Gå til innhold

Tippeligaen: Tre små ønsker


SuperNova

Anbefalte innlegg

Jeg har bare tre små ønsker for innspurten i årets Tippeliga:

1. At Fredrikstad klarer seg! Et sjarmerende lag!

2. At Sogndal rykker ned Sorry, men saftkokerne fortjener en smekk. Heldigvis ser det ut som om ønsket mitt går i oppfyllelse.

3. At Vålerenga vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare tre små ønsker for innspurten i årets Tippeliga:

1. At Fredrikstad klarer seg! Et sjarmerende lag!

2. At Sogndal rykker ned Sorry, men saftkokerne fortjener en smekk. Heldigvis ser det ut som om ønsket mitt går i oppfyllelse.

3. At Rosenborg vinner!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har bare ett ønske jeg, siden Molde FK likevel spiller sååå elendig (Jeg skjemmes...)! Det er at Rosenborg IKKE skal vinne... Da blir sambo skuffa, men det kommer han over... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Håper Lillestrøm greier seg bra (royal leage?) så samboern blir i bedre humør... (Skilsmissegrunn da de tapte for Vålerenga)

TENK PÅ OSS FOTBALL ENKER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Vålerenga vinner serien i år tror jeg bare jeg kan legge meg ned og dø, da er livet mitt komplett og det kan umulig være mer å utrette. :ler: Håper også at Fredrikstad klarer seg, jeg har sansen for dem. Hva som skjer med Sogndal er meg komplett likegyldig, jeg verken liker eller misliker dem. Lenge håpet jeg at Tromsø skulle ta Rosenborg i år, men det var før Vålerenga raste oppover tabellen. :sjarmor:

Og gleder meg til Royal League! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et ønske,og det er at Ålesund kommer opp i tippeligaen igjen! Ser vel også egentlig at noen andre vinner tippeligaen...(slik at RBK kan kjempe seg tilbake igje til neste år....) Jeg er jo trønder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg har bare tre små ønsker for innspurten i årets Tippeliga:

1. At Fredrikstad klarer seg! Et sjarmerende lag!  

2. At Sogndal rykker ned Sorry, men saftkokerne fortjener en smekk. Heldigvis ser det ut som om ønsket mitt går i oppfyllelse.

3. At Vålerenga vinner!

Skriver mitt navn i blod under denne :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.

At Vålerenga ikke vinner tippeligaen. Heller Rosenborg enn Vålerenga. Aller helst skulle det vært Tromsø, men dæm har jo rota det skikkelig til.

2.

At Bodø/Glimt berge plassen. Ja vi elska Bødø/Glimt og vi elska det vi ser Bodø/Glimt førr evig mer mer mer...

3.

At Stabæk og Molde røkke ned sånn at våres gutta (Alta IF) kan banke dæm sesongen 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare tre små ønsker for innspurten i årets Tippeliga:

1. At Fredrikstad klarer seg! Et sjarmerende lag!

2. At Sogndal rykker ned Sorry, men saftkokerne fortjener en smekk. Heldigvis ser det ut som om ønsket mitt går i oppfyllelse.

3. At Vålerenga vinner!

WHAT?!?! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1, At Ham-Kam tar bronsje

2, At Rosenborg vinner serien ( Enga blir alt for kjepphøye dersom de vinner )

3, At Odd taper siste seriekampen mot Kamma :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2, At Rosenborg vinner serien ( Enga blir alt for kjepphøye dersom de vinner )

Fordi det er ikke Rosenborg?! De får jo hetta bare de taper noen kamper-som by the way bare er bra ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ikke Rosenborg?! De får jo hetta bare de taper noen kamper-som by the way bare er bra ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

De får "hetta" fordi de er det ENESTE laget i Norge som har utmerket seg de senere årene også internasjonalt i Ch.Li og det betyr enormt mye for fotballen i Norge at vi også er med og hevder oss internasjonalt.

Selv er jeg Kamma-fan men har full forståelse for reaksjonen deres når laget ikke fungerer optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Henter opp denne tråden jeg og skriver mine 3 ønsker for sesongen 2005

1. at verken vif eller rbk vinner serien. hvem som helst-bare ikke de

2 at lillestrøm gjør det bra, helst 1plass-medalje. men blir fornøyd med 4 plass jeg

3. at fredrikstad greier seg i år. de har såpass bra supportere at de fortjener å være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...