AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #101 Del Skrevet 23. september 2015 Yvonne og Arabella. Anonymous poster hash: c2730...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #102 Del Skrevet 24. september 2015 Katten. Jeg regner med at jeg har lov til å skrive det uten at det regnes som spekulasjoner, for jeg er egentlig relativt sikker på at vi ikke er samme person.Nå lo jeg godt:hoho:Det MÅ være kødd Anonymous poster hash: 46d56...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #103 Del Skrevet 24. september 2015 Bildepost kommer aldri til å skje! Men her har du en viss indikator på utseende.https://www.google.no/search?q=tiffani-amber+thiessen&rlz=1CDGOYI_enNO590NO590&hl=nb&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI3vyFqYKOyAIVJadyCh3g-QHx#imgrc=wOB3NZ6_2O7whM%3AHun har spiss hake hvertfall Vakker kvinne da Anonymous poster hash: efcf5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. september 2015 #104 Del Skrevet 24. september 2015 Hun har spiss hake hvertfall Vakker kvinne da Anonymous poster hash: efcf5...afb Sant. Spiss hake har vi begge to! Jeg er forresten nysgjerrig på AB som er nysgjerrig på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 24. september 2015 #105 Del Skrevet 24. september 2015 Sant. Spiss hake har vi begge to! Jeg er forresten nysgjerrig på AB som er nysgjerrig på meg... Tiffany Amber Thiesen? Dersom du ligner henne må jeg si du er en nydelig dame! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. september 2015 #106 Del Skrevet 24. september 2015 Tiffany Amber Thiesen? Dersom du ligner henne må jeg si du er en nydelig dame! Takk. Ja, jeg er vel så lik henne at jeg har blitt sjekket opp av Channing Tatum. Eller ikke sjekket opp, men han trodde jeg var henne Jeg fikk aldri se den serien hvor hun var stjerne i forrige århundre siden jeg vokste opp i litt alternative omgivelser. Men jeg ser definitivt en helt klar likhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. september 2015 #107 Del Skrevet 25. september 2015 Takk. Ja, jeg er vel så lik henne at jeg har blitt sjekket opp av Channing Tatum. Eller ikke sjekket opp, men han trodde jeg var henne Jeg fikk aldri se den serien hvor hun var stjerne i forrige århundre siden jeg vokste opp i litt alternative omgivelser. Men jeg ser definitivt en helt klar likhet. Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #108 Del Skrevet 25. september 2015 Mange, vanskelig å bare velge en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. september 2015 #109 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg er nysgjerrig på de aller fleste mest profilerte brukerne her inne. Tar meg i å tenke på om den eller den kanskje er de forskjellige menneskene på KG når jeg f.eks er på Gardermoen eller andre plasser med masse folk. Dette betyr helt klart at jeg bruker alt for mye tid på KG Kjenner meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #110 Del Skrevet 25. september 2015 Takk. Ja, jeg er vel så lik henne at jeg har blitt sjekket opp av Channing Tatum. Eller ikke sjekket opp, men han trodde jeg var henne Jeg fikk aldri se den serien hvor hun var stjerne i forrige århundre siden jeg vokste opp i litt alternative omgivelser. Men jeg ser definitivt en helt klar likhet. Ja, særlig. Anonymous poster hash: ca096...6f1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 25. september 2015 #111 Del Skrevet 25. september 2015 Ja, særlig.Anonymous poster hash: ca096...6f1 😃 Misunnelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 25. september 2015 #112 Del Skrevet 25. september 2015 Kjenner meg igjen Phju, godt å høre at jeg ikke er den eneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 25. september 2015 #113 Del Skrevet 25. september 2015 Er nysgjerrig på Hummels også! Lurer på hvordan han ser utJeg (Hummels) har sagt hvem jeg ser ut som. Pga jeg legger ikke ut bilde på nett mer etter noen stjal bilde mitt og brukte det for faenskap. Ren mobbing. Jeg vet hvem som gjorde det men likevel kan det finnes mange som stjeler bilder når de blir lagt ut. Det har gjort meg skeptisk på alle folk på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 25. september 2015 #114 Del Skrevet 25. september 2015 Bildepost kommer aldri til å skje! Men her har du en viss indikator på utseende. https://www.google.no/search?q=tiffani-amber+thiessen&rlz=1CDGOYI_enNO590NO590&hl=nb&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI3vyFqYKOyAIVJadyCh3g-QHx#imgrc=wOB3NZ6_2O7whM%3ANAM! Da er du deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #115 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg (Hummels) har sagt hvem jeg ser ut som. Pga jeg legger ikke ut bilde på nett mer etter noen stjal bilde mitt og brukte det for faenskap. Ren mobbing. Jeg vet hvem som gjorde det men likevel kan det finnes mange som stjeler bilder når de blir lagt ut. Det har gjort meg skeptisk på alle folk på nett. Du ser vel ut som Hummels? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #116 Del Skrevet 25. september 2015 Misunnelig? Nei, mistroisk. Får Millavibber. Anonymous poster hash: ca096...6f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. september 2015 #117 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg (Hummels) har sagt hvem jeg ser ut som. Pga jeg legger ikke ut bilde på nett mer etter noen stjal bilde mitt og brukte det for faenskap. Ren mobbing. Jeg vet hvem som gjorde det men likevel kan det finnes mange som stjeler bilder når de blir lagt ut. Det har gjort meg skeptisk på alle folk på nett. Hvem ligner du på da? Ja.. Legger ikke ut bilde selv heller.. Så mye dritt på nett. Helt hårreisende hvordan voksne mennesker oppfører seg bak skjermen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 25. september 2015 #118 Del Skrevet 25. september 2015 Du ser vel ut som Hummels? Så sexy er jeg nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 25. september 2015 #119 Del Skrevet 25. september 2015 Hvem ligner du på da? Ja.. Legger ikke ut bilde selv heller.. Så mye dritt på nett. Helt hårreisende hvordan voksne mennesker oppfører seg bak skjermen ..Jeg ligner på en fyr som var med i serien lost. Ethan tror jeg han het. Husker ikke hva han het i virkeligheten. Jeg er mye yngre da så en ung versjon av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #120 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg ligner på en fyr som var med i serien lost. Ethan tror jeg han het. Husker ikke hva han het i virkeligheten. Jeg er mye yngre da så en ung versjon av han.Han her? http://m.imdb.com/name/nm0544611/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå