid=6071 Til Jeløya går bussene 415, 416 og Metrolinje 2. Hehe, nei, langtifra... TakkAnonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Del Skrevet 23. september 2015 Skjønner du ikke er østfolding.. Kollektivtrafikken for Moss finner du her: http://www.ostfold-kollektiv.no/artikkel.aspx?maincat=5608&cat=5673&id=6071&mid=6071 Til Jeløya går bussene 415, 416 og Metrolinje 2. Hvor lang tid bruker bussene forresten? Går det fra fergeleiet?Anonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 23. september 2015 #5 Del Skrevet 23. september 2015 Vet ikke hvor lang tid de bruker, reisetidene burde stå i ruteheftene. Ikke direkte fra ferga, men nærmeste holdeplass er jernbanestasjonen, en 3-400 m gåtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #6 Del Skrevet 23. september 2015 Vet ikke hvor lang tid de bruker, reisetidene burde stå i ruteheftene. Ikke direkte fra ferga, men nærmeste holdeplass er jernbanestasjonen, en 3-400 m gåtur. Ok men hvis man sier "jeløya" til bussjåføren på 415/416 kan han vel ordne resten. Vet du forresten hvor på jeløya bussene stopper? Skal til nesveien.Anonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 23. september 2015 #7 Del Skrevet 23. september 2015 Nei, du må nok si riktig holdeplass du skal til. Har ikke peiling, har ikke bodd i Moss på mange år, men les i ruteheftene. De har egentlig all info du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Del Skrevet 24. september 2015 Nei, du må nok si riktig holdeplass du skal til. Har ikke peiling, har ikke bodd i Moss på mange år, men les i ruteheftene. De har egentlig all info du trenger. hvor er de? jaja.. Nr til østfold taxi? Hehe... Anonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 24. september 2015 #9 Del Skrevet 24. september 2015 I linken jeg la ut i FØRSTE innlegg, samt i to siteringer du siterte av meg.. Ikke våken enda skjønner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #10 Del Skrevet 24. september 2015 I linken jeg la ut i FØRSTE innlegg, samt i to siteringer du siterte av meg.. Ikke våken enda skjønner jeg.. Jeg er aldri våken, egentlig, men trodde ikke at internettsider kunne kalles et hefte Substantiv Rediger hefte n (Bokmål/Riksmål/Nynorsk) Samling av ark festet til hverandre, ofte mindre og løsere enn en bok eller et blad. Så, i besittelse av den norskkunnskapen la min hjerne sammen to og to og regnet med at du kanskje kunne besitte kunnskap om såkalte hefter, og at det kanskje er noe de oppbevarer et spesielt sted, f.eks ved busslommene.Anonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 24. september 2015 #11 Del Skrevet 24. september 2015 Pirk pirk pirk.. så skrev jeg rutehefte istedenfor rutetabellen, du burde likevel skjønt hva jeg mente når jeg linket til de tabellene. Men nå som det er oppklart, regner jeg meg du fikser resten selv, ved å lese i de RUTETABELLENE som du finner på ØSTFOLD KOLLEKTIVTRAFIKKENS hjemmesider, for nevnte busser jeg har skrevet tidligere. Du trenger forsåvidt Adobe Reader for å lese de PDF-ene. Har du det tilgjengelig eller skal jeg lage steg for steg installasjon for det også? /Litt morgenhumor, er nok jeg selv som ikke er helt våken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #12 Del Skrevet 24. september 2015 Det går jo ikke? Går bare tre busser i døgnet? Er det mulig å ha så dårlig kollektivt tilbud? Herlighet... Anonymous poster hash: e19f5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 25. september 2015 #13 Del Skrevet 25. september 2015 Moss er liten by, så ikke rart kollektivtilbudet er elendig egentlig. Men må beklage for litt misvisende info. Fant nettopp ut at man kan bruke http://www.ruter.no til å planlegge reisen i andre byer også. Der kan du bare skrive inn holdeplassene med en gang og få rutetidene på rappen. Skjønner du skal fra ferga/jernbanestasjonen til Nesveien, så da kan du skrive inn avgang fra Moss stasjon (det er jernbanestasjonen) til Nesveien XX (Moss). Dårlig gjort av meg å ikke tenke på det med en gang og la deg styre med de elendige sidene til ØKT i par dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå