Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #41 Skrevet 22. september 2004 gjest sier: En unge til - og så? Enda en som skal leve luksuriøst på våre skattepenger. Avskaff monarkiet tvert! :enig_animasjon: Jeg gir min signatur på den.
Diaz Skrevet 22. september 2004 #42 Skrevet 22. september 2004 [Kanskej. Men jeg mente det. Det virker veldig deilig å stå fristilt mht økonomi, ikke som meg som først må finne jobb, problemer med å komme inn på boligmarkedet osv. Så deilig å bare kjøpe seg et stort og flott hus ved skogen, ha penger til ferier og mulgihet til å jobbe hjemmefra (Ari) og like fullt ha finansene i orden om jobben ikke skulle gå bra. Du ville karnsje ha med bakdelen også. Være redd for at ungen(e) skal bli kidnappet . Leve med vakter rundt deg. Oppleve og stå på førstesiden i alle ukeblader bare du har feil kjole på en dag. Være redd for at jornalister lusker i buskene og tar bilder i alle mulige (og umulige) sammenhenger... Alle private anledinger (som dåp, bryllup, begravelser etc) skal være i full offentlighet. Nei, jeg tror nok at de fleste av oss setter pris på og ha litt privatliv. Kunne gå hvor vi ønsker uten og være redd for og bli gjenkjent, og i verste fall overfallt. Et liv i offentlig beskuelse og gransking tror ikke jeg er noen "dans på rose", uansett hvor mye penger du måtte få for det
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #43 Skrevet 22. september 2004 Et liv i offentlig beskuelse og gransking tror ikke jeg er noen "dans på rose", uansett hvor mye penger du måtte få for det Nei, og det sier de jo også såvidt jeg har fått med meg: De vil leve som vanlige mennesker. Så hvorfor ikke gjøre det? begynn å jobbe, gi penger og verdier tilbake til skattebetalerne via helsevesenet: Tenk så fint gamlehjem slottet kunne blitt! Og kanskje kunne gamle til og med fått egne rom i livets siste dager. Og kanskje kunne andre fått beholde fødeavdeling innen en times biltur unna istede for at Mette Marit får med seg en egen fødeavdeling hjem. Og så kunne alle livvakter og sikkerhetsfolk heller gjort noe med alle de væpnede ranene som er om dagen i stede for å springe rundt med krompen på joggetur. Det hadde vært no!
Diaz Skrevet 22. september 2004 #44 Skrevet 22. september 2004 Nei, og det sier de jo også såvidt jeg har fått med meg: De vil leve som vanlige mennesker. Så hvorfor ikke gjøre det? begynn å jobbe, gi penger og verdier tilbake til skattebetalerne via helsevesenet: Tenk så fint gamlehjem slottet kunne blitt! Og kanskje kunne gamle til og med fått egne rom i livets siste dager. Og kanskje kunne andre fått beholde fødeavdeling innen en times biltur unna istede for at Mette Marit får med seg en egen fødeavdeling hjem. Og så kunne alle livvakter og sikkerhetsfolk heller gjort noe med alle de væpnede ranene som er om dagen i stede for å springe rundt med krompen på joggetur. Det hadde vært no! Jadda , for en president trenger jo ikke noe sikkerhetsopplegg, ingen sted og bo, og ikke noe penger for jobben
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #45 Skrevet 22. september 2004 en president blir billigere uansett! for da slipper vi å betale fler foldige millioner på konfimasjoner , bryllup, utdannelser som ikke blir brukt til noe og barnedåper.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #46 Skrevet 22. september 2004 Du ville karnsje ha med bakdelen også. Være redd for at ungen(e) skal bli kidnappet . Leve med vakter rundt deg. Oppleve og stå på førstesiden i alle ukeblader bare du har feil kjole på en dag. Være redd for at jornalister lusker i buskene og tar bilder i alle mulige (og umulige) sammenhenger... Alle private anledinger (som dåp, bryllup, begravelser etc) skal være i full offentlighet. Nei, jeg tror nok at de fleste av oss setter pris på og ha litt privatliv. Kunne gå hvor vi ønsker uten og være redd for og bli gjenkjent, og i verste fall overfallt. Et liv i offentlig beskuelse og gransking tror ikke jeg er noen "dans på rose", uansett hvor mye penger du måtte få for det Jeg har da ikke sagt at jeg ønsker å være kongelig! Disse er da ikke de eneste med stø økonomi her i landet, som kan tillate seg å tenke fullt og helt på når DE vil ha barn, ikke når det passer inn for å få resten av livet til å gå i hop. (Forøvrig lever ikke Martha og Ari med vakter rundt seg).
Diaz Skrevet 22. september 2004 #47 Skrevet 22. september 2004 Svaret ditt ble gitt i tråden om Martha, og med eksempel fra de(Ari som kunne jobbe hjemmefra), det var grunnen til mitt svar. Jeg vet at ikke disse lever med vakter rundt seg hele tiden, ,men de har også et visst vaktholdt innimellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå