Gå til innhold

Hvem er du mest nygjerrig på her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cathrine88 og  cowboylotte. Har spekulert en del i hvem som gjemmer seg bak nickene og har lyst til å vite om jeg har gjettet riktig. Ikke deres virkelige navn, men personlighet og deres andre brukernavn på kvinneguiden.

 

Cuntzilla fordi jeg lurer på hva skavanken hennes er.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cathrine88 og  cowboylotte. Har spekulert en del i hvem som gjemmer seg bak nickene og har lyst til å vite om jeg har gjettet riktig. Ikke deres virkelige navn, men personlighet og deres andre brukernavn på kvinneguiden.

 

Cuntzilla fordi jeg lurer på hva skavanken hennes er.

Jeg har kun dette brukernavnet, men jeg vil gjerne høre hvem du har gjettet på. Du kan ta det på PM dersom det kan oppfattes som personangrep på de andre brukerne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, brukerdebatt og avsporinger, samt svar til dette.

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarer til moderering er slettet.

Spørsmål til moderering kan tas på PM eller ris og ros. Innlegg man mener bryter med reglene kan også rapporteres inn med rapportknappen.

 

Mynona, mod.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, de som har vært et lenge, som dere er nysgjerrige på, som aldri har lagt ut bilde av seg selv.. Det er som regel en grunn til at de ikke har gjort det. Dere ville blitt skuffet.

Anonymous poster hash: 64b86...1d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens, de som har vært et lenge, som dere er nysgjerrige på, som aldri har lagt ut bilde av seg selv.. Det er som regel en grunn til at de ikke har gjort det. Dere ville blitt skuffet.

Anonymous poster hash: 64b86...1d6

Ikke nødvendigvis. Jeg har iallfall sett en som ikke har gjort det på åpent forum og det var definitivt ikke ille på noen måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, de som har vært et lenge, som dere er nysgjerrige på, som aldri har lagt ut bilde av seg selv.. Det er som regel en grunn til at de ikke har gjort det. Dere ville blitt skuffet.

Anonymous poster hash: 64b86...1d6

Enig. Har sett en av de som har blitt hauset opp mye her inne. Veldig annerledes en hn har frem stilt seg og populariteten hadde dalt fortere enn svint om personen postet bilde.

Det er derfor jeg er interessert i å se de jeg er nysjerrig på. Fordi de er pene i mitt hode men kanskje ikke er det i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 5f640...93c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, de som har vært et lenge, som dere er nysgjerrige på, som aldri har lagt ut bilde av seg selv.. Det er som regel en grunn til at de ikke har gjort det. Dere ville blitt skuffet.

Anonymous poster hash: 64b86...1d6

 

Ja. at de ikke vil at alle naboer og de som de jobber med skal gå inn på profilen deres å lese hva de liker i sengen og hva de mener om alt mulig. Tenk nå litt!

Anonymous poster hash: efcf5...afb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg møtte en kar som var meget aktiv her inne for noen år tilbake, ser fortsatt at han blir nevnt med jevne mellomrom. Han fremsto som en åpen og omgjengelig storsjarmør. Som sagt, jeg fikk nå den ære av å møte vedkommende og han slo meg som en tusseladd. Han så i gulvet og snakket lavt og utydelig, han så heller ikke ut som en Dån Johan. Koselig kar altså, men langt ifra den han fremsto som her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg møtte en kar som var meget aktiv her inne for noen år tilbake, ser fortsatt at han blir nevnt med jevne mellomrom. Han fremsto som en åpen og omgjengelig storsjarmør. Som sagt, jeg fikk nå den ære av å møte vedkommende og han slo meg som en tusseladd. Han så i gulvet og snakket lavt og utydelig, han så heller ikke ut som en Dån Johan. Koselig kar altså, men langt ifra den han fremsto som her inne :)

Tusseladd! Det ordet brukte bestefaren min, dog mente han det positivt da han omtalte meg som det. :ler: Koselig å se noe bruke det!

Sånn, avsporing ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. at de ikke vil at alle naboer og de som de jobber med skal gå inn på profilen deres å lese hva de liker i sengen og hva de mener om alt mulig. Tenk nå litt!

Anonymous poster hash: efcf5...afb

Neida, de er livredde for at noen på KG ikke skal synes de er så peeeeeeene som noen har innbilt seg ved å stalke dem :P

Speil, speil på veggen der. Det er innmari viktig å være vakrest i verden her(på kåge) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fiffige er at man antakeligvis ikke hadde likt en person veldig godt selv om man liker personers setninger. Det er ofte mye som lese feil, inntrykk som gir feilaktive assosiasjoner over tid. 

Som oftest leter vi etter oss selv i andre brukere. Vi liker de vi er mest enige med, også håper vi at de er like vakre som vi antar at de er. Virkeligheten fortoner seg nok rimelig annerledes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg møtte en kar som var meget aktiv her inne for noen år tilbake, ser fortsatt at han blir nevnt med jevne mellomrom. Han fremsto som en åpen og omgjengelig storsjarmør. Som sagt, jeg fikk nå den ære av å møte vedkommende og han slo meg som en tusseladd. Han så i gulvet og snakket lavt og utydelig, han så heller ikke ut som en Dån Johan. Koselig kar altså, men langt ifra den han fremsto som her inne :)

 

Var det virkelig nødvendig å gjøre meg så nysgjerrig på hvem du snakker om? :ler:

Anonymous poster hash: 16e08...9b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, de som har vært et lenge, som dere er nysgjerrige på, som aldri har lagt ut bilde av seg selv.. Det er som regel en grunn til at de ikke har gjort det. Dere ville blitt skuffet.Anonymous poster hash: 64b86...1d6

Da kan jeg personlig fortelle deg om et eksmpel på at du tar feil... :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun dette brukernavnet, men jeg vil gjerne høre hvem du har gjettet på. Du kan ta det på PM dersom det kan oppfattes som personangrep på de andre brukerne. :ler:

 

Fikk du melding? Hvem gjettet han?

:popcorn:

Anonymous poster hash: 46d56...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Fikk du melding? Hvem gjettet han?

:popcorn:

Anonymous poster hash: 46d56...57b

 

Katten.

 

Jeg regner med at jeg har lov til å skrive det uten at det regnes som spekulasjoner, for jeg er egentlig relativt sikker på at vi ikke er samme person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.

Jeg regner med at jeg har lov til å skrive det uten at det regnes som spekulasjoner, for jeg er egentlig relativt sikker på at vi ikke er samme person.

Men ikke 100%!

Dr.Jekyll and mr.Hyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mest undrende på hvem Lille_Pus er (var).

Tilsynelatende alltid pen i tøyet og ikke redd for å si sin mening.

Frisk i uttalelsene og med et åpent sinn.

 

Bare så synd hun forlot forumet før jeg selv ble (registrert) bruker.

 

Elles tenkjer eg på korleis Tigress er. Hun synast eg skriv mykje klokt og ho har og gode innlegg i kles-trådane.

 

Jolene er også ei brukar som har fanga min oppmerksomhet.

Takk for det :laugh: Har lagt merke til deg og, men det er en fin blanding av fascinasjon for brukernavnet (elsker alt som har med vampyrer og Dracula å gjøre), samt meninger.

 

Ellers er jeg nysgjerrig på:

Tigress. Hun har mange gode meninger innen klær, tror hun har en spennende personlighet med mye ironi og humor.

Maleficenta. Vi er som oftest enten uenige eller enige, men jeg har respekt for hennes meninger likevel.

Arabella. Deg har jeg sett bilde av i bildetråden, strøken dame med bein i nesa.

 

Ellers så vil jeg bare legge til at det er mange brukere her som absolutt ser virkelig flotte ut :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...