Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei..

Jepp jepp, sommeren har ført mye med seg ser jeg... Det er jo koselig da, de har ihvertfall hygget seg kostelig, det er det ingen tvil om... :sjarmor:

Mvh Yvonne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tvil om at det masseproduseres barn i sommerferien, ca halvparten av vennegjengen min er født i mars/april, meg selv inkludert. :sjarmor:

Skrevet

Det tok ikke lang tid før det var en ny en på vei! vel, gratulerer til dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

En unge til - og så? Enda en som skal leve luksuriøst på våre skattepenger. Avskaff monarkiet tvert!

Skrevet
Ingen tvil om at det masseproduseres barn i sommerferien' date=' ca halvparten av vennegjengen min er født i mars/april, meg selv inkludert. :sjarmor:[/quote']

Venter barn selv i mars/april. Beckhams skal vel også ha da? Har en sønn som er født i mars, og den gangen han ble født var det fullt på barsel...

I følge SSB er det flest personer i Norge som er født 1.april... 14 500 personer feirer bursdagen sin 1.april. Neste år er det sikkert flere...

Gratulerer til Mãrtha og Ari...

Skrevet
En unge til - og så? Enda en som skal leve luksuriøst på våre skattepenger. Avskaff monarkiet tvert!

Til opplysning: Prinsesse Märtha Louise mottar ikke lenger apanasje (= skattepenger). Hun er selvstendig næringsdrivende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til opplysning: Prinsesse Märtha Louise mottar ikke lenger apanasje (= skattepenger). Hun er selvstendig næringsdrivende.

Kunne vært selvstendig næringdrivende uten problem om jeg hadde 20-30 mill på konto fått fra staten fra før...

Skrevet

Kunne vært selvstendig næringdrivende uten problem om jeg hadde 20-30 mill på konto fått fra staten fra før...

Jeg er i det store saksopplysnings-hjørnet i dag:

Det er faktisk forskjell på hva kongehuset får i apanasje/driftstilskudd og hva som er kongefamiliens private formue. Sistnevnte er opparbeidet både gjennom arv og gaver over mange år. Du kan sjekke forskjellen i bl.a. statsbudsjettet, likningsprotokoller (i hvert fall Märtha er oppført) og enkelte andre steder.

Gjest Anonymous
Skrevet
Må være behagelig å slippe å tenke på økonomi og karriere' date=' og få barna når man ønsker.[/quote']

Jeg forstår sååå godt hva du sier!!

Hilsen 26 åring med 5 årig utdannelse som sliiiter med å finne meg en jobb..!! (så da skjønner du jo at også jeg kan se langt etter barn på en stund ennå..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, vet mye av det er arv og gaver og privat formue, men hvor tror du det kommer fra da? Ikke fra en gammel onkel som har bygd seg opp med fiske eller skogdrift eller annet vanlig arbeid, men fra andre (kongefamilie i inn og utland) som har fått det fra staten som igjen har fått det fra det vi betaler i skatt (eventuelt "gammel" formue som kommer fra plyndring og kriger hvor man røvet med seg det man kom over av verdier).

Gjest sexysadie
Skrevet

Kanskej. Men jeg mente det. Det virker veldig deilig å stå fristilt mht økonomi, ikke som meg som først må finne jobb, problemer med å komme inn på boligmarkedet osv.

Så deilig å bare kjøpe seg et stort og flott hus ved skogen, ha penger til ferier og mulgihet til å jobbe hjemmefra (Ari) og like fullt ha finansene i orden om jobben ikke skulle gå bra.

Det er hyggelig at martha er gravid igjen og jeg håper det går godt den her gangen også, men jeg ellers så gir jeg fanden i hele ML og Ari.

Skrevet

Kongehuset blir en vits når gode Harald faller fra uansett. Jeg kan vel ikke skrive noe om mine synspunkter om Håkon...

Skrevet

Hvis det blir gutt, foreslår jeg navn:

Arild Behn

Arvid Behn

Kalle Behn

Tor Behn

Tob Behn

Kro Behn

Sop Behn

Hvis det blir jente: Urolie Behn

Skrevet

Poirot skrev:

Så deilig å bare kjøpe seg et stort og flott hus ved skogen, ha penger til ferier og mulgihet til å jobbe hjemmefra (Ari) og like fullt ha finansene i orden om jobben ikke skulle gå bra.

Enig - derfor irriterer det meg litt at slike par blir framstilt som forbilder og som eksempler på gode foreldre. På samme måte som da Mette Marit reiste hjem fra Rikshospitalet kort tid etter fødselen.

De er priviligerte...

Skrevet
Poirot skrev:

Enig - derfor irriterer det meg litt at slike par blir framstilt som forbilder og som eksempler på gode foreldre. På samme måte som da Mette Marit reiste hjem fra Rikshospitalet kort tid etter fødselen.

De er priviligerte...

Akkurat DER er er jeg helt enig

Gjest Anonymous
Skrevet

gjest sier:

:klappe::danse: :enig_animasjon: :ler::ler: Jeg min signatur på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...