Gå til innhold

Komikerfruen - Marna Haugen

Gjest Dønn_ærlig

Anbefalte innlegg

Fader for et sirkus det paret er. Jeg skjønner meg virkelig ikke på medietaktikken hans i det hele tatt.

Når en 15-åring twitrer om at det blir for dumt, da har du driti deg ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, nå har Lars Kristian også lagt ut! :ler:

Tipper det var managementet til Caroline som anbefalte han å gjøre det på gårsdagens møte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, HELT tydelig at Pihl og co har hatt en finger med i spillet her! Har aldri sett LK beklage noe som helst tidligere!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Annonse

Er det bare jeg som reagerer på at Ørjan behandler henne dårlig og stadig kommer med spydige kommentarer. Jeg ser jo at hun blir såret. Skjønner ikke at hun holder ut med han. Han skal hele tiden være så tøff. Hvor er kjærligheten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det på de siste episodene som går på tv 2 bliss. Jeg synes han driver med nedpsyking. Stadig kritikk og spydige kommentarer. Liten støtte. Hun blir framstilt som den teite i forholdet. Det er trist å se på. Og de skal ha barn sammen. Det samme går igjen på finn reklamen. At hun ikke kan greie sette sammen et skap fra Ikea. Voksne damer kan jo det!

Endret av himmeloghav
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en del av "imaget" de bygger opp via bloggen. De skal liksom være det småfrekke/ sarkastiske morsomme paret.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en del av "imaget" de bygger opp via bloggen. De skal liksom være det småfrekke/ sarkastiske morsomme paret.

Det tror jeg også. Hun skriver jo innimellom litt spydig om Ørjan på sin blogg også. Tror de har sånn ta-igjen humor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Se Twitter.

Nei du det gidder jeg ikke. Du får heller skrive hva det er han "sliter" så mye med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for langt. Kort fortalt: han har problemer med satire/ironi-kontoer.

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...