himmeloghav Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Skjønner ikke at de får det til å gå. Iskremen er smør på flesk. Aldri mer av denne isen på meg.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Okei.. Anonymous poster hash: 059d6...c8d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Hvilken av de smakte du? Anonymous poster hash: c0fc1...2cb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 De er fæl!! Anonymous poster hash: f24fb...725
Gjest Ennasus Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Har aldri smakt noen av de, men syntes det ser ut som om noen av de er litt…over the top. Med både saus, sjokoladebiter, kake og karamell og alt som finnes av søte saker
Chromium Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Jeg bare digger de! Spesielt Peanut Butter Cup! <3 2
Gjest Tekola Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Åh, de er jo så gode! Men det holder med bare litt av gangen
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Har aldri smakt noen av de, men syntes det ser ut som om noen av de er litt…over the top. Med både saus, sjokoladebiter, kake og karamell og alt som finnes av søte saker Ja? Det er jo det som er poenget. For mye av det gode er godt. Anonymous poster hash: bf559...01b 3
peppermyntete Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Kan være enig i at mange av dem er litt vel mektige, men da stopper man jo bare å spise før man har tømt hele dunken, sant 3
Ardwinna Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Jeg elsker Ben & Jerry's! Tror jeg har smakt én type jeg ikke likte, de andre har vært 100% nammenam!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Den med brownies smak er jo definitivt den aller beste Anonymous poster hash: 24cda...dd7
Blablaa Skrevet 14. september 2015 #14 Skrevet 14. september 2015 Åå syntes de er kjempe gode, spesielt Karamel Sutra
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #15 Skrevet 14. september 2015 Jeg er helt enig med TS, de er alt for søte og mektige. Anonymous poster hash: 8cc2a...497
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #16 Skrevet 14. september 2015 Min favoritt er Chunky Monkey. Banan og sjokolade og nøtter ... Anonymous poster hash: bf559...01b 1
himmeloghav Skrevet 15. september 2015 Forfatter #17 Skrevet 15. september 2015 Hvilken av de smakte du? Anonymous poster hash: c0fc1...2cb Jeg har prøvd sjokolade med nøtter m.m. og sjokolade med marshmellows m.m og kirsebær isen. De tilsetter alt for mye i hver smak. Møvenpick og Paradis is er mye bedre, samt henning olsen og diplom is. Det blir spennende å se hvor lenge de holder.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #18 Skrevet 24. august 2022 himmeloghav skrev (På 14.9.2015 den 19.18): Skjønner ikke at de får det til å gå. Iskremen er smør på flesk. Aldri mer av denne isen på meg. Enig derfor jeg ikke skjønner alle trådene og hypen om ben jerry Anonymkode: f3c9c...a89
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Skrevet 24. august 2022 Ekte økologisk gelato lavet av biodynamiske råvarer er mye bedre ❤️ Anonymkode: 2881a...a3d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #20 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ekte økologisk gelato lavet av biodynamiske råvarer er mye bedre ❤️ Anonymkode: 2881a...a3d Er det sånn fra Italia? Gelato Anonymkode: f3c9c...a89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå