Capricorn Skrevet 18. september 2015 #1 Del Skrevet 18. september 2015 Har en Samsung Galaxy S5. Den har 16GB interminne. I tillegg har jeg et SD-kort på 30GB. I lang tid nå har den mast om at telefonen har lite minne og at jeg må slette ting. Sliter med dette hver gang jeg skal oppdatere apper. Akkurat nå er det 515MB på interminnet og 21GB på SD-kortet. Så det er altså internminnet som er problemet. Jeg har flyttet alle apper som kan flyttes over SD-kortet og fjernet alle apper jeg ikke bruker. Bilder blir lagret på SD-kort. Har Spotify, men leste at offline-lista lagrer seg på minnekortet. Så mitt spørsmål er. Hva er interminnet så himla fullt av? Har jo fjernet alt som kan fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2015 #2 Del Skrevet 18. september 2015 Bilder, cookies etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 18. september 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2015 Bilder, cookies etc? Bildene ligger på SD-kortet. Har også lastet ned en app som fjerner cookies, søppel osv. Den har fjernet det den kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2015 #4 Del Skrevet 18. september 2015 Du kan jo prøve å formatere den så du får en fresh start Og du kan jo gå inn på innstillinger og se hva som tar mest plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. september 2015 #5 Del Skrevet 18. september 2015 sliter med akkurat det samme. har satt at bilder skal autolagres på SD-kortet, men det er alltid fullt! har nesten ikke apper heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 18. september 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 18. september 2015 Du kan jo prøve å formatere den så du får en fresh start Og du kan jo gå inn på innstillinger og se hva som tar mest plass Mister jeg ikke alt hvis jeg formaterer? Skjønner ikke helt den oversikten over hva som tar mest plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 18. september 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 18. september 2015 sliter med akkurat det samme. har satt at bilder skal autolagres på SD-kortet, men det er alltid fullt! har nesten ikke apper heller.. Fatter ikke det her! Det burde da holde med 16GB interminne!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2015 #8 Del Skrevet 18. september 2015 16 gb holder ikke så lenge Avhengig av hva slags apper man laster ned så kan det bli fullt fort Noen apper tar enormt stor plass, mens andre tar mindre plass Du mister ikke alt siden appene kan du legge inn på nytt fra appstore (husker ikke hva det heter på androide) og i mange av spillene så logger man seg inn f.eks med facebook, eller ting lagres i eksterne "skyer" eller hva man skal kalle det. Så det aller meste er som er alltid har vært. Jeg har formatert en samsung tidligere, og mener å huske at alt ble som før etter at jeg hadde lagt tilbake alt, men det er en stund siden så mulig jeg har glemt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 18. september 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 18. september 2015 16 gb holder ikke så lenge Avhengig av hva slags apper man laster ned så kan det bli fullt fort Noen apper tar enormt stor plass, mens andre tar mindre plass Du mister ikke alt siden appene kan du legge inn på nytt fra appstore (husker ikke hva det heter på androide) og i mange av spillene så logger man seg inn f.eks med facebook, eller ting lagres i eksterne "skyer" eller hva man skal kalle det. Så det aller meste er som er alltid har vært. Jeg har formatert en samsung tidligere, og mener å huske at alt ble som før etter at jeg hadde lagt tilbake alt, men det er en stund siden så mulig jeg har glemt noe Takk Jeg får prøve det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolthorn Skrevet 18. september 2015 #10 Del Skrevet 18. september 2015 Selv om du flytter appene til SD kort flytter den bare en del. Altså ikke helle installasjonen. Du må flytte hele partisjonen over, dette kan gjøres med for eksempel: Links2sd, Kan leses mer om det her: http://forums.androidcentral.com/virgin-mobile-optimus-v/204361-low-internal-storage-but-all-apps-sd-card.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 18. september 2015 #11 Del Skrevet 18. september 2015 Hvis du går inn på Lagring. Så får du fram denne skjermen Der får du en fin oversikt om det faktisk er noen bilder/videoer som forsatt ligger på internminnet. Helt nede på den skjermen så har jeg (Sony Z3) en knapp hvor det står Overfør data til SD-kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå