Fredsmegleren Skrevet 19. september 2015 #21 Skrevet 19. september 2015 At han er i stand til å slå meg i scrabble og/eller trivial pursuit Trenger en alfa
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #22 Skrevet 19. september 2015 hmm.. drømmemannen: 190 cm, hår på hodet,muskler men ikke overdrevet, empatisk uten at det tar av, studererer eller jobber med noen han brenner for,setter pris på musikk,film og bøker,tar litt styring i senga, hehe .. digg kan være så mangt,jeg har møtt menn som er alt fra 170 - 190 som har vært digge pga personligheten! Den er viktig:) Anonymous poster hash: db605...d29
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #23 Skrevet 19. september 2015 hmm.. drømmemannen: 190 cm, hår på hodet,muskler men ikke overdrevet, empatisk uten at det tar av, studererer eller jobber med noen han brenner for,setter pris på musikk,film og bøker,tar litt styring i senga, hehe .. digg kan være så mangt,jeg har møtt menn som er alt fra 170 - 190 som har vært digge pga personligheten! Den er viktig:)Anonymous poster hash: db605...d29 Hva skal man med en mann på 190 egentlig? Skifte lyspære i taket uten å bruke krakk eller stol? Er selv 188, men har aldri skjønt hvorfor damer syns høyden min alene gjør meg attraktiv? For min del driter jeg i høyden hennes.Anonymous poster hash: 053a0...533
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #24 Skrevet 19. september 2015 Hva skal man med en mann på 190 egentlig? Skifte lyspære i taket uten å bruke krakk eller stol? Er selv 188, men har aldri skjønt hvorfor damer syns høyden min alene gjør meg attraktiv? For min del driter jeg i høyden hennes. Anonymous poster hash: 053a0...533 jeg vet,det er litt rart. det er en greie for meg,elsker høye menn. Liker at jeg må stå på tå for å kyss dem:) Anonymous poster hash: db605...d29
Cathrine88 Skrevet 19. september 2015 #25 Skrevet 19. september 2015 Hehe jeg er en dyreelsker og er mann!😁 Blir ofte ertet for det, og de kaller meg dyrenerd. Men min store drøm er å være med til Afrika og filme og dokumentere livet til en løvefamilie. Katterdyr er kule. Elsker kattevideoer på youtube osv, hehe.☺Anonymous poster hash: 053a0...533 Ja, kattedyr er fantastiske, og spesielt løver. Men når det gjelder samsoving på sofaen er det nok best å holde seg til litt mindre katter. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #26 Skrevet 19. september 2015 Ja, kattedyr er fantastiske, og spesielt løver. Men når det gjelder samsoving på sofaen er det nok best å holde seg til litt mindre katter. Hadde gjerne hatt ei løve i sofaen men da hadde vel dama forsvunnet, så kanskje bedre med ei huskatt. Anonymous poster hash: 053a0...533
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #27 Skrevet 19. september 2015 Hva synes dere er tiltrekkende, pent, attraktivt, interessant med menn utseendemessig/personlighetmessig? Undercut 185 cm +, dress, stor kuk, en doktorgrad i nevrologi kom med alt! Hva slår deg rett i hjerterota? Anonymous poster hash: 218aa...e50 Jeg syntes det er tiltrekkende med en mann som er trygg på seg selv uten å være høy på seg selv, det er veldig attraktivt å se at noen er dedikert og har kunnskap til en lidenskap (jeg falt pladask for den ellers grå museumsguiden, fordi det lyste i øynene hvor interessert han var i det han pratet om, uten at han var direkte oppspilt på noe vis, men man så liksom "flammen" inni han) , Jeg tiltrekkes lettere av høye menn enn lave, og oftest mørkhåra eller kortklipt/barbert, men har nok falt for like mange lave som høye menn når alt kommer til alt, selvom jeg oftere ser PÅ høye menn enn på lave menn (rett og slett fordi de utstikker seg mer). Utsendemessig blir jo veldig vanskelig å beskrive ansiktstrekk jeg liker osv, men jeg kan si at øyebryna bør nappes om han har unibrow eller store gammelmannsbusker. Utover det liker jeg ikke menn som pynter og steller seg for mye. Jeg liker menn i "hipster/urban klesstil" best, piquet(??sånn fin-genser) eller dress er knallsexy men ikke noe man har lyst til å se hver dag. Litt skjegg er nam! En over gjennomsnittlig penis er pluss, og det er viktig at han er brei over skuldra siden jeg selv er tynn og ikke takler å se "jentete" guttekropper. Trenger ikke ha så mye muskler. Jobb og utdanning har ingenting å si for meg så lenge vi har like mål og drømmer for livet. Anonymous poster hash: 6dc77...efc
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #28 Skrevet 19. september 2015 Fortsettelse: (ops trykket send før jeg ble ferdig) Personlighetsmessig så er en inkluderende mann utrolig hot, sjarmerende og trygt. Og vi trenger å føle oss trygge. En som er flink til å inkludere de som trengs, ikke holder noen utenfor hvis man er flere sammen, flink på å holde samtalen i gang og introdusere for andre osv. For meg er det også viktig at han har en rolig og avslappet personlighet, og gjerne samme type humor som meg. Han må være renslig med seg selv og leiligheten sin. Anonymous poster hash: 6dc77...efc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå