Gå til innhold

Sotflekk fra glo på lyst gulvteppe.

Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Grrrr!!!! :evil:

Jeg skulle blåse ut stearinlysene, og så blåste jeg en glo ned på gulvet.

Gikk rundt bordet for å se, og da lå den og ulmet på teppet. Dum som jeg var så trykket jeg på den med fingeren, men den slukket ikke og jeg måtte gni noen ganger - og da det var gjort så var det en svart og stygg flekk på teppet mitt !!

Det en en sånn stor lys fillerye. Jeg prøvde med en klut og vann, og en sånn kjøkken spray, og har gnidd, men det er fremdeles en svart flekk der. For ikke å snakke om at jeg har gnidd den mer utover også :(

Det er ikke pent å se på i det heletatt. Går det i det heletatt an å få den flekken bort eller bleket på noen måte?

Håper virkelig noen har svar til meg, ellers kommer jeg til å ergre meg over den flekken så lenge jeg har teppet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers har jeg hørt at Vanish tar det meste! En venninne av meg har prøvd det både på rødvinsflekker og andre vanskelige flekker, og det funker hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vanish er vel et av de få produktene jeg kan gå god for mht resultater på reklamen og i virkeligheten. Jeg har blitt overrasket over hvor mange gamle og skjemmende flekker det har tatt. I tillegg lukter det godt i forhold til mange andre flekkfjernere. Greit å ta med seg det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

eller så kan du gjøre som mine tidligere studiekamerater da huseier skulle på besøk og inspisere det nesten nye gulvteppet, som allerede var fullt av flekker og svimerker: de klipte bort flekkene med saks (neglsaks..?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Prøv med natusan våtservietter.

Seriøst, det tar mange flekker.

Milde himmel, og dette bruker man i stumpen på små forsvarløse barn :o !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...