Gå til innhold

Når blir dere med daten hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Når jeg har lyst på sex :ler:

 

Jeg er ikke så stor på dating, men jeg vet ganske fort om det er yay or nay, og er det yay så hopper jeg bare i det. Bli med hjem og smak på kanelbollene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Når jeg har lyst på sex :ler:

 

Jeg er ikke så stor på dating, men jeg vet ganske fort om det er yay or nay, og er det yay så hopper jeg bare i det. Bli med hjem og smak på kanelbollene mine.

Jaaaaa! Kanelboller! 

Eller .... uhm ... vi snakker om gjærdeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man må da klare å sile ut slike typer på en date eller to offentligheten?

Anonymous poster hash: 86fbd...5c8

Det klarte ikke jeg. - TS.

Anonymous poster hash: 3e3c9...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man må da klare å sile ut slike typer på en date eller to offentligheten?

Anonymous poster hash: 86fbd...5c8

 

 

Hvis du tror det, så har du aldri hørt om folk som har havnet i forhold med folk som viser seg å være psykopater, sosiopater, narsissister osv? Hvis du tror at man blir så godt kjent med et menneske etter et eller to møter, så er du veldig naiv. De aller fleste viser seg fra sin aller beste og mest sjarmerende side ganske mye lenger enn etter to treff, så det skal litt mer til for å sile ut "slike typer".

 

Jeg har ingen regel på hvor lenge jeg venter med hjemmedate. Det kommer seg helt an på hvor godt jeg kjenner mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor vanlige er egentlig psykopater, sosiopater og narsissister? Fra faglitteraturen får jeg inntrykk av at de er ganske sjeldne, men KG-jentene ser ut til å mene annenhver mann er en sånn.



Anonymous poster hash: 3d873...703
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det, så har du aldri hørt om folk som har havnet i forhold med folk som viser seg å være psykopater, sosiopater, narsissister osv? Hvis du tror at man blir så godt kjent med et menneske etter et eller to møter, så er du veldig naiv. De aller fleste viser seg fra sin aller beste og mest sjarmerende side ganske mye lenger enn etter to treff, så det skal litt mer til for å sile ut "slike typer".

 

Jeg har ingen regel på hvor lenge jeg venter med hjemmedate. Det kommer seg helt an på hvor godt jeg kjenner mannen.

Enig. Jeg har datet mye og det har vært en del som viste seg fra en helt annen side etter hvert. Merker jeg har blitt ganske skeptisk, som er synd, men man må jo ha litt sunn fornuft og.

 

Hvor vanlige er egentlig psykopater, sosiopater og narsissister? Fra faglitteraturen får jeg inntrykk av at de er ganske sjeldne, men KG-jentene ser ut til å mene annenhver mann er en sånn.

Anonymous poster hash: 3d873...703

Annenhver mann er selvfølgelig ikke det, men jeg har hatt et familiemedlem som tydelig var sosiopat og kjenner litt til det. Har også sett en del trekk i andre jeg kjenner, uten at jeg tror de nødvendigvis har den diagonosen.

 

Narsissime tror jeg dessuten blir mer og mer vanlig fordi samfunnet "tillater" det mye mer nå enn før.

Anonymous poster hash: 3e3c9...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg har blitt med hjem både på første og andre date, men det varirer fra fyr til fyr. Som regel så betyr en hjemmedate (etter min erfaring) at man mest sannsynlig kommer til å ha sex så hvis jeg ikke har følt meg trygg nok på fyren så har jeg latt vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort som mulig så jeg får sett hvordan han har det hjemme. Det sier nemlig utrolig mye om et menneske.



Anonymous poster hash: 608e5...a67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...