Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #1 Del Skrevet 19. september 2004 er utdanning på NA på vgs nivå ?? eller er det en etterutdanning, dvs etter videregående.......?? Jeg tenkte jeg søke på medisinsk sekretær del 2 eller del 3 Jeg har helse og sosialutdanning fra videregående,men tok allenne påbygning siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bompi* Skrevet 19. september 2004 #2 Del Skrevet 19. september 2004 Hei! Jeg vil anbefale deg sterkt å ta vk1 helseservicefag og vk2 helsesekretær, det finnes sikkert et voksenopplæringstilbud der du bor. Hvis du ikke tar helsesekretær som vanlig vgs bli du ikke autorisert helsesekretær, noe mange arbeidsgivere krever. Jeg tar vk 2 helsesekretær som voksenopplæring, og det er flere i klassen som har gått på na el lignende, som må ta vk2 etterpå for å få autorisasjon. Hvis du har vk1 i et annet helse og sosialfag kan du mulgens få denne kompetansen vurdert og dermed slippe noen vk1-fag også( f eks sosialfag og helsefag). Vennlig hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå