Gå til innhold

Alle kompisene mine prøver seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter min erfaring så vil jenter bare være venn med gutter som prøver seg.

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 94ba2...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 94ba2...27f

 

Jeg synes det virker som om jenter heller vil være venn med gutter som gir dem klemmer, spanderer drinker, komplimenterer utseende og generelt har en mer flørten tone heller enn de som sier hei, bare kjøper drikke til seg selv, bare liker fb profilbildet i stedet for å skrive "Hot!!" og generelt behandler dem på samme måte som de behandler guttevennene sine.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis under gjennomsnittlig pen da bare en mannlig venn sjekket meg opp en gang. Og han hadde vært forelsket fra ganske tidlig. Det er ganske fint å ha guttevenner som ikke er romantisk interessert i deg, spille spill med, sladdre og generelt har mye full morro ^^



Anonymous poster hash: 4d79e...878
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mannfolk på KG er faen meg en egen rase. Så mye piss de klarer å lire ut av seg. TS, ikke hør på noe av det mannfolk her inne svarer deg. Sannsynligheten for at de noen gang har vært mindre enn 10 meter fra en kvinner, er særdeles liten, det ser man av alle de nedsnødde meningene som kommer fram her. Herregud.

 

Når kompisene dine prøver seg, er de ikke skikkelige kompiser, rett og slett. En ekte venn stiller opp når en annen venn har det vanskelig, uten noen som helst baktanke, eller noen som helst motivasjon om at man skal få noe tilbake. 

Anonymous poster hash: a5ab6...a56

 

 

Noen har stått opp med feil fot i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

JA IKKE SANT ! derfor jeg ikke har guttekompiser, jeg som jente synes det er BARE tull å ha, om jenta da selv ikke synes gutten er attraktiv og vil ha han i livet sitt om det skulle skjære seg med typen.

Anonymous poster hash: f82f5...f91

 

 

Ja, enig.

Anonymous poster hash: 0327f...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det jeg har uthevet går i mot det jeg har skrevet. Jeg mener som sagt at man kan ha gode vennskap selv om den ene på et eller annet tidspunkt blir tiltrukket av den andre . Hodestups forelskelse kan være verre, men selv det kan man komme seg igjennom og fortsatt beholde vennskapet bare man gir det tid.

Når det gjelder bekreftelse er det ikke noe jeg kjenner meg igjen i.

 

Har du ligget med noen av dem?

Anonymous poster hash: 60f41...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er tegn på at en mannlig venn liker meg som mer enn bare en venn, om jeg er i et forhold?

Hvilke venner er det som legger an på deg i det øyeblikk du blir singel?

Anonymous poster hash: 94ba2...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du ligget med noen av dem?

Anonymous poster hash: 60f41...683

 

Ikke kompiser, nei. Men jeg har et par venninner som startet som noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som om jenter heller vil være venn med gutter som gir dem klemmer, spanderer drinker, komplimenterer utseende og generelt har en mer flørten tone heller enn de som sier hei, bare kjøper drikke til seg selv, bare liker fb profilbildet i stedet for å skrive "Hot!!" og generelt behandler dem på samme måte som de behandler guttevennene sine.

 

Jeg siler raskt ut menn som skriver "hot!" osv til meg på bilder og alltid skal spandere drinker, hvis jeg ikke er interessert i dem. veldig ubehagelig å ha en "kompis" som snakker sånn til, så for å snakke for min egen del så mener jeg du har feil inntrykk der!

Anonymous poster hash: c1ff4...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siler raskt ut menn som skriver "hot!" osv til meg på bilder og alltid skal spandere drinker, hvis jeg ikke er interessert i dem. veldig ubehagelig å ha en "kompis" som snakker sånn til, så for å snakke for min egen del så mener jeg du har feil inntrykk der!

Anonymous poster hash: c1ff4...5a2

Enig!

Anonymous poster hash: 94ba2...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...