^littletoomuch Skrevet 5. juni 2016 #241 Del Skrevet 5. juni 2016 5 timer siden, Starr skrev: Jeg synes det er helt utrolig kvalmt å reklamere for fjorland middag i samme innlegg som du skriver om kreft, celleforandring ol. Altså et alvorlig tema, om å være redd og ekte, men så snikreklamerer du for fjorland i samme innlegg.. Det blir sykt. (og det er ikke sånn at vi ikke vet at hun er sponset av fjorland. Bare å se innlegget under) Jeg synes faktisk at komikerfrue,generelt sett, er et friskt pust i bloggverden. Men akkurat det der reagerte jeg og på. Usmaklig! (No pun intended ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 31. juli 2016 #242 Del Skrevet 31. juli 2016 Liker Marna veldig godt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 14. august 2016 #243 Del Skrevet 14. august 2016 Hun har lagt ut et innlegg nå kalt "Avkrefter ryktene." Herlig forfriskende i en ellers så "perfekt" bloggverden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 14. august 2016 #244 Del Skrevet 14. august 2016 Synes hun begynner å bli litt kjedelig jeg. Pluss for uselvhøytidlighet, men ellers er det mye mainstream. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 14. august 2016 #245 Del Skrevet 14. august 2016 Noen som vet hvor den blå blusen hennes er fra? Den så bare så nydelig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. august 2016 #246 Del Skrevet 15. august 2016 13 timer siden, Skravlekråka skrev: Noen som vet hvor den blå blusen hennes er fra? Den så bare så nydelig ut!! Tror det sto at den var fra Zara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 1. desember 2016 #247 Del Skrevet 1. desember 2016 På 12.10.2015 den 12.35, sweety pie skrev: Synes marna begynner å bli litt kjedelig med tiss, bæsj og prompe humor. Tar bilder av seg mens hun bæsjer og gutten bæsjer samtidig, litt barnslig.... Mannen har jo like grusom dårlig humor selv... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 1. desember 2016 #248 Del Skrevet 1. desember 2016 På 12.10.2015 den 12.35, sweety pie skrev: Synes marna begynner å bli litt kjedelig med tiss, bæsj og prompe humor. Tar bilder av seg mens hun bæsjer og gutten bæsjer samtidig, litt barnslig.... Her om dagen hadde hun et "morsomt" innlegg hvor hun skrev at hun hadde vært dårlig i magen, trodde det var bra igjen, for så å slippe en fis som resulterte i sprutbæsj utover den nye overmadrassen. Jeg finner ikke noe humor i det. Skjønner hun ikke hvor grensen går? Synes heller ikke det er morsomt når hun og mannen er nakne opp-ned i dørkarmen. Virker veldig desperat, krampaktig se-vi-er-så -morsomme. Også anbefaler hun disse ansiktsmaskene som ca alle andre bloggere har anbefalt. Og hun anbefalte den på samme dag som SE. Greit at hun skriver at det er annonse, men bare idioter lar seg lure til å tro på det hun mener om at det er verdens beste ansiktsmaske. Innlegget og den gode omtalen er jo kjøpt og betalt. Lite troverdig reklame med andre ord. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 1. desember 2016 #249 Del Skrevet 1. desember 2016 Blir for krampeaktig humor for min del, då gidder sjeldent å lese det hun skriver Vet jeg stusset på alderen hennes da hun deltok i top model? Oppga hun da at hun var yngre enn reelt? Husker jeg droppet å se den serien fordi jeg visste hun var født året før meg, men at det ikke stemte med tekstingen på TV. (Oppvokst på samme sted, så "alltid" visst hvem hun er".) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 2. desember 2016 #250 Del Skrevet 2. desember 2016 53 minutter siden, Stars skrev: Blir for krampeaktig humor for min del, då gidder sjeldent å lese det hun skriver Vet jeg stusset på alderen hennes da hun deltok i top model? Oppga hun da at hun var yngre enn reelt? Husker jeg droppet å se den serien fordi jeg visste hun var født året før meg, men at det ikke stemte med tekstingen på TV. (Oppvokst på samme sted, så "alltid" visst hvem hun er".) Var hun ikke med når hun var 22? 2004? Hva stod det på top model den gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 2. desember 2016 #251 Del Skrevet 2. desember 2016 Merker hun ikke reklameinnleggene på bloggen, eller er det bare jeg som ikke ser noe merking? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 2. desember 2016 #252 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 2. desember 2016 #253 Del Skrevet 2. desember 2016 4 minutter siden, visningsnamn skrev: Jeg fant det nesten ikke selv da jeg skulle sjekke. Men det står "sponsored by" osv. til høyre over overskriften. På samme linje som dato og kategori. Det står det i alle fall her. (Kunne fint vært litt tydeligere.) Aha, ser det enkelte steder nå. Godt gjemt er det Ansiktsmaskeinnlegget mangler merking ser det ut som. Interessant hvor mange bloggere som blir sponset og hvor mye som blir forsøkt skjult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 2. desember 2016 #254 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 2. desember 2016 #255 Del Skrevet 2. desember 2016 4 timer siden, Stars skrev: Blir for krampeaktig humor for min del, då gidder sjeldent å lese det hun skriver Vet jeg stusset på alderen hennes da hun deltok i top model? Oppga hun da at hun var yngre enn reelt? Husker jeg droppet å se den serien fordi jeg visste hun var født året før meg, men at det ikke stemte med tekstingen på TV. (Oppvokst på samme sted, så "alltid" visst hvem hun er".) Er oppvokst på samme sted som henne jeg også. Vi gikk på samme skole også. Artig at du også er oppvokst på samme sted som hennes😉 Synes hun er too much, og at det er altfor mye rumpe humor på bloggen. Derfor sluttet jeg å lese den. Men hun virker ut som hun er en hyggelig person og en god mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. desember 2016 #256 Del Skrevet 2. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 2. desember 2016 #257 Del Skrevet 2. desember 2016 22 timer siden, Nuttery skrev: Var hun ikke med når hun var 22? 2004? Hva stod det på top model den gangen? Hun var med i 2004/2005, og da var hun 23/24 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. desember 2016 #258 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg likte henne veldig godt før, men nå synes jeg det blir for krampeaktig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 3. desember 2016 #259 Del Skrevet 3. desember 2016 Humret av bildet i "Jeg legger meg flat"-innlegget. Ellers har jeg ikke vært innom bloggen siden hun skrev om flyktningkrisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 3. desember 2016 #260 Del Skrevet 3. desember 2016 På Thursday, December 01, 2016 den 23.50, naivsuper skrev: Her om dagen hadde hun et "morsomt" innlegg hvor hun skrev at hun hadde vært dårlig i magen, trodde det var bra igjen, for så å slippe en fis som resulterte i sprutbæsj utover den nye overmadrassen. Jeg finner ikke noe humor i det. Skjønner hun ikke hvor grensen går? Synes heller ikke det er morsomt når hun og mannen er nakne opp-ned i dørkarmen. Virker veldig desperat, krampaktig se-vi-er-så -morsomme. Også anbefaler hun disse ansiktsmaskene som ca alle andre bloggere har anbefalt. Og hun anbefalte den på samme dag som SE. Greit at hun skriver at det er annonse, men bare idioter lar seg lure til å tro på det hun mener om at det er verdens beste ansiktsmaske. Innlegget og den gode omtalen er jo kjøpt og betalt. Lite troverdig reklame med andre ord. Ja, for en fantastisk dårlig humor! Bæsj, promp og tiss humor trodde jeg folk var ferdig med på barneskolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg