Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Severus Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Hvor tror du egentlig at vaskepulveret blir av? 11
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 (endret) Severus skrev (På 20.9.2015 den 18.03): Hvor tror du egentlig at vaskepulveret blir av? . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Florence Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 (endret) Det går bra. Den eksploderer ikke og brenner ikke opp. Lukter det eddik av vaskemaskinen nå? Man skal vanligvis putte eddiken rett i trommelen, men du har ikke ødelagt den. Endret 20. september 2015 av Florence 4
Severus Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 (endret) Men når du putter i vaskepulveret så er det jo fortsatt i beholderen... Nå rant det jo bare inn i maskinen. Håper jeg ikke gjorde en stor feil :'( Vaskemiddlet skal ikke være igjen i beholderen, det skal inn i maskinen sammen med klærne. Det blir skyllet dit av vann Endret 20. september 2015 av Severus 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Mener ikke kuppe tråden din ts, men jeg har selv nettopp fått problemer med min vaskemaskin, og lurer på om en kan svare hva årsaken kan være. Skal evt lage ny tråd, men tenkte hvis noen kjapt vet årsak. Vaskemaskinen går som vanlig, men den går ikke rundt, og selv om sentifugen står på, er tøyet helt vått når den er ferdig, og vaskemiddel har ikke blitt fordelt jevnt, klærne er helt våte, som sagt den dreier ikke rundt når den går lenger. Hva kan det være? Det er en veldig bra maskin, men fikk skiftet pumpe noen år tilbake. Kan det være pumpa igjen? Hvem bør jeg kontakte som kan evt fikse den og er det dyrt? Anonymous poster hash: f1327...1a7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 (endret) Severus skrev (På 20.9.2015 den 18.06): Vaskemiddlet skal ikke være igjen i beholderen, det skal inn i maskinen sammen med klærne. Det blir skyllet dit av vann . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Severus Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 For å si det sånn her, når du putter ei skje pulver oppi doserings kammeret. Så skylles det ned og inn i vaskemaskinen, så forsvinner det når vaskemaskinen har kjørt programmet å starter å tømme seg for vann. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.9.2015 den 18.08): Mener ikke kuppe tråden din ts, men jeg har selv nettopp fått problemer med min vaskemaskin, og lurer på om en kan svare hva årsaken kan være. Skal evt lage ny tråd, men tenkte hvis noen kjapt vet årsak. Vaskemaskinen går som vanlig, men den går ikke rundt, og selv om sentifugen står på, er tøyet helt vått når den er ferdig, og vaskemiddel har ikke blitt fordelt jevnt, klærne er helt våte, som sagt den dreier ikke rundt når den går lenger. Hva kan det være? Det er en veldig bra maskin, men fikk skiftet pumpe noen år tilbake. Kan det være pumpa igjen? Hvem bør jeg kontakte som kan evt fikse den og er det dyrt? Anonymous poster hash: f1327...1a7 Det går helt fint. Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Nevian Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Jeg har gjort noen feil, første gang jeg bor alene. - Alt tøy som var hvit er nå grått eller blått. - Alle BH'ene mine er ødelagt fordi jeg brukte feil program - Alt bestikk er rustent fordi jeg brukte feil program - Salo i oppvaskmaskinen og nå dette. Jeg er inkompetent når det kommer til å være husmor Dakkar Neste gang spør du oss først 3
Pinkee Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Slapp helt av, eddiken har ikke forsvunnet inn i motoren eller noe annet, den har bare rent rett ned i trommelen. Sett på maskinen din du, så blir alt bra til slutt.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 (endret) Severus skrev (På 20.9.2015 den 18.10): For å si det sånn her, når du putter ei skje pulver oppi doserings kammeret. Så skylles det ned og inn i vaskemaskinen, så forsvinner det når vaskemaskinen har kjørt programmet å starter å tømme seg for vann. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Florence Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 ghad enda verre!! Hvorfor står det ikke det da?! Det står "1-2 dl vanlig eddik i den tomme vaskemaskinen, og kjør et 90-graders vaskeprogram". Får håpe eddiken blir skylt inn i trommelen på lik linje som vaskemiddel... Det skal jo det. Så får kjøre det på 2 90-graders program også på skylling til slutt. 'I den tomme vaskemaskinen' = ikke i vaskemiddelbeholderen. Men lukt i vaskemaskinen når den er ferdig så skjønner du om det fungerte eller ikke. Lukter den fortsatt surt er det ikke verre enn å gjøre det på nytt, med eddiken i trommelen denne gang. Ikke få panikk, dette er virkelig ingenting. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Dakkar Neste gang spør du oss først Må nok det ja. Når jeg spør mamma så sier hun bare "prøv det ut og se hva som skjer, du lærer ikke av å spørre andre" Det at en maskin til flere tusen blir ødelagt, det bryr hun seg ikke om. Hun forstår ikke helt at jo det er faktisk mulig å lære ved å spørre andre.
Pinkee Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Mener ikke kuppe tråden din ts, men jeg har selv nettopp fått problemer med min vaskemaskin, og lurer på om en kan svare hva årsaken kan være. Skal evt lage ny tråd, men tenkte hvis noen kjapt vet årsak. Vaskemaskinen går som vanlig, men den går ikke rundt, og selv om sentifugen står på, er tøyet helt vått når den er ferdig, og vaskemiddel har ikke blitt fordelt jevnt, klærne er helt våte, som sagt den dreier ikke rundt når den går lenger. Hva kan det være? Det er en veldig bra maskin, men fikk skiftet pumpe noen år tilbake. Kan det være pumpa igjen? Hvem bør jeg kontakte som kan evt fikse den og er det dyrt? Anonymous poster hash: f1327...1a7 Mest sannsynlig er det drivreima som er gåen. Da kjøres programmet, men når trommelen ikke går rundt, blir ikke klærne vasket. Kontakt noen som driver med reparasjon av vaskemaskiner, ikke prøv å skifte selv. Det vil koste endel i arbeid, men selve reima er ikke dyr.
Severus Skrevet 20. september 2015 #18 Skrevet 20. september 2015 Herregud å fader maskinen er ikke ødelagt, om ikke vannet blir skyllet ut av maskinen så hadde du jo hatt klissvåte klær og vann utover gulvet hver gang du bruker maskin. På min maskin kan man ikke en gang åpne døra før programmet er ferdig.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. september 2015 #19 Skrevet 20. september 2015 (endret) Severus skrev (På 20.9.2015 den 18.15): Herregud å fader maskinen er ikke ødelagt, om ikke vannet blir skyllet ut av maskinen så hadde du jo hatt klissvåte klær og vann utover gulvet hver gang du bruker maskin. På min maskin kan man ikke en gang åpne døra før programmet er ferdig. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #20 Skrevet 20. september 2015 Skjønner du ingenting? Anonymous poster hash: dea52...0e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå