Gå til innhold

Når blir dere med daten hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når begynner dere  å ha hjemmedates med den dere dater?

 

Jeg syns 2.-3. date blir for tidlig, da jeg har opplevd to ganger at det ble en veldig ubehagelig situasjon og man kjenner jo virkelig ikke en fremmed etter å ha møtt vedkommende 2.-3. ganger. Hva tenker dere rundt dette? Skrive gjerne om dere er menn eller kvinner.



Anonymous poster hash: 3e3c9...dbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne, 25.

 

Om jeg ikke er ute etter et forhold spiller det ingen rolle.

 

Vil jeg ha et forhold venter jeg til vi er trygge på hvor vi står. Det er ikke en spesifikk 'date', det kommer an på hvor ofte vi treffes, hvor godt vi er blitt kjent, om vi har avklart om vi treffer andre osv.



Anonymous poster hash: 64edf...f99
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke datet fryktelig mye, men jeg syns det er helt greit med hjemmedate allerede på 2-3 date. Såsant det blir en 2.date så føler jeg meg trygg nok på å møte enten hjemme hos meg eller hjemme hos han. 



Anonymous poster hash: 40542...309
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det når det føles riktig , så da blir det som regel spontant. Har skjedd på 3 "daten" men liker å treffe gutter over tid og date kanskje 10-15 ganger før jeg er helt komfortabel med å dra hjem til han etter avtale.



Anonymous poster hash: 4855a...63b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn/gutter er normale og vil ikke lage lampeskjerm av dere, men det er viktig å sete grenser for hvor langt du vil gå på en hjemmedate.



Anonymous poster hash: d50b4...d8f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De fleste menn/gutter er normale og vil ikke lage lampeskjerm av dere, men det er viktig å sete grenser for hvor langt du vil gå på en hjemmedate.

Anonymous poster hash: d50b4...d8f

 

Hva er den lampeskjermen metafor på ?

Anonymous poster hash: 4855a...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Når begynner dere  å ha hjemmedates med den dere dater?

 

Jeg syns 2.-3. date blir for tidlig, da jeg har opplevd to ganger at det ble en veldig ubehagelig situasjon og man kjenner jo virkelig ikke en fremmed etter å ha møtt vedkommende 2.-3. ganger. Hva tenker dere rundt dette? Skrive gjerne om dere er menn eller kvinner.

Anonymous poster hash: 3e3c9...dbe

 

 

Etter en liten måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er den lampeskjermen metafor på ?

Anonymous poster hash: 4855a...63b

 

 

Det er en metafor for at jentene er trygge i de fleste situasjoner på hjemmedate.

Anonymous poster hash: d50b4...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er en metafor for at jentene er trygge i de fleste situasjoner på hjemmedate.

Anonymous poster hash: d50b4...d8f

 

Les "fortell om dine værste dates" tråden og se flertallet fortelle om hjemmedates som har endt i uberkleine, katastrofale og i værste fall farlige situasjoner.

Anonymous poster hash: 4855a...63b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De fleste menn/gutter er normale og vil ikke lage lampeskjerm av dere, men det er viktig å sete grenser for hvor langt du vil gå på en hjemmedate.

Anonymous poster hash: d50b4...d8f

 

TS her. Syns uansett ikke en mann kan forvente sex bare fordi jeg avtaler å spise middag med han hjemme. Og om han så håper på det må han ha forståelse hvis det ikke skjer. En av mine ubehagelige episoder var med en fyr som regelrett kalte meg en bitch da jeg sa at sex ikke ble aktuelt. Han ble ganske sinna og kunne lett ha angrepet meg hvis det var det han ønsket. 

Så etter det har jeg prøvd å bli mer kjent med datene. Bor med en annen, så er tryggere å ha de med hjem, men da blir jo lite privatliv i forhold til at vi vil sitte i stua og snakke. De aller fleste menn jeg treffer bor alene og da er det jo naturlig å dra dit, men har blitt litt skremt etter to ufine episoder. 

Anonymous poster hash: 3e3c9...dbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel andre eller tredje daten, men første har også skjedd. Har datet i flere uker med flere hjemmedater uten sex, det er jo ikke noen automatikk i at hjemmedate betyr sex. Men hun bør jo regne med at jeg prøver meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eller andre date, liker ikke utedates jeg. Og har aldri sex da, om mannen tror hjemmedate = sex er det hans problem, ikke mitt :)



Anonymous poster hash: fa592...c01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Gjør det når det føles riktig , så da blir det som regel spontant. Har skjedd på 3 "daten" men liker å treffe gutter over tid og date kanskje 10-15 ganger før jeg er helt komfortabel med å dra hjem til han etter avtale.

Anonymous poster hash: 4855a...63b

 

 

Herregud, hadde jeg ALDRI orket! Blir nesten som om du hadde sagt "jeg vil ikke ha sex før ekteskapet".

Anonymous poster hash: 86fbd...5c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Les "fortell om dine værste dates" tråden og se flertallet fortelle om hjemmedates som har endt i uberkleine, katastrofale og i værste fall farlige situasjoner.

Anonymous poster hash: 4855a...63b

 

 

Man må da klare å sile ut slike typer på en date eller to offentligheten?

Anonymous poster hash: 86fbd...5c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på fyren. Jeg vil egentlig si minst 4-5 dater, ettersom jeg også har erfaring med at hjemmedating kan føre til forventninger om mer enn jeg vil gi etter å ha møtt noen så sjelden.

 

Men kjæresten min nå inviterte meg hjem til pizza allerede på date 3. Var veeeldig skeptisk, men siden han overhodet ikke hadde gitt noe som helst inntrykk av å være en innpåsliten sexpresser, sa jeg ja. Han holdt seg pent på sin side av sofaen, og eneste fysiske kontakt var litt småkosing og stryking, uten på noe som helst måte å være innpåsliten og gjøre meg utilpass. 

 

Så se det an fra fyr til fyr, sier nå jeg. 



Anonymous poster hash: 0b697...3ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...