Gå til innhold

Er det attraktivt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner er for konforme til å finne menn som går sin egen vei attraktive.

Når kvinner finner menn som ikke dilter attraktive så er det fordi mennene har blitt anerkjent av andre tidligere.  Starter gjerne med at andre menn mener fyren er kul også dilter kvinnene etter og finner han attraktiv.

Sånn sett er det lettere for kvinner å ta egne valg om målet er å bli attraktiv. Menn synes i større grad at det er kult med folk som er litt originale og er gjerne de mest populære mennene som er de første til å like slike mennesker(de mindre populære mennene dilter etter).  I tillegg er det færre kvinner som tar selvstendige valg så konkurransen blir også mindre.

Tenkt så mye du går glipp av når du ikke ser mennesker som individer. "Kvinner" utgjør halve befolkningen og er en akkurat like lite enhetlig gruppe som "menn".

Anonymous poster hash: 9468f...2f0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkt så mye du går glipp av når du ikke ser mennesker som individer. "Kvinner" utgjør halve befolkningen og er en akkurat like lite enhetlig gruppe som "menn".

Nå lurte jo TS på hva damer mener er attraktiv og da må man jo generalisere, hvis ikke så kommer man jo ingen vei.

Skrevet

Nå lurte jo TS på hva damer mener er attraktiv og da må man jo generalisere, hvis ikke så kommer man jo ingen vei.

Nei, man må tenke på de faktiske forholdene. Hvem er den personen TS ønsker å fremstå attraktiv for? Hva er det slags "egen vei" TS velger å gå? Der har du kjernen i spørsmålet. Generaliseringer gir ikke svar på konkrete tilfeller.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er det attraktivt! 
Jeg ser etter noen som har sine egne meninger, venner og hobbyer. En som ikke er redd for å si i fra når nok er nok. Ellers har jeg en tendens til å overkjøre de, på i så måte at de lar seg styre. Derfor skal min neste kjæreste ha litt mer bein i nesa og egne meninger enn det min forrige hadde.

Skrevet

Jeg synes at dette med at en mann som tar egne beslutninger er så attraktiv over selges til en viss grad. Ingen vil vel være sammen med en som er 100% ego og kun fokuserer på seg selv, men ingen vil være sammen med en dørmatte heller. Befinner man seg i midten er det fint. Det at man har egenskapen til å gjøre det man selv vil og ikke følge saueflokken hele tiden er ikke noe som gjør at man skiller seg ut akkurat. De fleste gjør det til allerede til en viss grad uansett.  

Jeg tror at dette er en egenskap en damen vil skryte av dersom hun allerede er tiltrukket av mannen. Er han mer diplomatisk skryter hun av det. Grunnen til at adferden blir poengtert er jo fordi man ser den hos attraktive menn som har valg muligheter. Hadde de ikke vært attraktive hadde ingen brydd seg om at de tok egne beslutninger og what not. De kan være egne og komme unna med det. 

Anonymous poster hash: 86271...818
Skrevet

Veldig attraktivt med selvstendige menn, men ekstreme nytenkende idéer er ikke noe jeg ser etter i et potensielt forhold selv om det er originalt til tider. 

Anonymous poster hash: b6087...a68
Skrevet

TS er helt klart oppslukt av Zyzz ideologien

Anonymous poster hash: 4949d...c7f
Skrevet

TS er helt klart oppslukt av Zyzz ideologien

Anonymous poster hash: 4949d...c7f

Vet ikke hva det er ?

TS

Anonymous poster hash: 9b84c...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...