Gå til innhold

Jeg er visst (stygg) blek

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er lgså veldig blek, har aldri fått kommentarer på at jeg ser syk ut (utenom fra bestefar...), men får ofte høre at jeg er alt for blek og burde sole meg litt... Og at det er mye finere å være brun!

Jeg har oveldig mørkt og kaldt hår naturlig, og veldig mørke øyenbryn, så kontrasten blir jo ganske sterk da, men jeg har veldig sterke trekk og ser helt utvasket ut om jeg bleker håret, har prøvd det en gang!

Har egentlig ganske sterk hud og blir lett brun, men bruker solkrem i ansiktet hver dag, og aldri lavere enn 20 på kroppen når jeg soler meg! Syntes personlig kroppen min ser finere ut ned litt farge, men jeg ser heller litt mindre pen ut og tar vare på huden min, enn å være litt penere og brukere nå, og så få skadet hud og masse rynker når jeg blir eldre. Forebygging :)

Anonymous poster hash: 16dfc...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang, gi dem et mildt smil og si "jeg prøver å unngå å bli syk, jeg vil helst ikke ha hudkreft eller ødelegge huden min med sol".

Jeg er veldig blek selv, og fremhever det med å farge håret rødt. Jeg elsker den bleke huden min; jeg kler ikke å være brun, jeg ble veldig brun i fjor sommer og da så JEG syk ut. Jeg har ikke en hudtone som kler å bli mørkere, jeg blir bare gul. Personlig så skjønner jeg ikke jaget etter å bli så nøttebrun som mulig, mange ender opp med å se orange og unaturlige ut. En naturlig tan er veldig fint altså, men det er ikke noe bedre i det ene enn det andre.

Anonymous poster hash: 835f4...74c
  • Liker 4
Skrevet

Og får hele tiden kritikk for det, og at jeg ser syk ut :( når jeg er syk ser jeg helt annerledes blek ut så skjønner ikke at folk ser meg sånn. Trener og har god helse. Brun blir jeg ikke uten mye solarium og det er utelukket, ønsker å ta vare på huden min, selvbruning får jeg kviser av. Syns du bleke folk er stygge og ser syke ut, isåfall hvorfor?

Anonymous poster hash: 45631...770

Fikk og høre det så og si hele oppveksten men jeg syns det er finere faktisk å være lys i huden og ha glatt fin hud enn å være brun og ha tendens til rynker.

Skrevet

Kanskje noen er vakre sånn mens jeg ser stygg og syk ut om jeg er blek, fordi det er individuelt. Kjipt. Litt redd dette skal ødelegge på jobbintervju om de tror jeg er av dårlig helse.

Anonymous poster hash: 45631...770

Nå kan sminke hjelpe en del da..
Skrevet

Heller blek i ansikte enn full av pigmentflekker og rynker :)

Sexy med porselens hud.

Jeg bruker ikke å sole meg jeg heller, men var uforsiktig en sommer. Og vips der fikk jeg pigmentflekker og fregner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...