Gå til innhold

Kvalmende Ben & Jerry's


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at de får det til å gå. Iskremen er smør på flesk. Aldri mer av denne isen på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei.. 



Anonymous poster hash: 059d6...c8d
Skrevet

Hvilken av de smakte du? :)



Anonymous poster hash: c0fc1...2cb
Skrevet

De er fæl!!



Anonymous poster hash: f24fb...725
Skrevet

Har aldri smakt noen av de, men syntes det ser ut som om noen av de er litt…over the top. Med både saus, sjokoladebiter, kake og karamell og alt som finnes av søte saker :P

Skrevet

Ben & Jerry's <3

  • Liker 7
Skrevet

Jeg bare digger de! Spesielt Peanut Butter Cup! <3

  • Liker 2
Skrevet

Åh, de er jo så gode! Men det holder med bare litt av gangen :fnise:

Skrevet

Har aldri smakt noen av de, men syntes det ser ut som om noen av de er litt…over the top. Med både saus, sjokoladebiter, kake og karamell og alt som finnes av søte saker :P

 

Ja? Det er jo det som er poenget. For mye av det gode er godt. :)

Anonymous poster hash: bf559...01b

  • Liker 3
Skrevet

Kan være enig i at mange av dem er litt vel mektige, men da stopper man jo bare å spise før man har tømt hele dunken, sant :)

  • Liker 3
Skrevet

Jeg elsker Ben & Jerry's! Tror jeg har smakt én type jeg ikke likte, de andre har vært 100% nammenam! :rodmer:

Skrevet

Den med brownies smak er jo definitivt den aller beste



Anonymous poster hash: 24cda...dd7
Skrevet

Åå syntes de er kjempe gode, spesielt Karamel Sutra  :wow:

Skrevet

Jeg er helt enig med TS, de er alt for søte og mektige.

Anonymous poster hash: 8cc2a...497

Skrevet

Min favoritt er Chunky Monkey. Banan og sjokolade og nøtter ...  :wow:  :is:



Anonymous poster hash: bf559...01b
  • Liker 1
Skrevet

Hvilken av de smakte du? :)Anonymous poster hash: c0fc1...2cb

Jeg har prøvd sjokolade med nøtter m.m. og sjokolade med marshmellows m.m og kirsebær isen. De tilsetter alt for mye i hver smak. Møvenpick og Paradis is er mye bedre, samt henning olsen og diplom is. Det blir spennende å se hvor lenge de holder.

  • 6 år senere...
Skrevet
himmeloghav skrev (På 14.9.2015 den 19.18):

Skjønner ikke at de får det til å gå. Iskremen er smør på flesk. Aldri mer av denne isen på meg.

Enig derfor jeg ikke skjønner alle trådene og hypen om ben jerry

Anonymkode: f3c9c...a89

Skrevet

Ekte økologisk gelato lavet av biodynamiske råvarer er mye bedre ❤️

Anonymkode: 2881a...a3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ekte økologisk gelato lavet av biodynamiske råvarer er mye bedre ❤️

Anonymkode: 2881a...a3d

Er det sånn fra Italia? Gelato

Anonymkode: f3c9c...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...