Gå til innhold

Hva er deres krav til pulevenn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, jeg må like personen. Faktisk en person som potensielt kunne blitt kjæresten min. Må like både utseendet og personligheten og ha kjemi.

Hva tenker dere om dette?

Pulevennenen min sa at han bare var ute etter sex. Fikk meg til å føle meg litt uattraktiv..

Anonymous poster hash: d9775...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du jo egentlig ikke ute etter en pulevenn, du har bare snudd om på hvordan du dater, du vil bli forelsket i noen gjennom sex, som skal være fantastisk i senga og et bra utseende og personlighet, ja for ikke å snakke om dette mystifistiske kjemi da, den skal være på 100%.

Pulevenner er kun for sex.

Anonymous poster hash: ee9f3...859
  • Liker 6
Skrevet

Da er du jo egentlig ikke ute etter en pulevenn, du har bare snudd om på hvordan du dater, du vil bli forelsket i noen gjennom sex, som skal være fantastisk i senga og et bra utseende og personlighet, ja for ikke å snakke om dette mystifistiske kjemi da, den skal være på 100%.

Pulevenner er kun for sex.

Med andre ord, du tar hvem som helst som pulevenn?

Skrevet

Poenget med å være pulevenn er vel å være det med noen man ikke er/kan bli forelska i.

Jeg hadde jo ønsket en kjekk og hyggelig en som var god i senga, men felles interesser og kjemi utover det bil jeg ikke ha. Dumt å forelske seg i den som bare vil ha sex med deg.

Skrevet

En som jeg trivest bra med, men som jeg ikke ser et potensielt forhold med.

• Liker 1
Gjest Captain Hook
Skrevet

Jeg gjør det. Jo flere pulevenner får du ;) Altså jeg går ikke etter de som ser ut og stinker som en dass. De eneste jeg holder meg unna. 

Skrevet

Nei jeg driver ikke med pulevenner, men jeg ser ingen grunn til å ha krav når det gjelder sånne ting. Det handler jo bare om å få tilfredstilt et behov.

Skrevet

Minst mulig sykdommer

Anonymous poster hash: 9924b...8d6

• Liker 1
Skrevet

Min pulevenn er veldig tørr og stille med klær på, jeg trenger er som jeg kan fjase og fnise med. Derfor er han ikke kjærestekandidat.

Anonymous poster hash: de4b9...bbb

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg må like personen. Faktisk en person som potensielt kunne blitt kjæresten min. Må like både utseendet og personligheten og ha kjemi.

Pulevennenen min sa at han bare var ute etter sex. Fikk meg til å føle meg litt uattraktiv..

Vel, da misbruker du begrepet. Pulevenn eller fuckfriend er jo en man møter kun for å pule med. Du snakker jo mer om kjæreste her.

Anonymous poster hash: 20f8c...667

• Liker 3
Skrevet

En som jeg trivest bra med, men som jeg ikke ser et potensielt forhold med.

Copy that. Jeg kunne hatt min pulevenn til kjæreste hadde han vert femten år eldre. Eller jeg femten år yngre.

Må ha der fint sammen med ff, prate, le og kose. Kommunikasjon er viktig for god sex, også med ff.

Ligger jo i ordet at det også skal være en venn.

Anonymous poster hash: 3b48a...e8b

• Liker 2
Skrevet

Copy that. Jeg kunne hatt min pulevenn til kjæreste hadde han vert femten år eldre. Eller jeg femten år yngre.

Må ha der fint sammen med ff, prate, le og kose. Kommunikasjon er viktig for god sex, også med ff.

Ligger jo i ordet at det også skal være en venn.

Anonymous poster hash: 3b48a...e8b

Jeg skjønner det, men skjønner ikke at dere kan ligge med noen dere ikke finner tiltrekkende :-P

Skrevet

En jeg trives med, og føler meg trygg sammens med. Flink til å sjekke seg for sykdommer. 

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis han er renslig, sykdomsfri, har lite fordommer og en dose humor så er mye gjort for min del. Selv om jeg bare er ute etter sex er jeg nødt til å trives med vedkommende, hvis ikke får jeg ingenting ut av det.

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst må ha ha SVÆRT stor, tykk og solid kukk!!  :wow:  :wow:  Kjenner meg helt varm, øm og kåt over hele meg! Er også et pluss om han er trent, kjekk, flott ansikt og flink til å bruke utstyret. ;) Det som ihvertfall overhodet ikke er aktuelt er overvektige menn med små peniser...  :haar:  :spy:

• Liker 1
Skrevet

-Kompisaktig forhold til personen (mulig å spille videospill med, trene sammen, etc, ikke bare sex)

-Sikkerhet om at personen ikke vil få følelser for meg

-Villig til å utforske i senga

-God hygiene, ingen kjønnssykdommer

-Ikke ha flere pulevenner samtidig som han har meg (for å unngå kjønnssykdommer)

-Humoristisk, altså ikke ta hele pulevenn-scenarioet altfor seriøst 

Anonymous poster hash: 2d4f2...8af
  • Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg tror jeg fortsatt ikke vet hva pulevenner egentlig er for noe. Jeg ser ut til å alltid havne i monogame forhold som er et sted på skalaen fra elskere men før samboerskap. :vetikke:  

Skrevet

Jeg skjønner det, men skjønner ikke at dere kan ligge med noen dere ikke finner tiltrekkende :-P

Bar fordi en ikke vil være sammen med personen, så trenger det ikke bety at en ikke finner h*n tiltrekkende. Kjenner flere jeg finner veldig tiltrekkende og passer godt sammen med, men som har noe med dem som gjør at jeg ikke vil i et forhold med dem

Skrevet (endret)

God hygiene

Laidback

Holder munn om det om vi er med andre og tillater at jeg sjekker opp andre jenter om vi er på byen sammen.

Forstår at når vi er pulevenner så er vi pulevenner.

Ikke kjedelig i sengen.

Endret av Charmander
Skrevet

Er ikke hele poenget med å være pulevenner å kun ha sex sammen da?

Hvis kriteriet ditt for pulevenn er at du liker personen så er det mere en du ser på som potensiell type enn en puleVENN.

Anonymous poster hash: 0b767...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...