Gå til innhold

Skal jeg invitere igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Første gang var det han som tok initiativ til date, kjempe hyggelig og jeg tok initiativ til andre (som ikke ble noe av), jeg tok initiativ til tredje (som ikke var noe spesielt bare et lite møte, det ble ikke noe av). Han tok initiativ igjen og det ble noe av. Jeg tok initiativ neste gang og det ble noe av. Nå lurer jeg på om jeg ikke bare skal ta initiativ igjen, eller la han ta styringen.

Legger til at de gangene det ikke ble noe av likevel var pga jobbsituasjonen hans.

Jeg vil ikke mase, men heller ikke bare sitte å vente på at ting skjer. Noen råd å få her?

Anonymous poster hash: e2a93...323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør han slutt å sitt og vent. Hvis han igjen sier at det ikke passer si til han si ifra nå du har tid en annen gang. Hvis man liker noen så finner man alltid tid til vedkommende og sier ifra når han har tid. Men kanskje han er ikke så interissert ? Send melding og se.

Anonymous poster hash: 9ef09...0ac

• Liker 1
Skrevet

Hva slags jobb er det som plutselig gjør at han ikke kan komme på date? Høres mistenksomt ut.

Anonymous poster hash: 20e5d...d9b

Skrevet

Hva er det for en kommentar?

Jeg vet ikke når jeg er hjemme, når jeg må på reise, når telefonen plutselig ringer og jeg må jobbe. Enkelte har jobber som er langt mer krevende enn de typiske 8-16....

Anonymous poster hash: 67279...604
Skrevet

Hva er det for en kommentar?

Jeg vet ikke når jeg er hjemme, når jeg må på reise, når telefonen plutselig ringer og jeg må jobbe. Enkelte har jobber som er langt mer krevende enn de typiske 8-16....

Krevende jobber er ofte forutsigbare i sin uforutsigbarhet.

Eller mener du at han tar ekstravakter?

Anonymous poster hash: 20e5d...d9b

Skrevet

Det betyr at jeg for eksempel kan avtale en date noen dager fram for så plutselig bli sendt til ett eller annet sted, være seg utland eller innland. Legg til offshore, uten garanti for når en er tilbake så er kaoset komplett.

Har faktisk datet jenter som har trodd jeg har tullet fordi jeg har utsatt så mange ganger. Kommentarer som, "du kan ikke ha en slik jobb" er gjenngangere...

Skrevet

Bare spør han slutt å sitt og vent. Hvis han igjen sier at det ikke passer si til han si ifra nå du har tid en annen gang. Hvis man liker noen så finner man alltid tid til vedkommende og sier ifra når han har tid. Men kanskje han er ikke så interissert ? Send melding og se.

Anonymous poster hash: 9ef09...0ac

Det ordnet seg, han inviterte meg ut igjen før jeg rakk å vente eller ta initiativ.

• Liker 1
Skrevet

Det ordnet seg, han inviterte meg ut igjen før jeg rakk å vente eller ta initiativ.

Så kjekt! 😊

Skrevet

Bare spør han igjen :) Kan han ikke så ber du han sjekke timeplanen sin og foreslå en annen dag om han vil møtes :)

Anonymous poster hash: 53126...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...