Gå til innhold

Musikksmak viktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er et pluss, men det er ikke noe jeg tenker så mye på egentlig. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Ser hva du mener at man har en musikksmak. Selv elsker jeg også mye innen elektronika (selv om det er et fluffy begrep som favner svært mye). Ah, liker også band Infected og noe av det jeg har lyst til å oppleve er Infected på hjemmebane i Israel :) Ellers går det mye i futurepop, darkwave og til dels ebm hos meg, samt at noe av synthpop'en er catchy den også. 

Anonymous poster hash: d3e29...ca9

Industrial og ebm har definitivt en plass i hjertet mitt, elsker sinte tyske sanger spesielt. Synthpop er også helt innafor her i huset, iallefall hvis vi tenker Depeche Mode-typen. Det meste av elektronika jeg hører på synes jeg det er vanskelig å sjangerspesifisere da, men det gjør meg egentlig ingenting så lenge det gir meg noe å høre på det :)

Skrevet

Industrial og ebm har definitivt en plass i hjertet mitt, elsker sinte tyske sanger spesielt. Synthpop er også helt innafor her i huset, iallefall hvis vi tenker Depeche Mode-typen. Det meste av elektronika jeg hører på synes jeg det er vanskelig å sjangerspesifisere da, men det gjør meg egentlig ingenting så lenge det gir meg noe å høre på det :)

Tommel opp, hadde vi vært på date så hadde du faktisk fått stjerne i boka for å i det hele tatt kjenne til ebm som sjanger, de færreste jeg har truffet vet det....faktisk. Og det blir minst en liten festival til med industrial/ebm/futurepop/lignende sjangre til i løpet av året :D

Anonymous poster hash: d3e29...ca9

Skrevet

Hei dere jeg har et spørsmål. Jeg har tinnitus og en annen sykdom som gjør at jeg blir så fort svimmel og kan sortne ut i hodet. Jeg hører derfor ikke på musikk og kan ikke noe om musikk utenom at jeg husker Spice girls osv. Er dette turnoff? :( Bør jeg lære meg noen "innøvde fraser" eller være åpen med at jeg ikke tåler og har kunnskap om musikk ?

Anonymous poster hash: afecb...969
Skrevet

Hei dere jeg har et spørsmål. Jeg har tinnitus og en annen sykdom som gjør at jeg blir så fort svimmel og kan sortne ut i hodet. Jeg hører derfor ikke på musikk og kan ikke noe om musikk utenom at jeg husker Spice girls osv. Er dette turnoff? :( Bør jeg lære meg noen "innøvde fraser" eller være åpen med at jeg ikke tåler og har kunnskap om musikk ?

Anonymous poster hash: afecb...969

Det er jo litt synd at det skal være sånn, men kan ikke se for meg at det hadde vært noen krise akkurat med musikk. På den annen side, kan du ikke se film heller blir det kanskje fort litt mer utfordrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...