Gå til innhold

Han stjeler orgasmene mine :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann damer, nå trenger jeg råd her! 
Hadde en ONS med en jeg kjenner for litt siden, og det var helt ærlig mitt livs beste sex. Vi holdt på lenge, fikk flere orgasmer og det var helt himmelsk. Kunne omtrent ikke gå etterpå! 

Problemet er bare at nå får jeg ikke orgasme ''av meg selv'' lenger. Har ikke hatt sex med noen etter denne episoden, men jeg pleide å onanere flere ganger daglig og trenger det for et positivt og godt humør. Men nå går det altså ikke. Virker som om ingenting kan ''toppe'' den sexen jeg hadde med min bekjent. 

Vi er litt frem og tilbake, og jeg har ganske sterke følelser for han, hvis det har noen betydning.. Hva skal jeg gjøre?? Jeg har aldri ''ikke klart å komme'' før!! utrolig frustrerende... 

Vet det sikkert blir kommentert, så jeg skriver det først:
Jeg er fryyktelig gira på å hoppe i køya med han igjen, men jeg bor i en by og studerer, mens han jobber i et annet land. Derfor møtes vi bare av og til når vi tilfeldigvis begge to er hjemme i vår felles hjembygd.

Anonymous poster hash: 1924c...e03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du ikke greier å komme fordi du er forelska? Hvor lenge siden er det dere hadde sex? Hvis det bare har vært orgasmemangel noen dager eller et par uker, ville jeg ikke bekymret meg.

Så hyggelig dere ser hverandre. Det er mer enn en ONS hvis dere kjenner hverandre og til og med møtes. Lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke greier å komme fordi du er forelska? Hvor lenge siden er det dere hadde sex? Hvis det bare har vært orgasmemangel noen dager eller et par uker, ville jeg ikke bekymret meg.

Så hyggelig dere ser hverandre. Det er mer enn en ONS hvis dere kjenner hverandre og til og med møtes. Lykke til!

Kanskje, men det plager vettet av meg fordi det passer jævla dårlig å være forelsket nett nå og jeg trenger orgasmene mine 😂

Det nermer deg stygt en mnd siden sexen... Vet dette høres sykt sært ut, men noen ganger når jeg prøver å onanere så begynner jeg å tenke på han og da går det bare ikke så får jeg en veldig rar følelse i magen... Hva er det som skjer med meg? 😄 har alltid hatt så god kontroll på følelsene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men det plager vettet av meg fordi det passer jævla dårlig å være forelsket nett nå og jeg trenger orgasmene mine

Det nermer deg stygt en mnd siden sexen... Vet dette høres sykt sært ut, men noen ganger når jeg prøver å onanere så begynner jeg å tenke på han og da går det bare ikke så får jeg en veldig rar følelse i magen... Hva er det som skjer med meg? har alltid hatt så god kontroll på følelsene mine..

Kanskje er du nedstemt pga at du savner han og/ eller er usikker på om hvordan forholdet mellom dere står og hvordan det vil utvikle seg, og at det er det som gir deg den rare følelsen i magen?

Anonymous poster hash: 5cdac...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du er så oppspilt og har tankene på han? Eller muligens fordi han var hardhendt, og du dermed er litt mer "herda" nå? Isåfall går det seg til igjen med noen uker eller mnd uten stimulering :)

Anonymous poster hash: 15dea...5a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Kanskje, men det plager vettet av meg fordi det passer jævla dårlig å være forelsket nett nå og jeg trenger orgasmene mine 😂

Det nermer deg stygt en mnd siden sexen... Vet dette høres sykt sært ut, men noen ganger når jeg prøver å onanere så begynner jeg å tenke på han og da går det bare ikke så får jeg en veldig rar følelse i magen... Hva er det som skjer med meg? 😄 har alltid hatt så god kontroll på følelsene mine..

Tror du stresser litt og det blir ei psykisk greie som du ikke har kommet over! Kan være at han ga deg så heftige orgasmer at det vanskelig lar seg toppe ved onani! Har du prøvd klitoris vibrator, pleier å funke bra! Eller dere kan jo ha sex igjen, se om du slapper av og får de samme orgasmene som forrige gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ja jeg har følelser for han, og jeg savner han, men hva har det med å gjøre at jeg ikke kommer?? :-( forholdet har ingen fremtid da vi komme til å se hverandre max 1 helg i mnd... Så jeg vet jo hvor det går på en måte.!

Til siste:

Ja, her er meldingen jeg skal sende "hei du, neste helg må du ta fri fra jobben i Russland og komme hjem, fordi da er jeg hjemme og jeg er kåt." Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du stresser litt og det blir ei psykisk greie som du ikke har kommet over! Kan være at han ga deg så heftige orgasmer at det vanskelig lar seg toppe ved onani! Har du prøvd klitoris vibrator, pleier å funke bra! Eller dere kan jo ha sex igjen, se om du slapper av og får de samme orgasmene som forrige gang:)

Kanskje.. Jeg stresser jo litt med disse følelsene siden jeg vet det ikke kan bli noe og de likevel ikke går bort...

Har prøvd all slags leketøy, jeg har en stor "box of fun" 😅 hadde altså et veldig bra sexliv med meg selv og plastikk før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det sitter i hodet i alle fall. Kan du ikke bruke sex med han som inspirasjon og kåte deg selv opp og så prøve å etterligne det han gjorde med dine egne hender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Kanskje.. Jeg stresser jo litt med disse følelsene siden jeg vet det ikke kan bli noe og de likevel ikke går bort...

Har prøvd all slags leketøy, jeg har en stor "box of fun" 😅 hadde altså et veldig bra sexliv med meg selv og plastikk før....

Skjønner deg der! Høres ut som stress ja! Kan jeg spørre om du blir kåt når du prøver og om det blir deilig og at det bare er den siste kneika før orgasme som gjenstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt frem og tilbake, og jeg har ganske sterke følelser for han, hvis det har noen betydning.. Hva skal jeg gjøre?? Jeg har aldri ''ikke klart å komme'' før!! utrolig frustrerende... 

Jeg har opplevd dette selv. Dette er nok en følelsesmessig reaksjon du har fått, hvor følelsene for han "overlapper" de følelsene du klarer å skape på egenhånd for å få orgasme.

Når følelsene roer seg og du kommer deg over han, så kommer nok orgasmene dine tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 47b12...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det sitter i hodet i alle fall. Kan du ikke bruke sex med han som inspirasjon og kåte deg selv opp og så prøve å etterligne det han gjorde med dine egne hender?

Jeg har prøvd, men jeg er ikke helt sikker på alt han gjorde, jeg var liksom i en liten boble 😆 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg der! Høres ut som stress ja! Kan jeg spørre om du blir kåt når du prøver og om det blir deilig og at det bare er den siste kneika før orgasme som gjenstår?

Ja det er den siste kneika! det virker som om jeg kommer opp på 70-80 % så stopper det opp, så blir jeg lei og sur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd dette selv. Dette er nok en følelsesmessig reaksjon du har fått, hvor følelsene for han "overlapper" de følelsene du klarer å skape på egenhånd for å få orgasme.

Når følelsene roer seg og du kommer deg over han, så kommer nok orgasmene dine tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 47b12...af4

Takk for svar! Da er det håp da altså :-)

Hvor lang tid tar det da? 😅 :( er som sagt nesten avhengig av orgasme hver dag for å fungere optimalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest 100%naturlig

Ja det er den siste kneika! det virker som om jeg kommer opp på 70-80 % så stopper det opp, så blir jeg lei og sur :(

Ok, men da nyter du å koser deg å syns det er deilig å kommer til punktet rett før orgasme. Du er orgasmeavhengig å jager etter orgasme, da låser deg seg nok litt for deg! Bare kos deg å slapp av å nyt, glem orgasme-pes å nyt:) Å du, glem han å hva han gjorde med deg, han er helt sikkert ingen opphøyd gud! Du både kan å vet hva du skal gjøre for å nyte og for å kunne få de deiligste orgasmer, du har klart det og vil garantert klare det mange ganger! Å du, hvis du blir lei å sur å stopper opp når du er nære ved, så er det å bli sur å lei å miste fokus, en orgasme-killer i seg selv. Kos deg masse, unngå dårlig tid å tids-stress. Ikke gi deg når det begynner å nærme seg, nyt å slapp av å tenk at det ikke er katastrofe om ikke orgasmen kommer med en gang:) Når du er varm å kåt, hold gjerne på i flere timer med pauser i mellom. Ved å ikke fokusere på orgasme, men å nyte det du gjør der og da, vil du garantert få orgasmene tilbake:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det for meg og, er mye mer kåt sammen med en mann enn alene, derfor får jeg nesten ikke orgasme om jeg skulle forsøkt alene. Nei med menn er det jo så klart best da du er mest kåt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det for meg og, er mye mer kåt sammen med en mann enn alene, derfor får jeg nesten ikke orgasme om jeg skulle forsøkt alene. Nei med menn er det jo så klart best da du er mest kåt da :)

Jada det er klart, jeg har forsåvidt alltid vært kåtere med en mann til stedet. Likevel har jeg alltid fått det til på egenhånd, hver dag i mange år :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...