Gå til innhold

Kvinner hva digger dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere er tiltrekkende, pent, attraktivt, interessant med menn utseendemessig/personlighetmessig? Undercut 185 cm +, dress, stor kuk, en doktorgrad i nevrologi kom med alt!

Hva slår deg rett i hjerterota? :wow:

Anonymous poster hash: 218aa...e50
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere er tiltrekkende, pent, attraktivt, interessant med menn utseendemessig/personlighetmessig? Undercut 185 cm +, dress, stor kuk, en doktorgrad i nevrologi kom med alt!

Hva slår deg rett i hjerterota? :wow:

Voksne menn, må ikke bruke ord som "digger".

Anonymous poster hash: d4346...dd4

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke folk snart komme med noe annet enn "stor kuk"... 😴

• Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Ingen mann har slått meg rett i hjerterota siden jeg var 16, mulig jeg har for høye forventninger :ler:

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke folk snart komme med noe annet enn "stor kuk"...

De som ofte bruker betegnelsen "stor kuk", har oftest ikke kommet seg forbi puberteten, med andre ord så vil man aldri få slippe unna slike betegnelser og tanker. 

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke folk snart komme med noe annet enn "stor kuk"...

det står andre ting der også da, men du henger deg opp i akkurat det?

Skrevet

Han må være over 180, ha god hygiene, han må se ut som at han bryr seg om hvordan han går kledd, ha selvtilit, ikke ta seg selv så høytidelig. Ha utstråling.

Gjerne ha litt trent kropp og skjegg, ha egne hobbyer og interesser. Men mest av alt må han være genuint opptatt av meg, uten at vi nødvendigvis trenger å være sammen 24/7:)

Anonymous poster hash: 168ea...685

Skrevet

Humor, pene øyne og stort smil. Og at han er glad i dyr. Jeg vet ikke om noe som "slår meg kraftigere i hjerterota" enn en attraktiv mann som ligger på sofaen med en sovende katt på brystet.  :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

For å dra samtalen i en kanskje litt annen retning: Er det bedre med en som jobber på rema for å holde hjulene i gang mens han lidenskapelig dyrker hobbien sin enn en som har en trygg karriere i f.eks bank, men bare gjør det fordi det er det som er forventet av dem og de trives middels godt?

Skrevet

For å dra samtalen i en kanskje litt annen retning: Er det bedre med en som jobber på rema for å holde hjulene i gang mens han lidenskapelig dyrker hobbien sin enn en som har en trygg karriere i f.eks bank, men bare gjør det fordi det er det som er forventet av dem og de trives middels godt?

Dette hadde vært helt greit for meg :) Sålenge hobbyen ikke tar all tid fra meg så ;) 

Anonymous poster hash: 777e6...ab0

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, ambisjoner trenger ikke å være karriere- eller pengerelatert.

Skrevet

Ja!

Skrevet

Jeg er svak for vakre, mørke øyne..

Anonymous poster hash: 293bd...53e

Skrevet

Personlighet: At han har omsorg for andre mennesker/er snill, god/grei selvtillit, sjarm og i alle fall litt humor! :) 

Utseende: Er et pluss om han har pene hender og et par fine øyne. Har INGEN preferanser. Har blitt forelsket i flere forskjellige menn og ingen hadde helt like trekk. Alle hadde en "søt" side av seg, så kanskje det er det eneste jeg foretrekker. Den første jeg ble ordentlig forelsket i var høy og blond. Hadde veldig søte ansiktstrekk. Den andre var også ganske så høy, men ikke like slank. Han hadde brunt hår og hadde også søte trekk. Den tredje og siste (min nåværende samboer) er ikke så høy. Han er kanskje 175 cm, men det er perfekt. :) Han har litt "utenlandske" trekk, selv om han er norsk og med norske røtter. Helt mørkt hår, veldig kjekk og litt søt i utseende, veldig slank, med blå øyne. Utrolig unikt og vakkert utseende. 

Økonomi: Samme det så lenge han ikke er så lat at han blir liggende hjemme på sofa og spiser potetgull hele dagen. :)

Så min konklusjon - har ingen preferanser eller ønsker utseendemessig. Ser utrolig mange vakre menn rundt meg, og alle er forskjellige. Når det kommer til personlighet elsker jeg humor og en god dose selvtillit! Det at en mann er trygg på seg selv liker jeg godt. Det gjør han enda finere i mine øyne! 

Skrevet

Humor, pene øyne og stort smil. Og at han er glad i dyr. Jeg vet ikke om noe som "slår meg kraftigere i hjerterota" enn en attraktiv mann som ligger på sofaen med en sovende katt på brystet. :rodmer:

Hehe jeg er en dyreelsker og er mann!😁 Blir ofte ertet for det, og de kaller meg dyrenerd.:P Men min store drøm er å være med til Afrika og filme og dokumentere livet til en løvefamilie. Katterdyr er kule. Elsker kattevideoer på youtube osv, hehe.☺

Anonymous poster hash: 053a0...533

• Liker 1
Skrevet

det står andre ting der også da, men du henger deg opp i akkurat det?

Du må være ny her :)

• Liker 1
Skrevet

Han trenger ikke tjene mye, men jeg hadde helt ærlig syntes det var rart om en voksen mann jobbet i kassen, det sier kanskje mer om meg, men sånn er det bare. Det får jo fint an å ha en lidenskapelig hobby man dyrker og så en normal jobb ved siden av, du jobber jo uansett om det er Kiwi eller noe annet, det handler ikke om pengene, men ja. Hadde heller ikke likt om hobbyen var fulltid og kostet veldig mye penger.

(Samboeren min har en "fulltid" hobby, han er kroppsbygger, men likevel har han tid til en normal jobb ved siden av, og meg :) går jo mye tid til trening, mat osv., men det tar likevel veldig lite tid egentlig!)

Anonymous poster hash: 21635...6c2

Gjest Captain Hook
Skrevet

Han må være over 180, ha god hygiene, han må se ut som at han bryr seg om hvordan han går kledd, ha selvtilit, ikke ta seg selv så høytidelig. Ha utstråling.

Gjerne ha litt trent kropp og skjegg, ha egne hobbyer og interesser. Men mest av alt må han være genuint opptatt av meg, uten at vi nødvendigvis trenger å være sammen 24/7:)

Anonymous poster hash: 168ea...685

Meg du beskriver jo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...