AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Del Skrevet 16. september 2015 Er på jakt etter en ny jeans. Jeg er str 42-44. Er høy og ikke tykk, men har former. Hofter, rumpe og lår. Liker mørkeblå jeans, har en klassisk stil. Jeg sliter med å finne en bukse som kler meg godt. Liker i utgangspunktet slimfit, men syns, helt ærlig, at ikke alle med former (som meg) kler det like godt. Vi blir litt "stappet", vel, iallefall jeg. Så jeg har til gode å finne den perfekte for meg. Så jeg vurderer nå straight eller bootcut, da dette skal være mer flatterende for min figur(tror jeg??). Jeg har timeglassfigur, men er som sagt litt fyldig. (Hadde sikkert tatt meg utrolig bra ut om jeg veide 8 kg mindre ;)hehe) Har vurdert Levis Demi curve, kan denne være noe? eller...det jeg egentlg spør om er tips til flatterende bukser og modeller. Tusen takk. Lena Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Del Skrevet 16. september 2015 Hos Zizzi? https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1270&bih=630&q=jeans+for+former&oq=jeans+for+former&gs_l=img.3...1516.12036.0.12452.16.11.0.5.5.0.143.929.10j1.11.0....0...1ac.1.64.img..2.14.946.qpRft1kCLgA#imgrc=QfqDMqsErmTGqM%3A Anonymous poster hash: 8e156...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 17. september 2015 #3 Del Skrevet 17. september 2015 Molly fra Gina Tricot:) De er smalere i midjen i forhold til resten, og ettersom de har masse stretch er de kjempegode å gå med. Billige også, 299. Tror de finnes i bootcut også men jeg er hvertfall veldig fornøyd med de skinny. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 17. september 2015 #4 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg bruker Hannah fra Cubus selv om jeg har litt ekstra på kroppen. Den er så myk og god! Ikke blir den pølseskinn heller hvis man kjøper rett størrelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aqila Skrevet 17. september 2015 #5 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg synes Molly fra Gina Tricot er kjempe fine, men ikke ta for stor str. De vier seg ut over dagen. Jeg har 3 stykker av de kun i sort, og 2 hvite. Jeg er kjempe fornøyd. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Del Skrevet 17. september 2015 Takker for tips om Molly fra GT. Jeg må sjekke dem ut! Finnes de til 42-44 størrelser? Syns så mange jeans bare går til 42, jeg.... Og Hannah fra Cubus har jeg bare hørt skal være bra. Den må også sjekkes ut. Tusen takk Kom gjerne med flere tips! TS Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Del Skrevet 17. september 2015 Takk for tips om Zizzy og, men jeg er ikke sååå fyldig at jeg må opp i så store størrelser. Der begynner vel størrelsene på 44-46? Også syns jeg buksene der er litt kjedelige....bare litt altså TS Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 17. september 2015 #8 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har sverget til Hannah fra Cubus lenge nå! Hadde en periode kun levis demi curve, men da jeg prøvde hannah har jeg ikke rørt mine levis demi curve-bukser lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 17. september 2015 #9 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg anbefaler virkelig bukser av merket pulz! Finnes i flere snitt og vask. De sitter spesielt fint på rompa og flere av mine venninner har gått over til dette merket. Jeg bruker 40/42 i str til vanlig eller 31/32". Flere butikker fører pulz...floyd, Olivia, taxi og franska for å nevne noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #10 Del Skrevet 17. september 2015 Pulz må sjekkes ut. Jeg bruker nok 33/32 i dem, da. Også sjekket jeg nettopp ut Molly hos GT på nett - og bootcut og de slimfit ser fine ut, men hvilkem størrelse skal jeg gå for? er syk og vil bestille pr nett. Jeg bruker altså rundt 44 i mange bukser, ellers 33 og er jeg heldig bruker jeg 32 og /eller 42. I Floyd bruker jeg 31. Skal jeg gå for XL eller L i Molly? Hm..... Og takk igjen for tips om Hannah. Er de så mye bedre enn Levis altså? MÅ sjekke ut. TS Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 17. september 2015 #11 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Molly er litt små i størrelsene, men de er stretchy og vider seg litt ut.. Går vel an å bytte om den ikke passer? Jeg bruker M, og er vanligvis 36/38 i bukser. ^^ Synes også det var en del forskjell på størrelsene der, prøvde S først og den var kjempetrang, mens M kunne vært litt strammere i livet for min del.. Endret 17. september 2015 av Morello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #12 Del Skrevet 17. september 2015 Molly er litt små i størrelsene, men de er stretchy og vider seg litt ut.. Går vel an å bytte om den ikke passer? Jeg bruker M, og er vanligvis 36/38 i bukser. ^^ Synes også det var en del forskjell på størrelsene der, prøvde S først og den var kjempetrang, mens M kunne vært litt strammere i livet for min del.. Oi, hvis du bruker 36-38 og må ha M, da må jeg iallefall ha XL hehe. Er kanskje best å gå i butikk, men er litt vanskelig pga situasjonen. Takk for innspill. TS Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #13 Del Skrevet 17. september 2015 Oi, hvis du bruker 36-38 og må ha M, da må jeg iallefall ha XL hehe. Er kanskje best å gå i butikk, men er litt vanskelig pga situasjonen. Takk for innspill. TSAnonymous poster hash: 35095...517 Det er rart, jeg bruker str 42-44 i bukser til vanlig. Og Molly buksene har jeg 2 i M som er perfekt og en i L som er stor. Så jeg vil tro det er forskjellig fra person til person og hvordan kroppsformen er. Anbefaler at TS. prøver buksene selv for P avgjørde hvilken str som passer best. :-) Anonymous poster hash: 5ab7d...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #14 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg liker godt buksene fra KapAhl, melder du deg inn i kundeklubben får du ofte rabatt også. Anonymous poster hash: 342b5...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 17. september 2015 #15 Del Skrevet 17. september 2015 Oi, hvis du bruker 36-38 og må ha M, da må jeg iallefall ha XL hehe. Er kanskje best å gå i butikk, men er litt vanskelig pga situasjonen. Takk for innspill. TS Anonymous poster hash: 35095...517 De er litt små i størrelsene ja, ville gått i butikk for å prøve hvis du har muligheten! Men hvis ikke er det jo bare å bestille og så evt returnere. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #16 Del Skrevet 20. september 2015 Er og formfull( 167,75,litt timeglass;)) så det så fint heterLiker godt Levis demi curve,Cubus High waist Hannah og Straigth Sara,Emma fra Kappahl , også har eg kjøpt en veldig fin bootcut fra Hamptons på Kappahl ☺ Bruker alt fra 38 til 4, 29 til 32 tommer....alt etter merke og modell..Anonymous poster hash: abc8c...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 20. september 2015 #17 Del Skrevet 20. september 2015 Hvordan unngår man sånn fleskesøkk under rumpeballen? Får det i så og si alle buksene mine :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #18 Del Skrevet 20. september 2015 Oi, hvis du bruker 36-38 og må ha M, da må jeg iallefall ha XL hehe. Er kanskje best å gå i butikk, men er litt vanskelig pga situasjonen. Takk for innspill. TSAnonymous poster hash: 35095...517 Jeg bruker 42/44 og har L. XL vider seg for mye ut.Anonymous poster hash: cf041...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 21. september 2015 #19 Del Skrevet 21. september 2015 Er på jakt etter en ny jeans. Jeg er str 42-44. Er høy og ikke tykk, men har former. Hofter, rumpe og lår. Liker mørkeblå jeans, har en klassisk stil. Jeg sliter med å finne en bukse som kler meg godt. Liker i utgangspunktet slimfit, men syns, helt ærlig, at ikke alle med former (som meg) kler det like godt. Vi blir litt "stappet", vel, iallefall jeg. Så jeg har til gode å finne den perfekte for meg. Så jeg vurderer nå straight eller bootcut, da dette skal være mer flatterende for min figur(tror jeg??). Jeg har timeglassfigur, men er som sagt litt fyldig. (Hadde sikkert tatt meg utrolig bra ut om jeg veide 8 kg mindre ;)hehe) Har vurdert Levis Demi curve, kan denne være noe? eller...det jeg egentlg spør om er tips til flatterende bukser og modeller. Tusen takk. Lena Anonymous poster hash: 35095...517 Jeg kjøpte Levis Demi curve, og brukte den ihjel... Jeg elsket den. Jeg har og litt ekstra på lår, rumpe og hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #20 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg var innom Gina Tricot i går, og prøvde Molly buksene. De skinny buksene fikk jeg på meg, men var helt grusomme å tre på. Snakk om pølsekinn. Lite flatterende på meg som bruker str 44. Usj. Bootcut buksene derimot var kjempefine!! Jeg ble så takknemlig for tipset deres - og L passet jo perfekt, MEN var akkurat litt for trang i livet. Søren og. XL ble for vid men passet perfekt i livet. What to do? Jeg gikk derfra uten en bukse. Når jeg har fått av noen kilo skal jeg gå for L bootcut. Men nå ble den for trang dessverre. I løpet av uken stikker jeg innom Cubus og sjekker ut highwaits Hannah - buksene, og skal og sjekke ut noen bootcut bukser de har. Takk igjen for alle tips! Ps. hva er forresten forskjellen på slim og skinny - bukser? TS Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå