Gå til innhold

Brunstad fylles opp med flyktninger.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tar vel ikke mange dagene før hele området både er forsøplet og ødelagt. Synes det er tragisk, og dette betaler staten for. Det er ikke billig å leie på Brunstad, men å huse flyktninger der har Norge råd til.

Hvilken nordmann får den type bolig av staten? Eldre blir lagt på dobbeltrom, mens flyktningene får i bøtter og spann. 

http://www.tb.no/raskt-gjennom-pa-brunstad/s/5-76-148786

Anonymous poster hash: f5234...c34
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange dager, sier du? :laugh:  Lol, de trenger ikke mange dager på å ødelegge omgivelsene.

Dette klarte de å stelle i stand på en kort natt i Ungarn:

pic21.jpg

pic31.jpg

Anonymous poster hash: 121cb...9f5
  • Liker 6
Skrevet

Det tar vel ikke mange dagene før hele området både er forsøplet og ødelagt. Synes det er tragisk, og dette betaler staten for. Det er ikke billig å leie på Brunstad, men å huse flyktninger der har Norge råd til.

Hvilken nordmann får den type bolig av staten? Eldre blir lagt på dobbeltrom, mens flyktningene får i bøtter og spann.

http://www.tb.no/raskt-gjennom-pa-brunstad/s/5-76-148786

Mens jeg er nyutdannet og arbeidsledig, og må bo hos foreldrene mine (som også må betale alt for meg).

Anonymous poster hash: ee870...029

• Liker 3
Skrevet (endret)

Mens jeg er nyutdannet og arbeidsledig, og må bo hos foreldrene mine (som også må betale alt for meg).

Velkommen til nye Norge. Her økes pensjonsalderen for å få inn fler skattekroner samtidig som halvparten av innvandrere faller ut av yrkeslivet før de er 50 år.

http://stavrum.blogg.no/1417426133_innvandrere_flykter_u.html

Endret av fotosyntesen
  • Liker 5
Skrevet

Sosialen kan du gå på da. Nav kommune.

Anonymous poster hash: 05a80...0f3

• Liker 1
Skrevet

Sosialen kan du gå på da. Nav kommune.

Anonymous poster hash: 05a80...0f3

Er nok ingen hjelp å få der hvis h*n har foreldre h*n kan bo hos. 

• Liker 1
Skrevet

Mange dager, sier du? :laugh:  Lol, de trenger ikke mange dager på å ødelegge omgivelsene.

Dette klarte de å stelle i stand på en kort natt i Ungarn:

pic21.jpg

pic31.jpg

Anonymous poster hash: 121cb...9f5

Skrekkelig... Jeg må bare si at jeg ikke ser lyst på framtiden. 

• Liker 1
Skrevet

Brunstad er jo et forsamlingssted for smiths venner. Lurer på hvordan muslimene kommer til å forholde seg til kors og bibeler.

Anonymous poster hash: 1234a...cd6
  • Liker 1
Skrevet

Hvis man regner 1000 kroner per dag per person på Brunstad, så blir det inntekter på 13 millioner kroner for en uke for utleieren fra norske skattebetalere. 13 millioner for hotellopphold for 1000 asylsøkere i en uke som kunne gått til flere titalls enerom for norske eldre på eldrehjem.

Anonymous poster hash: 78f61...e35
  • Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvis man regner 1000 kroner per dag per person på Brunstad, så blir det inntekter på 13 millioner kroner for en uke for utleieren fra norske skattebetalere. 13 millioner for hotellopphold for 1000 asylsøkere i en uke som kunne gått til flere titalls enerom for norske eldre på eldrehjem.

At regjeringen driter på eldreomsorgen er jo ikke rart. De som sitter i lederstillingene rundt om i de statlige organer er jo ikke dem som skal benytte seg av gjennomsnittlig norsk eldreomsorg. De har jo sikret sin fremtid langt fra det helvete. 

Skrevet

Endelig tas ubrukt i bruk. Jeg håper hytteeiere i området her følger etter og tilbyr den hytta de bruker knappe 2 måneder i året som tak over hodet til de som har nada.

Anonymous poster hash: ae36c...d63
  • Liker 3
Skrevet

Endelig tas ubrukt i bruk. Jeg håper hytteeiere i området her følger etter og tilbyr den hytta de bruker knappe 2 måneder i året som tak over hodet til de som har nada.

Hvorfor gjør du ikke dette selv da? Tusenvis av syrere med smarttelefoner og moteklær som har bodd årevis i Tyrkia og som vi ikke aner hvem er har nå kommet seg til Norge de siste ukene og krever et sted å bo. Da får du tilby dem hytta di eller donere 100 000 kroner til losji siden "nordmenn er så rike".

• Liker 4
Skrevet

Å hvorfor skal man være nødt til å dele det man har jobba, spart og slitt for med lykkegjegere som kommer hit å bare skal ha? Villmenn er de, og det tar nok ikke mange dagene før Brunstad og områdene rundt er en svinesti, og boligene ødelagte. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor gjør du ikke dette selv da? Tusenvis av syrere med smarttelefoner og moteklær som har bodd årevis i Tyrkia og som vi ikke aner hvem er har nå kommet seg til Norge de siste ukene og krever et sted å bo. Da får du tilby dem hytta di eller donere 100 000 kroner til losji siden "nordmenn er så rike".

Å hvorfor skal man være nødt til å dele det man har jobba, spart og slitt for med lykkegjegere som kommer hit å bare skal ha? Villmenn er de, og det tar nok ikke mange dagene før Brunstad og områdene rundt er en svinesti, og boligene ødelagte. 

Er det villmennene eller lykkejegerne som har smarttelefoner og moteklær?

• Liker 2
Skrevet

Brunstad er jo et forsamlingssted for smiths venner. Lurer på hvordan muslimene kommer til å forholde seg til kors og bibeler.

Anonymous poster hash: 1234a...cd6

Går nok veldig greit, er ikke så mye kors og bibler å forholde seg til der:)

Anonymous poster hash: cadc9...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...