Gå til innhold

Martha Gravid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Alex; dét betyr at de kom nesten samtidig som oss...

:sjarmor:

Skrevet

Oj, så moro det var da! :D

Lurer på hvilket navn de kommer med denne gangen jeg - et som skal matche MA sitt - blir ikke lett! :wink:

K

Gjest Anonymous
Skrevet
Alex; dét betyr at de kom nesten samtidig som oss...

:o Det er faktisk en litt ekkel tanke :-?

Synes det var mer trivlig at du og jeg kom sammen, men at Ari nå skal blande seg i det bilde jeg har i hodet :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Det er faktisk en litt ekkel tanke :-?

Synes det var mer trivlig at du og jeg kom sammen, men at Ari nå skal blande seg i det bilde jeg har i hodet :-x

...vi som eksploderte i en slik vidunderlig lysfontene, også...

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe nå kan jeg kappkjøre med dem :tunge1: Ja sommeren har tydeligvis vært veldig fruktbar i år.

Skrevet

Koselig, er spent på hva det blir. Maud Angelica er jo bare utrolig søt og vakker.

Skrevet

Må være behagelig å slippe å tenke på økonomi og karriere, og få barna når man ønsker.

Gjest Steingammel bruker
Skrevet

Grøss og gru........ ja da kan vi jo alle se frem til uendelige debatter m.h.t. monarkiets fremtid, navnevalg....... etc. etc. For ikke å snakke om lysfontener og gylne halvmetere!!

Skrevet
Nå hørtes du nesten litt bitter ut :wink:

Kanskej. Men jeg mente det. Det virker veldig deilig å stå fristilt mht økonomi, ikke som meg som først må finne jobb, problemer med å komme inn på boligmarkedet osv.

Så deilig å bare kjøpe seg et stort og flott hus ved skogen, ha penger til ferier og mulgihet til å jobbe hjemmefra (Ari) og like fullt ha finansene i orden om jobben ikke skulle gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...