Gjest Gjest_The Archbishop Skrevet 16. september 2015 #21 Skrevet 16. september 2015 At hun kler på seg og går hjem når vi er ferdig. 1
avida30 Skrevet 16. september 2015 #23 Skrevet 16. september 2015 1. Lang utholdenhet 2. Grei/god størrelse på penis 3. Kunne tilfredstille meg, styre meg og utforske med meg 4. Humor så ikke alt var dønnseriøst 5. Kunne se på tv sammen dagen derpå uten å si et ord til hverandre uten at det blir "kleint" men bare nyte hverandres selskap 6. Tørre å ta quickies in public om vi skulle være ute et sted å få lyst.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #24 Skrevet 16. september 2015 1. Lang utholdenhet 2. Grei/god størrelse på penis 3. Kunne tilfredstille meg, styre meg og utforske med meg 4. Humor så ikke alt var dønnseriøst 5. Kunne se på tv sammen dagen derpå uten å si et ord til hverandre uten at det blir "kleint" men bare nyte hverandres selskap 6. Tørre å ta quickies in public om vi skulle være ute et sted å få lyst. En pulevenn er en du har sex med. Ikke en du har et halvveis forhold til. Anonymous poster hash: 4c7a0...824
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #25 Skrevet 16. september 2015 En pulevenn er en du har sex med. Ikke en du har et halvveis forhold til. Anonymous poster hash: 4c7a0...824 Så var vel min "liste" den som var minst "forholdslignende krav" til også. Jeg liker å kose litt dagen derpå og se tv, det betyr ikke at vi skal møtes utenom bare for å se tv akuratt. Anonymous poster hash: 0b767...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #26 Skrevet 16. september 2015 At han har god hygiene, tenner meg og gir meg seksuell nytelse. Anonymous poster hash: 8ccb3...20d 1
Gjest Raindrops Skrevet 16. september 2015 #27 Skrevet 16. september 2015 En pulevenn er en du har sex med. Ikke en du har et halvveis forhold til. Anonymous poster hash: 4c7a0...824 Hvordan en definerer egne forhold er fullstendig opp til de som er involvert. At jeg liker å shotte tequila og spille guitar hero med pulekompisen min, gjør ikke at andre kan definere det som kjæresten min. 1
Peter007 Skrevet 16. september 2015 #28 Skrevet 16. september 2015 (endret) Altså, jeg må like personen. Faktisk en person som potensielt kunne blitt kjæresten min. Må like både utseendet og personligheten og ha kjemi. Hva tenker dere om dette? Pulevennenen min sa at han bare var ute etter sex. Fikk meg til å føle meg litt uattraktiv.. Anonymous poster hash: d9775...f34 Det viktigste er at hun skal være real og ærlig. Du hadde en utrolig real og ærlig pulevenn som sa det kun var sex. Er ikke det bra? Tenk å bli lurt til å tro dere kan bli kjærester i stedet. Er de dette mange damer ønsker? Det virker slik ut fra at pulevenn ikke er så godtatt. Slike holdninger oppfordrer menn til å være uærlige. Tenk over dette. Endret 16. september 2015 av Peter007
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #29 Skrevet 17. september 2015 Med andre ord, du tar hvem som helst som pulevenn?Anonymous poster hash: d9775...f34 Det er da ikke det som står der? Jeg tar i teorien hvem som helst som pulevenn, så lenge vi kan ha fantastisk sex sammen. Men siden det er en ganske lang liste med ting som skal klaffe for at vi skal ha god sex, så tar jeg jo ikke hvem som helst i praksis. Anonymous poster hash: 16351...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå