miss_ross Skrevet 21. september 2015 #1 Del Skrevet 21. september 2015 Er en svensk jente på 31 år, kjenner ikke så månge her,flyttat hit på grunn av jobb. Og blev nyss slut med gutten. Noen som liker og gå turer, shoppa m.m? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #2 Del Skrevet 21. september 2015 Er en svensk jente på 31 år, kjenner ikke så månge her,flyttat hit på grunn av jobb. Og blev nyss slut med gutten. Noen som liker og gå turer, shoppa m.m? Jeg vet du søker venninner men jeg ville bare kommentere at jeg synes Norsken din er veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 21. september 2015 #3 Del Skrevet 21. september 2015 klart det TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hepburn Skrevet 27. september 2015 #4 Del Skrevet 27. september 2015 Er en svensk jente på 31 år, kjenner ikke så månge her,flyttat hit på grunn av jobb. Og blev nyss slut med gutten. Noen som liker og gå turer, shoppa m.m? Hei, det ble nylig slutt med typen her også. Jeg bor litt utenfor Oslo,men jobber i Oslo. Er 28 år. Bare send meg en pm:)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomat123 Skrevet 27. september 2015 #5 Del Skrevet 27. september 2015 jeg er 21 og student, send pm om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 19. oktober 2015 #6 Del Skrevet 19. oktober 2015 34 år, send meg PM Selv om shopping ikke er min greie,er jeg med på annet gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena83 Skrevet 19. oktober 2015 #7 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er og på utkikk etter venner i Oslo. Er jente på 32 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 25. oktober 2015 #8 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg er ute etter det samme. Bare ta kontakt med meg på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enina Skrevet 25. oktober 2015 #9 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hei og hå! Jeg er også med! Fint det er flere av oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryblossomgirl Skrevet 27. oktober 2015 #10 Del Skrevet 27. oktober 2015 Her også! Shopping, konserter, drinker og annet gøy er jeg med på! Pling på da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå