missLynch Skrevet 23. september 2015 #41 Skrevet 23. september 2015 I utgangspunktet mener jeg at barn bør vennes på å sove og finne roen i egen seng (her har de blitt lagt i egen seng fra starten av- men vi har sovet sammen etter amming på natt/morgenkvisten for kosens skyld). Førstemann fant aldri roen sammen med oss og likte best å sove alene, mens andremann liker begge deler. Barn er ulike. Dersom 4-åringen hadde kommet inn til oss på natta og vært redd og utrygg, hadde jeg aldri nektet han å ligge inntil oss. Men det har ikke skjedd enda. Han har roet seg etter at vi har kommet inn til han og pratet litt, drukket litt vann osv. Jeg husker at jeg gikk inn til mamma og pappa på natta innimellom hvis jeg var redd og hadde drømt ekkelt da jeg var liten- da byttet jeg og mamma seng, slik fikk hun sove godt og jeg sove godt. Snorkingen til pappa var liksom tryggheten selv Dette er jo et alternativ. Jeg hadde aldri klart å sove med senga full av unger. Beundrer dere som klarer det
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #42 Skrevet 23. september 2015 Lese å skrive vansker er mere en bare rettskriving. Er hvordan du setter sammen setningene (formulering) også bare for å informere deg. Og de engelske uttrykkene er på grunn av personligheten min. Men nå er jeg bare lei av å forsvare megselv. Jeg har løst problemet mitt så dere andre får sitte her å diskutere ha en fin dag. Anonymous poster hash: ec62e...8e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå