Gå til innhold

Alle kompisene mine prøver seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja faktisk. For når jeg sitter med kjærlighetssorg da så støtter de meg for at jeg skal føle meg bedre ikke for å legge inn aksjer.

Anonymous poster hash: a8230...878

 

Jaja, men nå utnytter du jo bare kompisene dine hvis du skal sitte og få trøst??  Hvorfor forbruker du kompiser sånn? Det er ingenting mer destruktiv for alle vennskap å sitte og trøste en kvinne som har gjort det slutt med typen.  Vil hun pule? Hva er det hun forteller? Hun savner sexen? Javel? Hva skal vi gjøre med det da? Trøste? Okay? Hvordan da? Kle av deg? Skynd deg da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke alt helt svart-hvitt. Det er ikke slik at man enten henger med en jente fordi hun bare er en kjempegod venn eller henger med henne og hater all tiden man tilbringer sammen, men 'investerer' den i håp om ett ligg. Det er ikke slik at hvis det ikke ender med sex, så er det bortkastet tid - da hadde ikke de fleste giddet. 

 

Som regel er det en mellomting. Man kan nyte en jentes selskap men det er farvet av en viss undertone - som poster over skriver. Man setter pris på bekreftelsen man får av en kvinne. Mange kvinner er likedan - de som har mange guttevenner har ofte et litt over middels behov for at menn skal anerkjenne dem. Mye av dette ligger litt underbevisst, men man ser tegnene nå og da. Som jentene som sier de ikke bryr seg, men sminker og steller seg for å treffe guttevenner. Eller gutter som sier de ikke bryr seg, men er åpne for mer om begge er single, beruset og i godlune. Eller plages over at 'venninnen' snakker om menn hun er interessert i foran ham. 

 

Vennskap er selvsagt mulig og jeg skal ikke stikke hull på noe av det enkelte her har. Jeg bare sier at for de aller fleste er ikke TS' scenario overraskende overhodet. Og at mange kvinner underdriver hvor lave standarder de fleste menn faktisk har for en ren sexpartner. Det betyr ikke at han definitivt vil legge an på en attraktiv venninne, men det er naivt å tro at han ikke har tenkt og fantasert om tanken mange ganger eller ville sagt nei om hun var interessert.

 

 Anonymous poster hash: 894f7...546

Jeg kan ikke se at det jeg har uthevet går i mot det jeg har skrevet. Jeg mener som sagt at man kan ha gode vennskap selv om den ene på et eller annet tidspunkt blir tiltrukket av den andre . Hodestups forelskelse kan være verre, men selv det kan man komme seg igjennom og fortsatt beholde vennskapet bare man gir det tid.

Når det gjelder bekreftelse er det ikke noe jeg kjenner meg igjen i.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men nå utnytter du jo bare kompisene dine hvis du skal sitte og få trøst?? Hvorfor forbruker du kompiser sånn? Det er ingenting mer destruktiv for alle vennskap å sitte og trøste en kvinne som har gjort det slutt med typen. Vil hun pule? Hva er det hun forteller? Hun savner sexen? Javel? Hva skal vi gjøre med det da? Trøste? Okay? Hvordan da? Kle av deg? Skynd deg da.

Det var bare en måte å si det på da. Var ikke helt bokstavelig heller!

Anonymous poster hash: a8230...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men nå utnytter du jo bare kompisene dine hvis du skal sitte og få trøst?? Hvorfor forbruker du kompiser sånn? Det er ingenting mer destruktiv for alle vennskap å sitte og trøste en kvinne som har gjort det slutt med typen. Vil hun pule? Hva er det hun forteller? Hun savner sexen? Javel? Hva skal vi gjøre med det da? Trøste? Okay? Hvordan da? Kle av deg? Skynd deg da.

Hva med en mannlig venn som støtter deg og viser forståelse når du forteller at du ønsker å slå opp med kjæresten? Og ikke prøver å få deg til å tenke på hva som er bra med forholdet du er i? Er det sannsynlig at han er interessert?

Anonymous poster hash: 94ba2...27f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble vel såret og følte seg vel bedratt da. Her har han gitt masse av seg selv og ligget på vent og lur en evighet, og alt vise seg å være forgjeves fordi kvinnen var ei feig lesbe og ikke den kule heteroseksuelle kvinnen han forelska seg i.

 

Jeg hadde reagert på samme måte selv jeg, - hadde du utnyttet meg så hadde jeg spurt deg et siste spørsmål, - har du ikke brukt meg nok, hva mer behøver du meg for?

Men hvorfor gir dere ikke uttrykk for hva dere faktiske e interessert i da? Istedet for å late som dere er venner og prestere å bli -skuffet-! Hun har jo aldri gitt uttrykk for at hun er interessert, så å kalle dette lureri er jo helt bortkastet. I en sånn situasjon kan gutten skylde seg selv.

Anonymous poster hash: a49e9...fdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, jeg hadde kompiser som prøvde seg på med før jeg ble singel!! Dette var også kompiser av min nåværende eks. Det er like kjipt.

Anonymous poster hash: c5fb0...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se at det jeg har uthevet går i mot det jeg har skrevet. Jeg mener som sagt at man kan ha gode vennskap selv om den ene på et eller annet tidspunkt blir tiltrukket av den andre . Hodestups forelskelse kan være verre, men selv det kan man komme seg igjennom og fortsatt beholde vennskapet bare man gir det tid.

Når det gjelder bekreftelse er det ikke noe jeg kjenner meg igjen i.

 

Det kan ikke være særlig kult for typen din...

Anonymous poster hash: 0327f...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kan ikke være særlig kult for typen din...

Anonymous poster hash: 0327f...ecd

 

Hvorfor ikke? Han vet at han kan stole på meg.

 

Det ville ha vært litt kjedelig dersom jeg måtte holde meg til vennskap med dyr og planter for å være sikker på at ingen av oss skulle finne den andre tiltrekkende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg ble singel så prøver alle seg. Jeg trodde de var kompiser men de er ute etter en ting alle sammen. Hvorfor kan ikke de bare være vennene mine da?

Anonymous poster hash: a8230...878

Vært der mange ganger. Til og med kamerater av den jeg har vært sammen med har prøvd seg. Synes det er vanskelig å ha mannlige venner pga dette.

Anonymous poster hash: e06ab...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Han vet at han kan stole på meg.

 

Det ville ha vært litt kjedelig dersom jeg måtte holde meg til vennskap med dyr og planter for å være sikker på at ingen av oss skulle finne den andre tiltrekkende.

 

Jaja.

Anonymous poster hash: 0327f...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jenter la kompiser få dyppe seg litt i ny og ne?😁 Det styrker jo bare vennskapet vil jeg tro. :fnise:

Anonymous poster hash: 68fe5...655

 

Hvis flere menn hadde holdt litt lenger enn 10 minutter og visst åssen dere tilfredstiller en kvinne så hadde jeg lett hatt gjensidig nytelsesseanse med mine kamerater jeg, men gidder ikke være tømmehullet for en som ikke kan slikke meg til orgasme tilbake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en mannlig venn som støtter deg og viser forståelse når du forteller at du ønsker å slå opp med kjæresten? Og ikke prøver å få deg til å tenke på hva som er bra med forholdet du er i? Er det sannsynlig at han er interessert?

Anonymous poster hash: 94ba2...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis flere menn hadde holdt litt lenger enn 10 minutter og visst åssen dere tilfredstiller en kvinne så hadde jeg lett hatt gjensidig nytelsesseanse med mine kamerater jeg, men gidder ikke være tømmehullet for en som ikke kan slikke meg til orgasme tilbake :)

10 min er lenge.

Anonymous poster hash: e06ab...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøys. Gutter kan fint ha jentevenner. Ok, kanskje ikke de som er desperate og aldri får seg noe? Selv har jeg mange jentevenner jeg aldri kunne tenkt meg å ha sex med, jeg er simpelthen ikke attrahert til dem. Noen av dem kan jeg skjønne er attraktive for mange andre gutter, siden de er både søte og pene, men uansett ikke min tekopp. Og jeg er 110% hetro, ikke en gang biseksuell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men nå utnytter du jo bare kompisene dine hvis du skal sitte og få trøst??  Hvorfor forbruker du kompiser sånn? Det er ingenting mer destruktiv for alle vennskap å sitte og trøste en kvinne som har gjort det slutt med typen.  Vil hun pule? Hva er det hun forteller? Hun savner sexen? Javel? Hva skal vi gjøre med det da? Trøste? Okay? Hvordan da? Kle av deg? Skynd deg da.

Herregud da, utnytter menn fordi man er venn? Hvorfor i helvete har du kvinner som en sånn forbruksvare at du ikke engang definerer hun som et verdig menneske men kun som noen som er verdig hvis du får noe seksuelt ut av hun???!??!

Kamerater som har sittet å grått og fortalt meg om deres brudd med kjæresten kunne jeg da aldri funnet på å tenke "jøss vil han pule meg nå? for jeg gidder ikke trøste med mindre jeg får pikk". Man backer jo venner i kriser, hjelper til med ting som f.eks flytting osv - og det går begge veier. Selvom du hjelper meg med å flytte og jeg har hjulpet deg med å flytte, så mener du allikevel at jeg utnytter deg fordi jeg ikke vil ha sex med deg?! 

Bitter og forvirret friendzoned fyr du da som ikke har lært deg å flørte eller sjekke opp damer enda, sånn at du bare er helt normal og vennlig mot de, så de ikke skjønner at du tenker på sex når du snakker med de og dermed aldri kommer noen vei med de du faktisk blir kjent med? Håper du skjønner sjøl hvor forvrengt syn du har på dine medsøstre.

Anonymous poster hash: c1ff4...5a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere jentevenner opp gjennom årene. Ingen altanen med vennskapet, de har vært og er venner fordi det er jenter jeg har felles interesser med, og som jeg kan prate med om det meste. Det betyr ikke at jeg har vært fremmed for tanken på at noen av jentevennene kunne blitt noe mer enn venner. For meg har vennskapet vært like viktig, selv om det ikke har utviklet seg til noe mer enn vennskap.

Anonymous poster hash: 402e2...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannfolk på KG er faen meg en egen rase. Så mye piss de klarer å lire ut av seg. TS, ikke hør på noe av det mannfolk her inne svarer deg. Sannsynligheten for at de noen gang har vært mindre enn 10 meter fra en kvinner, er særdeles liten, det ser man av alle de nedsnødde meningene som kommer fram her. Herregud.

 

Når kompisene dine prøver seg, er de ikke skikkelige kompiser, rett og slett. En ekte venn stiller opp når en annen venn har det vanskelig, uten noen som helst baktanke, eller noen som helst motivasjon om at man skal få noe tilbake. 



Anonymous poster hash: a5ab6...a56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det for de fleste jenter med over snittet utseendet. Såkalte vennskap med gutter er intet annet enn å legge inn aksjer fra deres side som de kan innkassere på senere når tiden er rett for det - og det de ønsker innkassere er fitte.

 

Utifra alle mine over gjennomsnittlige venninder utseendetmessig forteller samme historien som deg. Alle deres kompiser prøver seg på de når de er single eller sender seksuelt ladede meldinger.

 

Om du vil ha en ekte kompis som du kan stole på at ikke har baktanker om sex så må du få deg en homofil venn.

 

De fleste hetrofile menn har knulling i tankene i enhver setting med det motsatte kjønn som er fysisk attraktiv. Det er rett og slett slik vi er biologisk programmert med tanke på den store trangen til å spre genene våre med ei eller opptil flere kvinner som ser fruktbare og friske ut.

 

Med andre ord er "kompisene" dine friske sånn sett, men at du kan stole på de som bare venner tror jeg jeg absolutt du ikke kan.

JA IKKE SANT ! derfor jeg ikke har guttekompiser, jeg som jente synes det er BARE tull å ha, om jenta da selv ikke synes gutten er attraktiv og vil ha han i livet sitt om det skulle skjære seg med typen.

Anonymous poster hash: f82f5...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...